Nightwish olisi ollut edustamassa niin 1 ja 1. Ei vaan raadille kelvannut vaikka yleisö anto tyyliin 90% äänistä.Oletus:
Cheek edustamassa Suomea: semifinaalien sijat 5-10
Cheek edustamassa Ruotsia: loppukilpailun sijat 1-3
26.Montas esiintyjää tässä on? Joku 27?
Juo hyvä mies jotain, nyt on lauantai!
Montas esiintyjää tässä on? Joku 27?
Ja Israelin viime vuoden edustaja tuli, näki ja voitti."Tuutko hei viisuihin tanssimaan ja näyttämään että on ok olla ylipainoinen"
"Tuutko hei viisuihin tanssimaan ja näyttämään että on ok olla ylipainoinen"
Mää oon edelleenkin bändin fanina sitä mieltä että loppupeleissä hyvä etteivät päässeet tuonne. Vaikka toisaalta maailma oli vähän erilainen siihen aikaan ja olihan se bändinä muutenkin eri juttu kuin Lordi eli mistään uran tekohengityksestä ei olisi ollut kyse.Nightwish olisi ollut edustamassa niin 1 ja 1. Ei vaan raadille kelvannut vaikka yleisö anto tyyliin 90% äänistä.
Tästäkin olen eri mieltä mutta maailmaan mielipiteitä mahtuu! :)Oli muuten biisikin yksi bändin parhaista.
Kisat järjestetään Aasiassa, joten pakko olla ok.Toiselta on kysytty: "Tuutko viisuihin näyttämään, että on ok olla aasialainen".
Isäntien kunniaksi "Tuutko viisuihin näyttämään, että on ok olla juutalainen?"Kisat järjestetään Aasiassa, joten pakko olla ok.
Nightwish olisi ollut edustamassa niin 1 ja 1. Ei vaan raadille kelvannut vaikka yleisö anto tyyliin 90% äänistä.
Oli muuten biisikin yksi bändin parhaista.
Toki saa olla montaa mieltä, makuasia sano Musti kun muniaan nuoli. Joskus saattanut jollain tavalla ko. biisi ja sen toisen nuoleminen sekä minun kohta 20v kestänyt parisuhde liittyä toisiinsa. Upea biisi.Tästäkin olen eri mieltä mutta maailmaan mielipiteitä mahtuu! :)
Isäntien kunniaksi "Tuutko viisuihin näyttämään, että on ok olla juutalainen?"
Hyvä perustelu.Toki saa olla montaa mieltä, makuasia sano Musti kun muniaan nuoli. Joskus saattanut jollain tavalla ko. biisi ja sen toisen nuoleminen sekä minun kohta 20v kestänyt parisuhde liittyä toisiinsa. Upea biisi.
Suomi olisi Zyssen laittanut niin korkealla oltaisiin.