Mä olen aina luullut että Wolf on nainen. Ehkä koska lapsena lempiohjelma oli Xena ja siinä yhden naisen nimi oli BlackWolf.Internäätsistä löytyi sellasia kuvia ja en ole ihan varma haluaisinko itse niitä nähdä livenä.
Mä olen aina luullut että Wolf on nainen. Ehkä koska lapsena lempiohjelma oli Xena ja siinä yhden naisen nimi oli BlackWolf.Internäätsistä löytyi sellasia kuvia ja en ole ihan varma haluaisinko itse niitä nähdä livenä.
Yleisössä heitellään taas rantapalloa ja näemmä yksi pomppasi lavalle mikki kädessä.
Kiitos. Lähden millon vaan kaljalle, tai kaffeelle ja voidaan sitten yhdessä keskustella siitä kumpi olen. Oikeasti kun olen taisteluhelikopteri. Nykyiset sukupuolinormittuneet käytännöt kun eivät vain ymmärrä meidän henkisiä ja fyysisiä erilaisuuksia ja sortavat meitä jatkuvasti epänormatiivisesta elämästä.Mä olen aina luullut että Wolf on nainen. Ehkä koska lapsena lempiohjelma oli Xena ja siinä yhden naisen nimi oli BlackWolf.
Mä olen aina luullut että Wolf on nainen. Ehkä koska lapsena lempiohjelma oli Xena ja siinä yhden naisen nimi oli BlackWolf.
Innostuin jo, että Ruotsi tuonut Ghostin edustajakseen.Slipknotin uusin biisi alkaa samalla tavalla kuin tämä.
Sori, ei se ehdi. Istuu mun naamani päällä just nyt.Bar Refaeli, saat jäädä mun tykö yöksi millon vaan
Darth Sidious. Tai Madonnous.Madonnalla ikää jo, niin tulee varovasti portaita alas.
"Isä mitä vittua teet?"Sori, ei se ehdi. Istuu mun naamani päällä just nyt.
Onko noi dominikaaneja vai fransiskaaneja? Tärkeä opillinen painotus arveelle nimittäin.
”Onks tuo joku vitun Snoop Dog?”
- sama 14 v poika
Löysin kirpparilta DVDbokseja euron/boksi. Parasta huumoria.Xena oli loistava. Harmiko ei ole tullut uusintana.