Jotenkin meidän kohdalla mikään ei (valitettavasti) yllätä.Olisi kyllä klassikko päättää tämä farssiin.
Jotenkin meidän kohdalla mikään ei (valitettavasti) yllätä.Olisi kyllä klassikko päättää tämä farssiin.
Haluaisin nähdä, mitä Kiuru ajattelisi jos Suomi nyt voittaisikin.Krista Kiuru kieltäisi varmuuden vuoksi kaiken muunkin toiminnan, että joku ei tunne oloaan syrjityksi.
@heketsu88 oli muuten Coolbetillä 1.84 kerroin että Serbia on top-15:ssa, pitäs osua.
Mulla menee nyt ihan ohi miks jengi hehkuttaa tota Italiaa. Jos BC:tä haukuttu/kehuttu vähän kliseiseksi Nu Metal/Linkin Park viritelmäksi, niin toi Italiahan oli ihan absoluuttinen kliseiden klisee ja biisikin aika mitään sanomaton. Täysin 6-0 Suomelle näiden "rokkaavampien" esitysten osalta.
+Nyt. Ei. Todellakaan. Ole. Aika. Äänestää. Italiaa!!
Tavallaan hauska että biisin nimikin on suomenkielinen fraasi joka ei käänny mitenkään. Sleep to the bomb? Juice trollaa.
Bannia näistäItalialle lähti ääni.
Osaan aavistella, mitä se yksi salolainen poliitikko sanoisi.Haluaisin nähdä, mitä Kiuru ajattelisi jos Suomi nyt voittaisikin.
"Ollaan veitsenterällä nyt tämän kanssa."
Italialle lähti ääni.
Et sä tiedä kuka mä oon???
Mä oon Kojo-Kojo-Kojo-Kojo-Kojo-Kojo!!!
Lordi ruutuun perkele. Olen muuten kerran syönyt hampurilaista Hesseä Lordin kanssa samassa pöydässä, juteltiin KISSstä - melkein sukua siis