Baarimikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KHL
Oli mun mielestä vähän pettymys. Olisin ottanut noin isolle hitille vähän enemmän showta. En kyllä nää euroviisuvoittajaa tässä kappaleessa. Vähän angstiselta vaikutti.
Samaa mieltä. Tai siis periaatteessa tuo "miljöö" oli ihan pirun hieno mutta muuten (koreografia jne) yhtään.Onpas Ruotsilla huono lavashow noin hyvälle biisille..
Ehkä vähän liian hehkutettu, ei iskenyt ollenkaan. No, ehkä mun musamaku ei vain oikein sovi viisuihin...Jaahas, ja nyt Loreen.
e.Onko sillä joku kasvohalvaus?
Osuvat itseasiassa samalla viikolle/viikonlopulle, joten veikkaan, että Euroviisut pidetään Malmössä. Tätä veikkausta puoltavat esimerkiksi hyvät yhteydet Kööpenhaminan Kastrupiin. Toki ei kannata mennä asioiden edelle.On siinä muuten hurreilla järjestelemistä, jos Euphoria voittaa, niin saavat kyllä sykkiä koko rahan edestä ensiksi jääkiekon MM-kisat pois alta ja sitten pitäisi heti laittaa pystyyn Euroviisut. Nytkin mentiin reilun viikon hengähdystauolla kiekkofinaalista viisujen 1.semifinaaliin.
Ruotsin biisi soi 3 kertaa päivässä Ylexillä, kuulostaa siellä kyllä paremmalta reilusti mitä tuossa. Omaan korvaan ei laulanut ainakaan täydellisesti tuota.
Ei ole kyllä mitään ideaa tässä Slovakian biisissä. Ja kaveri laulaa minusta aika lailla päin persettä.
Tämä Slovenian biisi muistutti aika paljon Serbian voittobiisiä Helsingistä, Molitvaa. Molemmissa on kaihoisat sanat jotka biisin voimistuvat loppua kohden. Myös lopussa molemmissa kauniit naiset taustakuorossa innostuvat ryhmälauluun. Hyvin laulettukin vielä. Voi hyvinkin jopa voittaa koko kilpailun tänä vuonna.Siinä oli näiden viisujen paras balladi minun mielestäni. Todella komea biisi tuo Verjamem, ja hieno esitys 16-vuotiaalta likalta.