Uskomatonta kuraa, ettei HD-kanavalle ole saatu tekstityksiä. Normikanavan lähetys on niin kamalan laatuista ettei tosikaan.
Ai katos, nyt vasta kiinnitin huomiota asiaan. Ei kuitenkaan paljoa haittaa.
Uskomatonta kuraa, ettei HD-kanavalle ole saatu tekstityksiä. Normikanavan lähetys on niin kamalan laatuista ettei tosikaan.
Hemmetin hyvä laulaja kyllä - VoFissa oli yksi ehdottomista suosikeista viime vuonna.KYLMÄT VÄREET! Loistava show ja esitys. Areenakin edelleen aivan liekeissä, oudolta tuntuu jos Krista ei saa ääniä.. Ei mitään voittoa ole luvassa, mutta hyvä sijoitus pitäisi tulla. HYVÄ KRISTA!
KYLMÄT VÄREET! Loistava show ja esitys. Areenakin edelleen aivan liekeissä, oudolta tuntuu jos Krista ei saa ääniä.. Ei mitään voittoa ole luvassa, mutta hyvä sijoitus pitäisi tulla. HYVÄ KRISTA!
Valitan, olet väärässä. Ainakin täällä areena laulaa vieläkin Ding Dongia ja noita huntuja näkee todella paljon.Itse biisi on vain melko laimea eikä jää soimaan...
Runkkaat kolmessa sekunnissa? Huhhuh. Tollahan saavutettaisiin jo vaikka mitä ennätyksiä.Mulle riitti tuo lopun 2s...uuh, en ihan kerennyt. (y)
Aivan kauhea kuraa. Niin epävireessä, kun voi olla.Vetääkö tämä Espanjan nainen ihan vihkoon vai onko minun vahvarissa autovibraatto päällä?
Voimia sinne, toivottavasti voitat mörkösi!Pelkään jo sitä hetkeä kun Romania tulee. Sen verran jäi traumat kytemään.
Samaa mieltä, että Paradise Oskar oli paljon parempi, mutta esiintymisnumero tuhosi menestysmahdollisuudet. Mutta Krista olisi voinut jättää tuon lesbosuudelman pois, niin saisi paremminkin ääniä, Krista osaa kyllä promota ja vetää show'ta ilman tuotakin.Kyllä mielestäni ainakin Paratiisi-Oskarin biisi oli monta kertaluokkaa parempi kuin tämänvuotinen, mutta mitä menetysmahdollisuuksiin tulee, niin ne on kyllä tänä vuonna korkeammalla. Ei tuo Suomen veto nyt huono ole, mutta jotenkin ärsyttävä silti.
Runkkaat kolmessa sekunnissa? Huhhuh. Tollahan saavutettaisiin jo vaikka mitä ennätyksiä.
Runkkaat kolmessa sekunnissa? Huhhuh. Tollahan saavutettaisiin jo vaikka mitä ennätyksiä.
Tiukille menee ainakin.Runkkaat kolmessa sekunnissa? Huhhuh. Tollahan saavutettaisiin jo vaikka mitä ennätyksiä.
Kyllä mä sanoisin, että tuo paikka on oikeastaan oikein mainio, kun katsotaan ton esityspaikan ympärille. Eli Krista erottui selkeästi ja positiivisesti. Silti tää nykyinen systeemi paikkojen suhteen on täysin skandaali.Krista oli vitun kova, parempi esityspaikka ja olisi kolmen joukossa.
Ei lainkaan. Ja pirun nätti, luonnollisen näköinen nainen.Ei tää Viron kappale huono ole.