Euroviisut 2012

  • 121 952
  • 985

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jos tälläistä Albanian kaltaista huutamista pitäisi kuunnella kahden tunnin konsertin verran niin voi olla, että yrittäisin hirttää itseni kravattiini kesken "taide-elämyksen".
 
Välillä hyviä kohtia tuossa Albanian laulussa, mutta huutamiseksihan se lopulta meni.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minullekin tulee tuosta Albanian biisistä suorastaan pakottava tarve nousta hirteen. Jos tuon joutuisi kuuntelemaan kaksi kertaa peräkkäin niin todennäköisesti toteuttaisin tuon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paska on kyllä tämänkin Zorron biisi. Kertakaikkiaan vastenmielinen esitys kaikin puolin. En voi käsittää miten tämä meni finaaliin ja Slovenian upea balladi putosi.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Epäeuroviisumainen", eh? Eikös puolet ole nykyään tuollaista mitäänasanomatonta europoppia?
Esimerkiksi tältä vuodelta Kreikka ja Kypros edustavat mielestäni sitä "euroviisumaisuutta" ja mielestäni Unkari ei kuulu samaan kategoriaan. Toinen kategoria "euroviisumaiselle" on slaavilaiset balladit.

Enkä sano että tuo euroviisumaisuus olisi huono juttu kunhan laulu on hyvä, sillä niin Kreikka, Kypros kuin noita slaavilaisia balladeja edustava Serbia ovat kaikki omassa top-kympissäni.

Albania tosiaan oli raskasta kunneltavaa, jopa liian raskasta minun makuuni.

Köyhän miehen Wacko Jackokaan ei vakuuta.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Albania taatusti erottuvin ja erilaisin koko joukosta. Voi olla plussaa, mutta myös negaa. Minä uskon, että plussaa.
Sen sijaan tämä M. Jackson Jailhouse Rock-lavasteissa ei liikauta mitään osaa minussa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jos joku selittäisi millä tämä paska on päässyt finaaliin, voi helvetti. Ja Slovenia, miettikää Slovenia hävisi tälle sekametelisopalle.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Liettuan laulajan ja Alfred E. Neumanin yhdennäköisyys on ilmeinen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Bosnian turhake. Zzzzz......

Zzzzz... Järkyttävän tylsä biisi. Minä en voi edelleenkään käsittää miten Slovenia putosi jatkosta kun tällaista paskaa meni jatkoon.
 

Sic

Jäsen
Veikkaan että niistä finaalin viimeisistä paikoista on ollut suht tiukka taistelu jolloin Bosnian saamat naapurimaaäänet toivat jatkopaikan, ikävä kyllä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kukas se on tuo vasemmanpuoleinen juontajatyttö?

Olen sen tässä ketjussa jo aikasemminkin kertonut eli kyseessä on Leyla Aliyeva ja se toinen juontajanainen on Nargiz Birk-Petersen. Leyla on kyllä aika namu.

Humbledick avasi viisut komeasti, nyt sitten vuorossa yksi voittajasuosikeista eli Venäjä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on kyllä kaikin puolin ihan vitun kuvottava biisi/esitys!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös