Euroviisut 2013

  • 164 833
  • 1 204

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
KYLMÄT VÄREET! Loistava show ja esitys. Areenakin edelleen aivan liekeissä, oudolta tuntuu jos Krista ei saa ääniä.. Ei mitään voittoa ole luvassa, mutta hyvä sijoitus pitäisi tulla. HYVÄ KRISTA!
Hemmetin hyvä laulaja kyllä - VoFissa oli yksi ehdottomista suosikeista viime vuonna.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Oskarin omenapuun ja Pernillan anteeksipyytelevän esityksen jälkeen Kristan esitys on euroviisu-tasolla aikamoinen jättiloikka eteenpäin.

Fernando Alonson ex-vaimo laulamassa näköjään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
KYLMÄT VÄREET! Loistava show ja esitys. Areenakin edelleen aivan liekeissä, oudolta tuntuu jos Krista ei saa ääniä.. Ei mitään voittoa ole luvassa, mutta hyvä sijoitus pitäisi tulla. HYVÄ KRISTA!

Itse biisi on vain melko laimea eikä jää soimaan...
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Viime vuoden Ruotsalaiseen fiaskoon verrattuna ihan kiva veto Suomelta.

Mulle riitti tuo lopun 2s...uuh, en ihan kerennyt. (y)
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tällä espanjalaisella kimulilla on ulkoisesti asiat ihan kunnossa, mutta biisi tuo mieleen Radio Novan hittibiisit. Mutta joo, ulkoinen habitus on toimiva.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Pelkään jo sitä hetkeä kun Romania tulee. Sen verran jäi traumat kytemään.
Voimia sinne, toivottavasti voitat mörkösi!

Tää Belgia ois paljon parempi, ilman noita hörhö taustanaikkosia tuossa.

Kyllä mielestäni ainakin Paratiisi-Oskarin biisi oli monta kertaluokkaa parempi kuin tämänvuotinen, mutta mitä menetysmahdollisuuksiin tulee, niin ne on kyllä tänä vuonna korkeammalla. Ei tuo Suomen veto nyt huono ole, mutta jotenkin ärsyttävä silti.
Samaa mieltä, että Paradise Oskar oli paljon parempi, mutta esiintymisnumero tuhosi menestysmahdollisuudet. Mutta Krista olisi voinut jättää tuon lesbosuudelman pois, niin saisi paremminkin ääniä, Krista osaa kyllä promota ja vetää show'ta ilman tuotakin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mielestäni ainakin Paratiisi-Oskarin biisi oli monta kertaluokkaa parempi kuin tämänvuotinen, mutta mitä menetysmahdollisuuksiin tulee, niin ne on kyllä tänä vuonna korkeammalla. Ei tuo Suomen veto nyt huono ole, mutta jotenkin ärsyttävä silti.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Aika oksettava tuo Suomen esitys. En kyllä ihmettele sitä että suomalaisnaisia pidetään yleensä Euroopan kamalimpina.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Esiintymispaikasta huolimatta Krista löytynee sijoilta 10-15. Hyvin upposi areenan yleisöön esitys ja kyllä se jotain kertoo menestyspotentiaalista.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Runkkaat kolmessa sekunnissa? Huhhuh. Tollahan saavutettaisiin jo vaikka mitä ennätyksiä.

Vuonna 1981 Runkkauksen SM-titteli saatiin 3,2 sekunnin suorituksella! Ilmiselvää voittaja-ainesta. Voisipa samaa sanoa Suomen mahdolisuuksista...
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Belgia oli paikan päällä nähtynä yllättävän kova, mutta tämä finaaliveto on television välityksellä selvästi vaisumpi. Biisissä on kuitenkin hauska potku ja sitä on mukavan helppo laulaa mukana.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Runkkaat kolmessa sekunnissa? Huhhuh. Tollahan saavutettaisiin jo vaikka mitä ennätyksiä.

Kuten sanoin, en ihan kerennyt. Mutta eikös näistä kipaleista tule vielä replayt?

Onhan tämä kisa silleen ihan vekkuli. Harmi vaan kun edes "kohtalaiset" biisit ei voi pärjätä.
 

salama#8

Jäsen
Onko minun kotiteatterivehkeissä jotain vikaa, kun särkee ääntä varsinkin kun suomalaiset selostajat ovat äänessä? Vai liekkö kuulossa vikaa..

Kristalta ihan hyvä veto, ei tuolla kuuhun mennä, mutta ei nollillekaan jäädä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Toivottavasti seuraavissa Viisuissa laulujen sanat on käännetty paremmin. En halua päteä, mutta pystyisin jopa itse parempaan.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Krista oli vitun kova, parempi esityspaikka ja olisi kolmen joukossa.
Kyllä mä sanoisin, että tuo paikka on oikeastaan oikein mainio, kun katsotaan ton esityspaikan ympärille. Eli Krista erottui selkeästi ja positiivisesti. Silti tää nykyinen systeemi paikkojen suhteen on täysin skandaali.

Tai sitten oon väärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös