Mainos

Euroviisut 2007

• 195 608
  • 1 540

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuzzi kirjoitti:
Onko Hanna jonkun mielestä seksikäs?.

Iso tyttöhän tuo on, drag queen siitä tulee mieleen. Niin, eli ei.

Itse veto oli ihan samaa tasapaksua kuin muutkin.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mua jäi harmittamaan kun Cyproksen dance-biisi ei päässyt finaaliin. Tästä valikoimasta ei nimittäin taida löytyä yhtään äänestettävän arvoista kappaletta.

EDIT. Vittu, jokasessa postikortissa lunta. On meillä sentään kesäkin, vaikkakin lyhyt, mutta sentään vähäluminen.

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kyllä niin hirveätä paskaa ollut nämä esitykset, että Hanna voi tosiaan olla siellä 10 sakissa illan lopuksi, jos sama taso jatkuu esiintyjien suhteen.

Tämä Slovenia on aivan järkyttävää paskaa. Onkohan erehtynyt esiintymispaikasta? Tuomiokirkko kun on melko lähellä myös.

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
No niin ja nyt lavalle on jo raahattu bussipysäkin merkki ja itse laulu tuntuu olevan, jos mahdollista, edellistäkin esiintyjää huonompi.

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
teemu73 kirjoitti:
Mua jäi harmittamaan kun Cyproksen dance-biisi ei päässyt finaaliin. Tästä valikoimasta ei nimittäin taida löytyä yhtään äänestettävän arvoista kappaletta.

Nyt voisin tätä sukulaiskansaa äänestää jos olisi ylimääräistä rahaa.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kipa84 kirjoitti:
No niin ja nyt lavalle on jo raahattu bussipysäkin merkki ja itse laulu tuntuu olevan, jos mahdollista, edellistäkin esiintyjää huonompi.

Mun mielestä tuo eukko vetää aika hyvin.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Järjestelyjä ei tarvitse toistaiseksi hävetä, mutta on kyllä nuo biisit olleet sellaista paskaa, että pois alta. Uskomatonta, mutta demaritrukkikuskin tusinapaskaviisu on ollut tähän mennessä paras biisi.

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Germanicus kirjoitti:
Mun mielestä tuo eukko vetää aika hyvin.

Ei laulamisessa itsessään ole minunkaan mielestäni vikaa, mutta laulu itsessään on hirveää kuraa, siis minun mielestäni. Laulajan ammattitaito on ok.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kipa84 kirjoitti:

Ihmettelin kanssa mikä tarkoitus tuolla merkillä on. Tulisi jo se draq-artisti-koomikko kehiin niin saisi nauraa hetken. Siinä on kuitenkin show isolla ässällä. Sääli ettei push the button päässyt jatkoon sillä sekin olisi ollut tässä joukossa hyvä veto.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Pakarainen sen huonommin esiintynyt kuin kukaan muukaan tähän asti. Sitä yllätystä odottelin kovasti, mutta ei tuossa nyt minusta mitään yllätystä ollut, kun ei edes sitä loimea päältään pudottanut kesken lurituksen.

Veikkaukseni oli että Pakarainen on sijalla 15, mutta vähän tuntuu että voi hän niitä sijoja 10-14:kin tavoitella.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
pernaveikko kirjoitti:
Iso tyttöhän tuo on, drag queen siitä tulee mieleen. Niin, eli ei.

Itse veto oli ihan samaa tasapaksua kuin muutkin.

Meikäläinen näki tuon Pakarisen esityksen eri lailla. Mielestäni Hannan tunnelataus oli aivan valtava, ja se näkyi Hannan kasvoissa. Silmissä oli kunnon paloa, ja kappale varmasti erottuu muista. Pakarisen kappaletta on mielestäni hankala ahtaa tusinaviisupaska-muottiin, sen verran erilainen sanoma ja rakenne ja musiikin energia siinä on.

Helvetin hyvä veto, meikäläinen vuodatti kyyneliä...
Hyvä Hanna!

EDIT: pakko kai sitä on itsekin veikata. Veikkaan sijalle 3.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo Kreikan gigolo kappaleineen kuulostaa ihan Riki Marttiinilta. Biisikin on ihan samanlainen kuin joku tämän kokaiinipökäleen joku renkutuksista. Mariaa hoetaan ja sitä rataa...

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Tulihan se sieltä. Etelä-Euroopan hetkuttaja. Kreikkalainen päin vittua englantia lausuva kerbos. Mariiaaa! Shake it up!

Ricky Martin meni jo.

E: T. Raikas havainnoi näköjään saman.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ted Raikas kirjoitti:
Tuo Kreikan gigolo kappaleineen kuulostaa ihan Riki Marttiinilta. Biisikin on ihan samanlainen kuin joku tämän kokaiinipökäleen joku renkutuksista. Mariaa hoetaan ja sitä rataa...
Jassu! Eiköhän tätäkin kaikki miljoonat suomalaiset roodoksenkävijät äänestä. Jassu! Minä ainakin!!

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vaikka ei ihan loistavuudella häikäise tuo Hannan biisi, niin kyllähän se nämä sheik it ap ynnä muut oopperalaulajaviritykset pesee 6-0

E

ebs

Pari edellistä (Liettua ja Unkari), ovat olleet ihan hyviä. Rehellistä hyvää musiikkia ilman ylimääräisiä kommervenkkejä ja riehumisia. Bosniahertsekoviinan biisi myös ok. Hanna veti hyvin.

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuluu kappaleeseen jne, mutta mielestäni aika jäykkä esitys Hannalta ottaen huomioon kilpailun luonteen. Mutta toki mukana on liuta paljon paskempiakin.
Veikkaan sijoille 10-14.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Valitettavasti palaamme normaaleille sijoille, olemme 18. ja pisteitä tulee haarukkaan 20-30. Monet maat antavat naapureilleen ääniä, ja Suomella ei ole tarpeeksi näitä "kalakavereita".

kovalev

Jäsen
Uleåborgir kirjoitti:
Meikäläinen näki tuon Pakarisen esityksen eri lailla. Mielestäni Hannan tunnelataus oli aivan valtava, ja se näkyi Hannan kasvoissa. Silmissä oli kunnon paloa, ja kappale varmasti erottuu muista. Pakarisen kappaletta on mielestäni hankala ahtaa tusinaviisupaska-muottiin, sen verran erilainen sanoma ja rakenne ja musiikin energia siinä on.

Helvetin hyvä veto, meikäläinen vuodatti kyyneliä...
Hyvä Hanna!

EDIT: pakko kai sitä on itsekin veikata. Veikkaan sijalle 3.
Hah hah, et kai oikeasti vuodattanut. Beatlesin mies ja kaikkea ?!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy