Outo kommentti.Pöh. Viihde sivuun, pääasia että taisteluhelikopteri voittaa. Pettymys on tänään vahvana.
Outo kommentti.Pöh. Viihde sivuun, pääasia että taisteluhelikopteri voittaa. Pettymys on tänään vahvana.
Sveitsi
Kroatia
Israel
Ukraina
Portugali
Irlanti
Luxemburg
oisko tossa kärki
No ei osata auttaa Ukrainaa ja tässäkin kisassa vedetään ihan vihkoon. Vähemmästäkin käämi palaa.. eikö?Mitä?
Lopetas tälläset puheet. Korkki kiinni ja nukkumaan.Mä oon taas kerran niin pettynyt Eurooppaan että toivottavasti ryssä valtaa sen kokonaan.
Suomen kansalta vahva statement Israelin puolesta.
No ei todellakaan. Sveitsi mahtui ehkä nippanappa top-10, jos sinnekään.Paras voitti tällä kertaa!
Suomelta ei yleisöpisteitä Ruotsiin, huh huh.
Taas taktikoitiin!Suomelta ei yleisöpisteitä Ruotsiin, huh huh.
Eiköhän jengiä harmita enemmän se että yleisöäänissä enemmän ääniä saanut jää hopealle.Naurettavaa että porukkaa harmittaa että paras biisi ja laulaja voitti :D
Naurettavaa että porukkaa harmittaa että paras biisi ja laulaja voitti :D
No sitten et varmasti taida ymmärtää paljoa muutakaan.En ymmärrä tätä Israel vihaa.
Jos ollaan tarkkoja, niin Kroatian voitto meni Juryn ääniin.Israelin voitto meni juryn taktikointiin. Onhan tuollainen aivan perseestä.
Mutta ei Sveitsi huono ollut.
Kannattaiskohan mennä nukkumaan.No ei osata auttaa Ukrainaa ja tässäkin kisassa vedetään ihan vihkoon. Vähemmästäkin käämi palaa.. eikö?
Israel sai keskimäärin noin yhdeksän pistettä, joten on siellä paljon tusinoita jaettu.Suomen kansalta vahva statement Israelin puolesta.
Mitä vittua täällä saa vaihteeksi lukeaMä oon taas kerran niin pettynyt Eurooppaan että toivottavasti ryssä valtaa sen kokonaan.
Tulee jotenkin bon voyage - tunne viime vuodesta...Juryt ratkoivat Israelin pois pelistä ja Sveitsille kaikki mahdolliset äänet. Baby Lasagna tämän vuoden people's champ.
Meitä on kyllä kansassa aika vahvasti muitakin.Suomen kansalta vahva statement Israelin puolesta.
Suomesta 12 pistettä Israelille. Hävettää saatana.