Euroviisut 2012

  • 122 091
  • 985

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Turkkilaista humppaa? Uppoaa varmaan gay-yleisöön, kun esiintymislaivalle ei ole eksynyt naisia.

Taitaa Ruotsi viedä potin tänä vuonna. Ainakin Suomesta tulee täydet pisteet.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ööö. Samanlainen kameratyöskentely ja valoshow oli melodifestivaleissakin ja homma toimi ihan hyvin, kyllä nuo ovat ihan suunniteltuja juttuja.

Siis jos mä arvostelin kameratyöskentelyä ja valoshowta niin sä heitit esille miestanssijat? Siinä mun pointti.

Valoshow = Tiedätkö mikä on valo? Valot?
Kameratyöskentely = Tiedätkö mikä on kamera? Mitä on työskentely?

Joo miestanssijat ei liity noihin millään tavalla.
 

Sic

Jäsen
Siis jos mä arvostelin kameratyöskentelyä ja valoshowta niin sä heitit esille miestanssijat? Siinä mun pointti.

Valoshow = Tiedätkö mikä on valo? Valot?
Kameratyöskentely = Tiedätkö mikä on kamera? Mitä on työskentely?

Joo miestanssijat ei liity noihin millään tavalla.

No toki voit kertoa että millä tavalla ite olisit valoja käyttänyt tuossa paremmin, saatika tehnyt paremmin kamera-ajot ja kulmat.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika geneerinen balladi tämä Epsanja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Myös tämä suoraan finaaliin selvinnyt biisi on komea ja lähteehän tuosta espanjattaresta ääntä. Eikä tätä ole paha kuunnella niin kuin Albaniaa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Toivottavasti Eurooppa laittaa tuon Turkin rillumarei-vitsibiisin viimeistään nyt kuriin. Uskomatonta paskaa. Ei ole edes huumorikappaleena hyvä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
No toki voit kertoa että millä tavalla ite olisit valoja käyttänyt tuossa paremmin, saatika tehnyt paremmin kamera-ajot ja kulmat.

Ei helvetti... Takiainen bongattu foorumista. Luepa se eka viestini vielä kerran (se johon kommentoit miestanssijoille). Siinä sulle vastaus. Älä takiainen enää vaivaudu vääntämään kolmanteen suuntaan tätä juttua. En enää vaivaudu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Sic

Jäsen
Ei helvetti... Takiainen bongattu foorumista. Luepa se eka viestini vielä kerran (se johon kommentoit miestanssijoille). Siinä sulle vastaus. Älä takiainen enää vaivaudu vääntämään kolmanteen suuntaan tätä juttua. En enää vaivaudu.

No siis kysyit että miten voi olla noin laiska valoshow ja kameratyöskentely tollasessa biisissä. Niin en kyllä itse huomannut mitään valtavaa eroa muiden maiden vetoihin verrattuna. That's it.


Saksan peruskiva pop-biisi kehissä, saas nähdä riittääkö top-kymppiin.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Tuo Saksan kappaleen alku kyllä kuulosti myös jostain toisesta kappaleesta otetulta. Saksalta ihan OK kappale, ei mikään kiitollinen tehtävä tulla vetämään Lenan upeiden vuosien jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös