Mä veikkaan et LontooJos sota jotenkin saadaan päätökseen tarpeeksi nopeasti, niin eiköhän ne viisut pidetä Ukrainassa koko Euroopan tuella.
Mutta jos ei, niin veikkaisin Puolaa.
Mä veikkaan et LontooJos sota jotenkin saadaan päätökseen tarpeeksi nopeasti, niin eiköhän ne viisut pidetä Ukrainassa koko Euroopan tuella.
Mutta jos ei, niin veikkaisin Puolaa.
Itse veikkaan aina varmaa valintaa, Kanadaa.Mä veikkaan et Lontoo
Se on just näin. Frendi oli tuosta kartalla ja en meinannut uskoa häntä, mutta ei ollut eka kerta sillä seurannassa, niin sitten aloin uskoa kuitenkin. :DSeuraavaan tosiaan vasta lopullisesti. Typerä järjestelmä, ja typerä tapa ilmoittaa kun voidaan laskea helposti.
29 pistettä jäi maksiimista Ukraina yleisöäänissä.
Putinin kertoo huomenna lehdistötilaisuudessa, ettei politiikkaa saisi sotkea musiikkiin.
Mä oon ymmärtänyt, ertä Saksa toimii seuraavana vara järjesräjänäMutta jos ei, niin veikkaisin Puolaa.
Laura Pausini oli.Oliks toi juontaja Laura Branigan
Ai onko se etukäteen päätetty juttu?Mä oon ymmärtänyt, ertä Saksa toimii seuraavana vara järjesräjänä
Räppärin hattulookki. :DSanokaa nyt vielä että mikä tässä muistuttaa Jamiroquaita? :D
Ai pitäisikö äänestävältä yleisöltä kerätä sulle kelpaavat perustelut äänilleen? Äänestäköön kukin mitä haluaa ja viestiköön äänellään mitä haluaa!Semmoiset politiikka-laulukilpailut tänä vuonna. VMP.
Semmoinen ketjun paskin kommentti tähän väliin. VMP.Semmoiset politiikka-laulukilpailut tänä vuonna. VMP.