pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Tuzzi kirjoitti:Onko Hanna jonkun mielestä seksikäs?.
Iso tyttöhän tuo on, drag queen siitä tulee mieleen. Niin, eli ei.
Itse veto oli ihan samaa tasapaksua kuin muutkin.
Tuzzi kirjoitti:Onko Hanna jonkun mielestä seksikäs?.
teemu73 kirjoitti:Mua jäi harmittamaan kun Cyproksen dance-biisi ei päässyt finaaliin. Tästä valikoimasta ei nimittäin taida löytyä yhtään äänestettävän arvoista kappaletta.
Kipa84 kirjoitti:No niin ja nyt lavalle on jo raahattu bussipysäkin merkki ja itse laulu tuntuu olevan, jos mahdollista, edellistäkin esiintyjää huonompi.
Sama. Paras tähän mennessä.Germanicus kirjoitti:Mun mielestä tuo eukko vetää aika hyvin.
Germanicus kirjoitti:Mun mielestä tuo eukko vetää aika hyvin.
Kipa84 kirjoitti:No niin ja nyt lavalle on jo raahattu bussipysäkin merkki ja itse laulu tuntuu olevan, jos mahdollista, edellistäkin esiintyjää huonompi.
pernaveikko kirjoitti:Iso tyttöhän tuo on, drag queen siitä tulee mieleen. Niin, eli ei.
Itse veto oli ihan samaa tasapaksua kuin muutkin.
Jassu! Eiköhän tätäkin kaikki miljoonat suomalaiset roodoksenkävijät äänestä. Jassu! Minä ainakin!!Ted Raikas kirjoitti:Tuo Kreikan gigolo kappaleineen kuulostaa ihan Riki Marttiinilta. Biisikin on ihan samanlainen kuin joku tämän kokaiinipökäleen joku renkutuksista. Mariaa hoetaan ja sitä rataa...
Hah hah, et kai oikeasti vuodattanut. Beatlesin mies ja kaikkea ?!Uleåborgir kirjoitti:Meikäläinen näki tuon Pakarisen esityksen eri lailla. Mielestäni Hannan tunnelataus oli aivan valtava, ja se näkyi Hannan kasvoissa. Silmissä oli kunnon paloa, ja kappale varmasti erottuu muista. Pakarisen kappaletta on mielestäni hankala ahtaa tusinaviisupaska-muottiin, sen verran erilainen sanoma ja rakenne ja musiikin energia siinä on.
Helvetin hyvä veto, meikäläinen vuodatti kyyneliä...
Hyvä Hanna!
EDIT: pakko kai sitä on itsekin veikata. Veikkaan sijalle 3.