Euroviisut 2018 – liveseuranta

  • 64 513
  • 1 082

Ralph

Jäsen
Saksassa halutaan menestystä, järjestettiin musiikkileirejä ja lopulta sinne laitetaan joku Ed Sheeraniksi maskeraattu punapää laulamaan Ed Sheeranin kappaletta uusilla sanoituksilla?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Saksassa halutaan menestystä, järjestettiin musiikkileirejä ja lopulta sinne laitetaan joku Ed Sheeraniksi maskeraattu punapää laulamaan Ed Sheeranin kappaletta uusilla sanoituksilla?

Täysi plagiaatti.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Saksan Ed Sheeran oli ihan hyvä.

UK esiintyy vielä kerran viimeisen esiintyjän jälkeen.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Itseäni ei Euroviisut sen kummemmin kiinnosta, mutta nämä häiriköt ovat aina parhautta. Peukku hänelle
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos nuo tsekit olisivat oikeasti koululaisia, niin tanssijat varmaan uittaisivat laulajan päätä vessanpöntössä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Onneksi bottom-3 alkaa muodostumaan, Albania, Ranska ja Tsekki menossa sinne peräkanaa.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Ranskan biisin laulajasta tuli mieleen Elina Lepomäki (kok).

Seuraavaksi Dressmann-viikingit. Hidasta kävelyä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kyl on viikingitkin menneet pilalle. Vitun nykyaika...

Bottom-3 on tällä hetkellä ainakin pari ekaa esitystä. En mä ees muista mitä ne oli?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Herningissä 60 minuuttia täyttyy Saaran esityksen aikana. En spoilaa tilannetta.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Kuulen tosiaan tän biisin ekaa kertaa ikinä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nyt ei ainakaan taustalaulaja kompastunut portaissa, kuten semifinaaliesityksessä.
 

Ralph

Jäsen
Koko kappale kuulostaa yhdeltä säkeistöltä, jonka aikana kappale käynnisty kunnolla lainkaan. Ja nytkö mun pitäisi toivoa tälle surkealle kappaleelle voittoa vain siksi, että olen synytynyt samaan maahan kuin laulun esittäjä?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Saaralta paljon parempi veto kuin semeissä, kailotustakaan ei ylikäytetty. Tällä mennään heittämällä top kymppiin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän Saara veti ihan hyvin. Parempi veto nyt kuin semeissä, ja niinhän se piti ollakin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saa nähdä oppisiko muistamaan joskus tuon Monstersin sävelen. Tähän asti, kun olen koittanut sitä mielessäni tapailla, rupeaa soimaan päässä Sian (vai kuka sen alunperin esittikään) Diamonds.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Bulgarialle tuli uutena tietona, että Lady Gagan huippusuosio jäi sinne vuoteen 2009.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös