Euroviisut 2007

  • 193 129
  • 1 541

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
Hanna vei voiton... ei tosiaan tarvii jännittää kärkipään sijoituksia. Tälläsia ralleja on ehdolla tusinassa 13 kappaletta. Toivottavasti on finaalissa joku muu asu kun tollanen ryysyistä koottu säkkimäinen luomus.

Meikku sytty Thunderstonelle... Kuulin myös Humanen kipaleen palatessani Typhoonista ja oli sen kuulonen lallatus että ois voinu olla 10 joukossa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Niin, montas levyä Hanna Pakarinen on myynyt Suomessa? Joku kahdeksan kappaletta?

Ja nyt äänestettiin Euroviisuihin, no tuleepahan taas "Finland, zero points".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tommy kirjoitti:
Ja nyt äänestettiin Euroviisuihin, no tuleepahan taas "Finland, zero points".

Ei tule. Kotikisoissa Suomi kerää vaikka säälipisteitä, voitosta tuskin kannattaa haaveilla mutta kyllä tuo Hannan veisu ainakin ne Simo Frangenin näyttämät 5 maan edustuskappaleet pesee ja linkoaa.
 

Ferris

Jäsen
McGregor kirjoitti:
Meikku sytty Thunderstonelle... Kuulin myös Humanen kipaleen palatessani Typhoonista ja oli sen kuulonen lallatus että ois voinu olla 10 joukossa.

Itse diggasin Humanen biisistä myös, tosin se olisi ollut huomattavasti parempi jos itse mr. humanen sijalla siinä olisi laulanut joku toinen. Tuohon biisiin kun kaverin ääni ei oikein toiminut/riittänyt. Biisinä ihan ok kamaa euroviisuihin.

Itse olen ihan tyytyväinen tulokseen. Hanna tai Thunderstone jatkoon, kumpikin olisi kelvannut. Jotenkin kuitenkin tuo Hannan biisi oli mielestäni parempaa euroviisukamaa.

Ja mitä noihin pinkkeihin kännyköihin tulee, niin itse uskon että Hanna miellytti eniten noista kolmesta vaihtoehdosta ns. keskivertoäänestäjää. Vaikea kuvitella jotain nelikymppistä euroviisujännäriä äänestämässä Lovexia tai Thundereita.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
-OO- kirjoitti:
Oletko edes kuunnelut sitä? Ai niin, mutta eihän hevin ystävät kuuntele mitään muuta kuin heviä...
En muuta kuin sen pätkän, mitä siitä tuli. Ja, jotta musiikin makuni tulisi täysin selväksi, niin en ole hevi-ihmisiä. Kuuntelen lähinnä iskelmäradiota aina kun autolla ajelen. Minusta vaan näissä eurovitseissä Suomi ei tule ikinä pärjäämään millään poppilallatuksilla. Ei ole pärjännyt eikä tule pärjäämään.

Minä kun olen hevin ystävä, niin suosikkiyhtyeeni on Souvarit.
 

kovalev

Jäsen
champselyse kirjoitti:
En muuta kuin sen pätkän, mitä siitä tuli. Ja, jotta musiikin makuni tulisi täysin selväksi, niin en ole hevi-ihmisiä. Kuuntelen lähinnä iskelmäradiota aina kun autolla ajelen. Minusta vaan näissä eurovitseissä Suomi ei tule ikinä pärjäämään millään poppilallatuksilla. Ei ole pärjännyt eikä tule pärjäämään.

Minä kun olen hevin ystävä, niin suosikkiyhtyeeni on Souvarit.
Sitä ollaan jotain kirkonpolttajia vai ?!
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Tommy kirjoitti:
Niin, montas levyä Hanna Pakarinen on myynyt Suomessa? Joku kahdeksan kappaletta?
Kaksi levyä ja muuta single arviolta yht. 80 000.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Jee
Tässä koetan kovasti pinnistellä ja muistella löytyykö mistään historian syövereistä paskempaa bändiä kun tää L****x.

Näiden jätkien balanssi on selvästikkin se että biisin tekoon kulutetaan n. 5 min ja ulkonäön ehostamiseen 12h. Mun mielestä erkki junkkarinen huonoimmillaan oli sata kertaa rankempi kuin tää poseeraaja lauma.
V***u että nää "muka rankat" haaraasentopelletbändit alkaa ahdistaa oikein toden teolla. Mihin helvettiin on jäänyt rehellisyys musiikin teosta?

Ketään ei näytä kiinnostavan hyvän biisin teko vaan enemmänkin se että pääsee lehtien sivuille pönöttämään huulet törröllä spanielin silmiä räpytellen.

Veisut sinällään ei kiinnosta mutta sen verran ehdin kuulla tuota Kuoppamäen matskua että siinäkin oli munaa enempi kuin loveksin ja uniklubin koko tuotannossa yhteensä.Period.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovaa valuuttaa nämä Idolit. Ruotsin tämänpäiväisestä semifinaalista finaaliin kaksi Idols-kisassa menestynyttä jamppaa.
 

kovalev

Jäsen
HelmutBalderis kirjoitti:
Jee
Tässä koetan kovasti pinnistellä ja muistella löytyykö mistään historian syövereistä paskempaa bändiä kun tää L****x.

Näiden jätkien balanssi on selvästikkin se että biisin tekoon kulutetaan n. 5 min ja ulkonäön ehostamiseen 12h. Mun mielestä erkki junkkarinen huonoimmillaan oli sata kertaa rankempi kuin tää poseeraaja lauma.
V***u että nää "muka rankat" haaraasentopelletbändit alkaa ahdistaa oikein toden teolla. Mihin helvettiin on jäänyt rehellisyys musiikin teosta?

Ketään ei näytä kiinnostavan hyvän biisin teko vaan enemmänkin se että pääsee lehtien sivuille pönöttämään huulet törröllä spanielin silmiä räpytellen.

Veisut sinällään ei kiinnosta mutta sen verran ehdin kuulla tuota Kuoppamäen matskua että siinäkin oli munaa enempi kuin loveksin ja uniklubin koko tuotannossa yhteensä.Period.
Jukka, Jukka, Jukka. Hei, Hei, Hei !
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HelmutBalderis kirjoitti:
Jee
Tässä koetan kovasti pinnistellä ja muistella löytyykö mistään historian syövereistä paskempaa bändiä kun tää L****x.

Näiden jätkien balanssi on selvästikkin se että biisin tekoon kulutetaan n. 5 min ja ulkonäön ehostamiseen 12h. Mun mielestä erkki junkkarinen huonoimmillaan oli sata kertaa rankempi kuin tää poseeraaja lauma.
V***u että nää "muka rankat" haaraasentopelletbändit alkaa ahdistaa oikein toden teolla. Mihin helvettiin on jäänyt rehellisyys musiikin teosta?

Ketään ei näytä kiinnostavan hyvän biisin teko vaan enemmänkin se että pääsee lehtien sivuille pönöttämään huulet törröllä spanielin silmiä räpytellen.

Veisut sinällään ei kiinnosta mutta sen verran ehdin kuulla tuota Kuoppamäen matskua että siinäkin oli munaa enempi kuin loveksin ja uniklubin koko tuotannossa yhteensä.Period.

Nyt mä näkisin että olet asian ytimessä.

Onneksi pinkit kännykät kärsivät maamme trukkikuskien ja Lappeenrannan älymystön edessä suoran 6-0 tappion. Nyt meillä on huonoista viisuehdokkaista se ainoa hyvä finaalissa ja erityismainintakin meni täysin oikealle artistille: Aivan järkyttävän seksikäs ja sensuelli esitys, pieteetillä tehty juttu kerrassaan.

Tällä tosin tuskin viisuja voitetaan, mutta pätkääkään ei tarvitse suomipojan edustajaansa hävetä. Go, Hanna, Go Go!
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aikalailla se ja sama kuka näistä olisi valittu, jos kriteeriksi valitaan menestyminen itse viisuissa, tuskin mikään biisi näistä siihen pystyisi. Vaikka itsekin olen heavymiehiä ja näistä kuuntelen mieluiten Thunderstonea (juuh, jollain tavalla pidän myös Beats&Stylesistä) niin en kuitenkaan olisi sitä laittanut viisuihin. Kappale itsessään ei ollut näihin kisoihin passeli. Ei siinä vain ollut sellaista hittipotentiaalia kuin vaikkapa Lordin viime vuotisessa.

Siksipä onkin aika turhaa lähettää saman genren musiikkia heti perään kun sillä on tullut menestystä. Pakarinen on aivan sopiva nappaamaan Suomelle sijoituksen top15:sta.

Oikeastaan ei ollut sellaista selkeää suosikkia, joten itsekin lähdin siitä, että ketä nyt ei ainakaan valita.

Lista huonoimmasta alkaen:
Lovex.....(PITKÄ VÄLI).........Jann Wilde & Rose Avenue, Jani & Jetsetters, Jukka Kuoppamäki, Katra, Humane, Kentala.
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Ihan hyvä edustaja viisuihin tämä Pakarainen. Varsinkin kun ehti jo pelkäämään, että joku Lovex (hyi saatana kun oksettaa jo pelkkä nimen kirjoittaminenkin) olisi äänestetty voittajaksi.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Muiden maiden edustajista on jo ollut puhetta. Pohjoismaista edustajansa ovat Suomen lisäksi valinneet Tanska (Drama Queen) ja nyt illalla Islanti. Toimivaa suoraa linkkiä Islannin edustajaan en löytänyt, mutta finaali on katsottavissa täältä. Voittajaa ennen on kolme ehdokasta ja mainokset, joten hieman kelattava jos kokonaan ei halua katsoa.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Aivan järkyttävää paskaa tuo Pakarisen veisu:D Niin kai se kuuluu euroviisuissa ollakin, eihän Lordikaan missään muussa yhteydessä olisi voinut kuulostaa edes kelvolliselta.
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Ei loppujen lopuksi hassumpi valinta. Pakarisen biisin yksinkertaisuus häiritsee ajoittain, mutta kertosäe on tarttuva. Tosiaan selkeästi parempaa kamaa joka tapauksessa kuin lähetyksessä esitetyt ulkomaankappaleet. Ja pääasia, ettei Lovex voittanut. Minulle ei sinänsä ole niin väliä artistin genrellä, mutta jos biisi tai esiintyjä ei sytytä niin se ei sytytä.

