Euroviisut 2019 – liveseuranta

  • 54 527
  • 1 253
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Harvoin tulee sellaiset kylmät väreet, että tuntuvat kyljissä ja poskipäissä asti. Äsken tuli.

Hyvä Norja!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Miksei Suomi koskaan lähettänyt viisuihin Nils-Aslak Valkeapäätä?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Norjan biisu lähti saman tien uudelleen soittoon tubesta kuulokkeilla. Huhhuh.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nahkatakit aika tiuhaan edustettuna tänä vuonna
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kannustetaanpa nyt porukalla pieni ja kiva voittoon niin kuin Liigassa tehtiin tällä kaudella! Norja <3
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mertsi tuonne ensi vuonna Kun Kuningas Kaapo Kakko kiskaisi kaapin?

Onhan tuolla oikeasti sellasta paskaa, että ihme ettei Suomi ole kun harvakseltaan finaalissa.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Minä lähettäisin ensi vuodelle ison kuoron Kärppäkannattajia, jotka joikhaa POHJOINEENNNN sanaa kuorossa moniäänisesti, ja mahatifojen kera, Junnon maksamat kultaiset kravatit kaulassa. Tasa-arvon aikakautena kuorossa olisi puolet miehiä ja puolet naisia. Miehet bodattuja adoniksia (ei adeohtiksia) ja naiset silikonitissisiä missejä. Voitto on varma. Yle, saa käyttää, mut ei oo pakko hei.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mä tykkään näiden naisten tavasta esitellä tissejään pukeutumisellaan. #metoo
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Minä lähettäisin ensi vuodelle ison kuoron Kärppäkannattajia, jotka joikhaa POHJOINEENNNN sanaa kuorossa moniäänisesti, ja mahatifojen kera, Junnon maksamat kultaiset kravatit kaulassa. Tasa-arvon aikakautena kuorossa olisi puolet miehiä ja puolet naisia. Miehet bodattuja adoniksia (ei adeohtiksia) ja naiset silikonitissisiä missejä. Voitto on varma. Yle, saa käyttää, mut ei oo pakko hei.
Taitaa olla maksimimäärä esiintyjiä n 5.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös