Kuinka moni muuten lopulta peruutti Seiska-lehden tilauksen v 2006 protestina siitä, että menivät julkaisemaan Tomi Putaansuun naaman Lordi-hahmon takaa?Laardi käyny kopissa kuulemma
Kuinka moni muuten lopulta peruutti Seiska-lehden tilauksen v 2006 protestina siitä, että menivät julkaisemaan Tomi Putaansuun naaman Lordi-hahmon takaa?Laardi käyny kopissa kuulemma
"Nyt on pakko puhua päälle kesken Stanley Cup -pystin noston, mutta selostuskoppiini tuli juuri itse Teukkaaa! Otin hänen kanssaan selfien ja se löytyy mun Twitteristä!"Sitähän Antti Mäkinenkin tekee NHL-selostuksissaan.
Minä en peruuttanut. Johtuu siitä että en ole koskaan lehteä tilannutkaan.Kuinka moni muuten lopulta peruutti Seiska-lehden tilauksen v 2006 protestina siitä, että menivät julkaisemaan Tomi Putaansuun naaman Lordi-hahmon takaa?
Yhdennäköisyys on hämmentävä. Selvästi Kuin kaksi marjaa -ketjun tavaraa. Craig Davidilla ja Itävallan edustaja Cesár Sampsonilla on kans samaa näköä. Näyttelijä Marlon Wayanskin näyttää vähän Sampsonilta.Oliko muuten Raakel Liekki Iso-Brtannian edustajana?
Se oli Annie Lennoxin ja Raakel Liekin hybridiYhdennäköisyys on hämmentävä. Selvästi Kuin kaksi marjaa -ketjun tavaraa. Craig Davidilla ja Itävallan edustaja Cesár Sampsonilla on kans samaa näköä.
Muista kenelle näitä viisuja nykyään tehdään, mikä on tärkein kohderyhmä.
Katsookohan Tami Euroviisuja?
:D"Nyt on pakko puhua päälle kesken Stanley Cup -pystin noston, mutta selostuskoppiini tuli juuri itse Teukkaaa! Otin hänen kanssaan selfien ja se löytyy mun Twitteristä!"
Vaikka "mitä muut ajattelevat meistä"-asenne pääasiassa vituttaakin, täytyy sanoa että jos Suomi olisi tuottanut tällaisia väliaikanumeroita, myötähäpeämittarit räjähtäisivät.
Pliis, älkää kukaan äänien ilmoittaja sanoko "great show tonight".
Eiköhän Tami kelaa VHS:ää siitä päivästä, jolloin Hän kaatoi Neuvostoliiton.Katsookohan Tami Euroviisuja?
Varmaan katsoo eikä näe paikalla yhtään homoa.. Taisi aikanaan yllättyä yhdessä Juha Miedon kanssa kun Sillanpää tuli kaapista :DKatsookohan Tami Euroviisuja?
Ei oo tapana.
Eiköhän Anna Abreun idea ole heittää vähän juttua portugaliksi ja nuoleskella isäntämaata.
Tuliko kelleen muulle tuosta Ruottin vedosta mieleen Michael Jackson (now even whiter)?
Joko muuten Putin on jyrähtänyt, että Venäjän putoaminen viisufinaalista on länsimaiden poliittinen salajuoni?
Ei kun se ei vaan kuullut musaakkia sen kuulokkeista. Kato tällä voi selittää kaiken.Joko muuten Putin on jyrähtänyt, että Venäjän putoaminen viisufinaalista on länsimaiden poliittinen salajuoni?