Jo olleeseen ja menneeseen juontajakeskusteluun tunnen lisäksi pakottavaa tarvetta sanoa seuraavaa: jos kerran näyttelijä oli pakko saada lavalle, niin oliko esim. Irina Björklundilta kysytty tämän halukkuutta/aikataulua? Puhuu kuutta kieltä ja mm. täydellistä ranskaa, osaa laulaa ja soittaa ja on ylipäänsä esiintymisen ammattilainen. Ulkonäkökriteeritkin tulisi täytettyä.

Vaikka myöhäistä tietysti ruikuttaa. Tulipahan vaan mieleen...
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Olipa järkyttävän huono taso kisassa ja suuri osa kappaleista täysin kisaan sopimattomia vielä. Pakarisen yritys on yksi kisan vähiten heikoista ja saa siinä mielessä oman armoni, vaikka pidinkin enemmän peushevistä Thunderstormin esittämänä, mutta sekin oli vain keskinkertainen lajinsa edustaja.

Tuo Lovex on sitten oma juttunsa, eräs kaikkien aikojen suurimmista flopeista ja yhtyeen vokalisti tasoa säälittävä, kaveri näyttikin nololta ja yritti kuin häpeillen piiloutua silinterin alle. Lauluääntä ei yhtään ja ketä sitten yrittikin matkia, niin epäonnistui täydellisesti. Käsittääkseni mikki oli pakko viedä suuhun asti, että jotain kuului ja se taas etenkin kertosäkeen aikana aiheutti sen, ettei sanoista saanut mitään selvää. Koko yhtyeen kannalta säälittävää, että pitää valita joku hyvä kaveri laulajaksi, joka tuhoaa sitten kaiken, mutta tärkeintä, ettei päässyt finaaliin asti, sillä häpeä olisi ollut suuri. Mihin me tarvitsemme tälläisia yhtyeitä?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sampe kirjoitti:
Jo olleeseen ja menneeseen juontajakeskusteluun tunnen lisäksi pakottavaa tarvetta sanoa seuraavaa: jos kerran näyttelijä oli pakko saada lavalle, niin oliko esim. Irina Björklundilta kysytty tämän halukkuutta/aikataulua? Puhuu kuutta kieltä ja mm. täydellistä ranskaa, osaa laulaa ja soittaa ja on ylipäänsä esiintymisen ammattilainen. Ulkonäkökriteeritkin tulisi täytettyä.

Vaikka myöhäistä tietysti ruikuttaa. Tulipahan vaan mieleen...

Eiköhän jokaikinen juontajamahdollisuus ole oikeastikin mietitty ja kyselty läpi. Ja juontajan ei tarvitse osata laulaa/soittaa.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakarinen voi ainakin miettiä asuvalintaansa kahteen kertaan sitten oikeissa mittelöissä. Allit veivät päähuomion ainakin minulta. Siinä ei lauluääni paljoa auta, jos ulkoinen olemus on noin massiivista luokkaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovin heikko taso tosiaan oli, mutta omasta mielestäni paras vaihtoehto edustamaan maatamme. Ei muuta kuin kovaa treeniä (niin laulutunneilla kuin kuntosalilla), niin eiköhän Hanna pisteitä kerää jonkin verran. Mitään suurta menestystä on kuitenkin turha odottaa.
 

Europoli

Jäsen
ultrar kirjoitti:
Tuo Lovex on sitten oma juttunsa,

Bändin nimi tuo aina itselleni mieleen erään kuulemani keikkaepisodin, jonka todenperäisyydestä en mene takuuseen, mutta tarinana niin hauska että naurattaa joka kerta: bändi oli eräällä keikalla säästänyt encoreksi hittinsä Guardian Angel. Sitäpä ei sitten kumminkaan tarvinnut sinä iltana soittaa, koska yleisö ei halunnut bändiä takaisin lavalle.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Toisin kuin Suomessa, onneksi edes Sveitsissä ymmärretään jotain laatumusasta. DJ Bobon paluu jatkuu seuraavaksi Euroviisuissa....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös