Euroviisut 2022 – liveseuranta

  • 82 782
  • 2 097

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tuleeko kenellekkään muulle mielikuva noidasta tuosta naisjuontajasta?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Onko oikeasti joku sitä mieltä vielä, että rasmus ei mene finaaliin? Ihan vitsejähän nämä kaikki muut olleet tähän asti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Apa

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tämä naisjuontaja on jotenkin äärimmäisen teennäinen.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos ei Suomen yksi ulkomailla tunnetuimmista bändeistä pääse jatkoon Euroviisuissa, kun taso on tämä niin en tiedä mitä pitäisi sanoa.

Onhan näitä ollut ennenkin. "Kohtuullisesti" globaalia suosiota nauttinut ja nauttiva Anggun sijoittui ihan häntäpäähän ok-biisillä 2011.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä tuota Maltan typyä katselisi, biisi nyt ei ollut ihmeellinen. Azerit tähän mennessä paras.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Biisi ei riittäisi jatkoon, mutta laulaja saattaa tämän finaaliin viedä. Enkä puhu nyt laulutaidosta.

Raati vie Maltan jatkoon, jos riittää. Jostain syystä raati aina rankkaa ne korkealle.
 
Rasmuksen lavashow oli täysin paska. Ei mitenkään nostanut kyseistä esitystä. Ilmapallot pelkästään tiellä ja vei huomion pois itse bändistä. Eikä liity mitenkään itse biisiin.

Esim. Blindchannelin lavashow voittaa tuon 100-0. Laulu ei minua haitannut tuon ihan alun jälkeen jossa tosiaan kuulosti että Laurilla jäänyt näkkileipä kurkkuun.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Rasmuksen lavashow oli täysin paska. Ei mitenkään nostanut kyseistä esitystä. Ilmapallot pelkästään tiellä ja vei huomion pois itse bändistä. Eikä liity mitenkään itse biisiin.

Esim. Blindchannelin lavashow voittaa tuon 100-0. Laulu ei minua haitannut tuon ihan alun jälkeen jossa tosiaan kuulosti että Laurilla jäänyt näkkileipä kurkkuun.
Alussa kyllä kuulosti laulu kieltämättä jotenkin epävireiseltä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Magic Mike meets Cristal Snow.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tää San Marino on tällä hetkellä paras, ihan hyvin rokkaa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ei jumalauta, ei helvetti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös