Kaulasuoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kreikka
Tuli pelattua muutama kymppi veikkauksella, että Suomi ja Sveitsi ei kumpikaan pääse finaaliin. Voisiko joku asiantuntija sanoa onko mitenkään todennäköinen veto?
Onnittelut vedonlyönnissä voittaneille!
Tuli pelattua muutama kymppi veikkauksella, että Suomi ja Sveitsi ei kumpikaan pääse finaaliin. Voisiko joku asiantuntija sanoa onko mitenkään todennäköinen veto?
Okei, Suomi oli ihan paska ja hävettää ihan vitusti! Tyytyväinen?
Ei huono, sanois Jorma Uotinen. 9/10 Sveitsin ollessa ainut harhalaukaus ja Moldovahan siihen tilalle sitten änkesi.Islanti, Kreikka, Albania, Romania, Sveitsi, Kypros, Tanska, Venäjä, Unkari, Irlanti.
Se nyt on ainakin varma, että Kreikka ei viisuja voi voittaa. Tai vaikka voittaisi, niin ei niillä ole mitenkään varaa järjestää tapahtumaa ensi vuonna. Taitaa menee koko maa konkurssiin ennen sitä.Kreikka päässee myös hyvin lähelle kärkeä.
Mutta toi lässyn lässyn paska "ei mitään hävettävää, hienosti esiintyi" vituttaa varsinkin tälläisenä vuonna kun 9 suomalaista kymmenestä tiesi miten tässä käy. Tässä maassa oikeasti on hyviä artisteja ja biisintekijöitä, missä ne oli tänä vuonna? UMK, voi helvetti.
Olkoon sitten lässyn lässyn paskaa mutta minulle sillä nyt ei ole niin älyttömän suurta merkitystä miten suomi sijoittuu, kunhan ei lähetetä jotain helvetin noloa paskaa tai äärilaskelmoituja mummoja. Minusta tuo biisi oli hyvä ja esitys tyylikäs, mutta ei vaan tarpeeksi mieleenjäävä että tämän päivän viisuissa tuollaisella jatkoon mentäisiin. Minun mielestäni Suomella ei ole mitään hävettävää.
Olkoon sitten lässyn lässyn paskaa mutta minulle sillä nyt ei ole niin älyttömän suurta merkitystä miten suomi sijoittuu, kunhan ei lähetetä jotain helvetin noloa paskaa tai äärilaskelmoituja mummoja. Minusta tuo biisi oli hyvä ja esitys tyylikäs, mutta ei vaan tarpeeksi mieleenjäävä että tämän päivän viisuissa tuollaisella jatkoon mentäisiin. Minun mielestäni Suomella ei ole mitään hävettävää.
Minkä tuon tyttelin nimi on joka tuossa noita maita luetteli?
Niin ja lisätään vielä sen verran, että onko aiemmin Euroviisuissa nähty mitään tuollaista niin kuin Venäjällä tänään? EI. Pisteet naapurille ideasta joka sai ansaitun kannatuksen ja finaalipaikan.
Jatkossa nämä rantaruotsalaiset voi suosiolla jättää himaan istumaan, taso ei muutenkaan tuosta voi laskea enää yhtään. Olisi edes laulanut englanniksi, niin olisi pelastanut jotain.
Eihän niitä ota vakavasti muut Euroopassa kuin Ruotsi ja BBC, ja muutama JA:n kirjoittaja.
Viimeksi kun asian tarkistin niin Euroviisut on lauluKILPAILU.
Pitääkö tässä elämässä mitään ottaa vakavasti? Just niin suomalainen tapa ajatella asioita. On se sitten jääkiekko, formulat, politiikka tai Euroviisut, niin aina kun ei menestytä niin alkaa toi perinteinen ruikutus ja eräänlainen pinnan alle meneminen, kaikesta pyritään hakemaan jotain helvetin suurempaa tarkoitusta.
Kyllä tuolla Suomen biisillä olisi voinut vielä 90-luvulla pärjätä.
Minusta puolestaan oli ihan hauskaa, että erotuimme joukosta tuollaisella tunnelmallisella ja hyvällä, joskin aika kotitekoisella kappaleella. Parempi se kuin yrittää tietoisesti tehdä jotain hirvittävää sontaa, koska tunnetusti hirvittävä sonta menestyy Euroviisuissa. Makuasioitahan nämä ovat.
Makuasioita ovat. Kuten edellä huomaa, toiset haluavat vain kuunnella hyvää musiikkia ja tunnelmoida, toiset haluaisivat kilpailla ja menestyä. Itse tykkään yleensä kuunnella hyvää musiikkia ja tunnelmoida, mutta mitä euroviisujen laulukilpailuun tulee, niin kyseessä kilpailu, jossa maat yrittävät voittaa laulullaan. Näin ollen haluan Suomen edustavan itseään biisillä, jolla voi kilpailla kilpailussa