En ole seurannut välieriä, joten täytyy kysyä, että mitä valitettavaa Ruotsin jatkopaikassa olisi? Mitä olen lukenut, niin kehuja on Ruotsin viisu jälleen saanut.Veikkaus jatkoonmenijöistä: Venäjä, Hollanti, Ruotsi (valitettavasti), Sveitsi, Malta, Pohjois-Makedonia, Azerbaidzhan, Albania, Armenia, Romania
En ole seurannut välieriä, joten täytyy kysyä, että mitä valitettavaa Ruotsin jatkopaikassa olisi? Mitä olen lukenut, niin kehuja on Ruotsin viisu jälleen saanut.
Suomi voisi ensi vuonna lähettää irakilaispoikakuoron suoraan vokista kisoihin. Veikkaan ettei sekään riittäisi :)
Pakko olla eri mieltä. Mielestäni vahvimpia biisejä koko kisassa. Loistava ammattimainen toteutus. Tottakai eri mieltä saa tosin olla.Saisivat kerrankin nenilleen. Kappale ei ole nimittäin kummoinen, kuten ei ole ollut vuodesta 2016 lähtien.
Harvoin näissä geimeissä kummoisia biisejä on. Unohtuvat viisujen jälkeen jotain poikkeusta (Loreen, ABBA, Verka) lukuun ottamatta.Saisivat kerrankin nenilleen. Kappale ei ole nimittäin kummoinen, kuten ei ole ollut vuodesta 2016 lähtien.
Kenen toisen satenkaari-ihmisen otat tilalle?Mikko Silvennoinen ärsyttää minua, toivoisin jotain toista selittäjää.
Onko tämä nyt arveelle kutsu leivättömän pöydän ääreen selittämään, että musta tuntuu?
Väärin mielipiteilty mahdollista vähemmistöä vastaan?
Toisinajattelijoita oli joskus jossain, nykyään tuntuu olevan väärinajattelijoita ja väärintuntijoita maailma pullollaan ja siten myös pullossaan kiinni yhä useampi ihmettelijä. Suhteellisuuden tajutonta.
Pakko olla eri mieltä. Mielestäni vahvimpia biisejä koko kisassa. Loistava ammattimainen toteutus. Tottakai eri mieltä saa tosin olla.
Kenen toisen satenkaari-ihmisen otat tilalle?
KiintiöpaikkaMiksi pitää olla sateenkaari-ihminen?
Voin kuvitella @arvee n tuonne vuoteen 1973. Trumpetit pärisevät hellästi, öljykriisi runtelee, Nixon salakuuntelee ja Waterloo on vasta tuloillaan. Ei ole glitteriä, videotekniikkaa, genderfluideja tai maailmankansalaisuutta. Vain Vietnamin sotaa, stallareita ja Breznevin pysähtyneisyyttä.
Tämä tällaisena milleniaalin jäniskevennyksenä. Hitto mitä musaa joskus ennen tehtiin.
Albanian(?) biisi vaikutti keskiverto karaokevedolta. Muuten aika vähän yllätyksiä. Ehkä olisi Kroatialle suonut finaalipaikan