Tää oli mennyt multa ihan ohi. Tarkistinpas asian. Uuuuh.Cascadan laulaja näytti paremmalta noissa Playboy-kuvissa kuin tuolla lavalla. Biisi unohtui jo.
Googlea kehiin runkkarit vaikka hakusanoilla "Natalie Horler playboy".
Tää oli mennyt multa ihan ohi. Tarkistinpas asian. Uuuuh.Cascadan laulaja näytti paremmalta noissa Playboy-kuvissa kuin tuolla lavalla. Biisi unohtui jo.
Cascadan biisi on kyllä niin Euphoria + Don't You Worry Child että ei hirveesti osaa sytyttää. YouTubessa pientä vertailua, vahvat on vaikutteet.
Eli Lopulta Cascada on neljäs ja Krista löytyy sijalta 21? ;)Cascadan viisukertoimet on ollut tänään rajussa nousussa, tippunut jo Suomen taakse.
...samaan aikaan Suomen viisukertoimet on rajussa laskussa, tällä hetkellä veikataan jo kovasti TOP5'seen.
Ja minun kanssa poseerasi yhteiskuvassa vaatteet päällä.. Huijausta sanon minä!Cascadan laulaja näytti paremmalta noissa Playboy-kuvissa kuin tuolla lavalla
Cascadasta en ole varma. Voi hyvinkon kokea saman kohtalon kuin Eric Saade Düsseldorfin illassa. Eli katsojilta tippuu pisteitä, mutta juryt vetääkin sitten välistä ja kunnolla.Eli Lopulta Cascada on neljäs ja Krista löytyy sijalta 21? ;)
Olenko ainut, joka arvostaa Hollannin viisua?Hollannin biisi on kyllä illan paskin.
Harmi että on niin suosittu artisti ja pääsi sen avulla jatkoon semifinaalista.
Olenko ainut, joka arvostaa Hollannin viisua?
Et. Pelkistetystä esityksestä plussaa, eikä biisikään ihan paska ole. Mukavaa vaihtelua.
Kivat tissit näyttäisi olevan, ilman vaatteita.Ja minun kanssa poseerasi yhteiskuvassa vaatteet päällä.. Huijausta sanon minä!
Olenko ainut, joka arvostaa Hollannin viisua?
Kohta yksi elämäni kohokohdista, BONNIE f'n Tyler livenä.