Toivottavasti Suomen pisteet lukeva ei sitten hidastele.Ja jokaisesta 5 sekunnin yli menevästä sekunnista, minkä nuo ääntenjulkistajat tuhlaavat, pitäisi vähentää 10 pistettä maan äänistä...
Eli kohta Venäjä jättää Valko-Venäjän pois maailmankartalta.Valko-Venäjä jätti Venäjän pisteittä.
Onneksi Suomi ei ole voittamassa.
Vastenmielisempää heittoa en ole koskaan todistanut. Ihan koska vaan voidaan kääriä hihat ja katsoa. Ja minä olen sellainen terrieri. Puren kiinni enkä päästä irti. Nyt vittuilit väärälle jätkälle.Eikun sen lesbo sisko.
Tarkoitus ajaa köyhä maa konkurssiin. P-Makedonia kun kiskaisee itselleen suurimman yleisöpotinkin, voisi äänien perässä lähettää viestin "trolololol".Mikä tää p-macedonian juttu olikaan? Meni täysin ohi
Kovaa hajontaa, mutta näyttää olevan täysin eri musiikkimaku minulla ja juuroopalla. Muutan jenkkeihin, fake news.
No voittakoot ruotsi nuo. Meillä on Kakko.Veikkaan, että tuo Makedonia ei ole saanut hirveästi yleisöääniä - tosin on niillä tietysti naapureita paljon. Olisi kuitenkin pienempi paha kuin Ruotsi.
Kannattaa muistaa, ettei ammattilaiset äänestä poliittisesti.Kypros antaa täydet pisteet Kreikalle. En ois uskonut.
Ne ottaa liian tosissaan nää kisat. Sama jos Kanada pistäisi joka vuosi jääkiekon MM-kisoihin kaikki ykkösnimet Sidney Crosbysta alkaen.
Olympiavuosi, merkityksettömät höntsäkisat.Aina ei riitä jos finskitkin panostaisi kunnolla.
2006 Lordi ja seuraavana päivänä
Suomi - Kanada (Crosby, Bergeron...) 5-0
Nää on maiden raatien äänet. Yleisöäänet tulee viimeisenä yhteenlaskettuna.
Vastenmielinen kommentti. Vähän käytöstapoja. Siellä oli minun läheiseni esiintymässä.”Mitä vitun huutavia homoja tuolla on?”
- poikani, 14 v.