Euroviisut 2006

• 204 902
  • 1 015

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ex kirjoitti:
PS. Carola on osoittautunut paitsi vanhaksi katkeraksi akaksi, myös huonoksi häviäjäksi. "Mielestäni pistelaskussa on jotain vikaa kun yksikään ennakkosuosikeista ei pärjännyt."

Tuo onkin hyvä ;). Viime kaudella oli SM-liigan pistelaskusysteemissä jotain vikaa kun Jokerit, joka oli yksi ennakkosuosikeista, ei pärjännyt.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Blues on jo viisinkertainen Suomen Mestari Carolan pistelaskusysteemillä.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Ohmi kirjoitti:
Mikä? Missä? Eikös se ollut Four Roses viskiä...

Master God kirjoitti:
Oliko? Näin vain vilaukselta jossakin uutisissa, ja olin näkevinäni jallupullon. Voin tietysti olla väärässäkin.

Tämä on niin tärkeä asia, että laitan lusikkani soppaan. :) Ilmeisesti viskistä oli kyse ja taisipa olla Famous Grousea.

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Gotterdam kirjoitti:
Tämä on niin tärkeä asia, että laitan lusikkani soppaan. :) Ilmeisesti viskistä oli kyse ja taisipa olla Famous Grousea.
Mr. Lordi vastasi jossain pätkässä ulkomaalaisen toimittajan kysymykseen, että juo toki Kossuakin, mutta on enemmänkin viskimiehiä, joten kyllähän se viskipullo oli (vastatessaan oli siis ko. pullo kädessä). Lisäksi olen Gotterdamin kanssa samaa mieltä merkistä.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Scholl ja kumppanit, jotka kritisoitte Lordia ja hirviömaskiteemaa yms. Ei Lordi itse asiassa mitään uutta tuoneet euroviisuihin, ihmisten muisti vaan on tunnetusti niin kovin lyhyt... Monsterit on nähty ennenkin voittajina!

Euroviisu voittajat vuosimallia 2000, The Olsen Brothers!
http://www.olsen-brothers.dk/images/forside_img_01.jpg

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
scholl kirjoitti:
...suurempi ongelma on kuitenkin tuo naamioituminen. Oikein päähän taputetaan niitä nuorisorikollisia, jotka eivät kanna teoistaan vastuuta, vaan istuvat oikeussaleissa hupun sisällä piileskellen.
Samalla tavallahan Ben Z istuu vuodesta toiseen Croucho Marx-vappunaamari päässä eduskunnassa. Eikä kanna varmaankaan kanna vastuuta kunnon poliitikon tavoin mistään.

scholl kirjoitti:
Ei siksi, että Euroviisut olisi mikään tärkeä kilpailu, jonka voittajalla todella on merkitystä, vaan siksi, että Suomen nimi ja lippu loattiin ja koska tuota skeidaa vielä tiedotusvälineissä päivätolkulla näytettiin.
Kyllä sydäntä lämmitti ja oikein "sinivalkoinen kyynel" livahti poskelle, kun euroviisujen ratkettua yleisön puolella eturivissä pideltiin lippua "alassuin" kuin ristiä väärinpäin konsanaan. :x

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Scholl, olisit vielä mainostanut jo aiemmin mainostamaasi hyväosaisuuttasi, hyväpalkkaista työpaikkaasi ja pankkitili(e)si huikeaa saldoa, niin tuo kirjoituksesi olisi saanu viimeisen silauksen.

Säälin sinua, sillä kirjoitushistoriasi perusteella nyt suoltamasi teksti ei ollut trolli vaan todella ajattelet noin.

Pakene korkea-arvoistesi ystäviesi seuraan kuuntelemaan Katri Helenan sinivalkoisia säveliä, niin et joudu samalle tasolle minun kanssani. Kuuntelen nimittäin Lordia oikein mielelläni ja sen vuoksi olen "siimaletti", "tatuoitu" ja "rikollinen". Paitsi että minulla on lyhyet hiukset, ei yhtään tatuointia, eikä minulla ole rikosrekisteriä.

Tarkoitukseni ei ollut pilkata Katri Helenaa tässä viestissä, pyydän anteeksi. Arvostan Katri Helenan korkealle suomalaisten musiikintekijöiden joukossa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Carola ja se venäläinen musiikkimies, jonka mielestä "Venäjä oli viisujen oikea voittaja" voisivat pistää pystyyn omat varjoviisut? Vain kaksi edustajaa, ei siis vaaraa pisteiden oudosta hajoamisesta ihmeellisiin ilmansuuntiin. Kummallisen kauan Suomessa onkin jaksettu olla hyvällä fiiliksellä Lordista, mutta pikkuhiljaa kroonisen hysteerisesti itsestään huolissa olevat suomalaiset löytävät maailman mediasta myös negatiivisia mainintoja - ja kas! Ei tää olekaan kivaa. Aivan sama onko juttu ollut Timesissa vai armenialaisessa pienlehdessä. Periaatteessa ja useimmiten käytännössäkin ihailen kolmen kansakunnan kaikenkattavaa omahyväisyyttä ja röyhkeyttä: USA, Venäjä ja Ruotsi. Näissä maissa ei oikeasti välitetä hevonvittua siitä, mitä muut heistä ajattelevat. Nämä kansakunnat ovat joko puupäisiä tai niillä on hyvä itsetunto. Suomen ihanne on massasta poikkeava tuote (vaikkapa juuroviisu), joka ei kuitenkaan loukkaisi ketään ja samanaikaisesti miellyttäisi kaikkia.

Onkohan Carolan oikea henkilöllisyys jo paljastettu? Ilmiselvästi La Toya Jackson.

Viimeksi muokattu:

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
scholl kirjoitti:
Sääliksi käy Suomen valtiojohtoa tässä tilanteessa.

Tyrsks! Muuten tämä menisi loistavana provona, mutta kun miehen lempiartisti nro:1 on Shakira, täytyy tämä ottaa todesta. Tyrsks!.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Aika monta viestiä joutui Scholl kirjoittamaan Euroviisuista ennenkuin asiaan tartuttiin. Ote alkaa lipsua, Tuomiojan parran ja Steinerkoulujärjestelmän syytä sanon minä!

Itse topiciin... millainen TV-ohjelma sillä S. Nightilla Islannissa on, onko joku joskus jopa nähnyt?

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sv veinikretski kirjoitti:
ja joo joo Repolaiselle ostan sen Viru Valgee pullon koska epäilessäni kuminaamoja arvelin asian menevän perseelleen, onneksi ei mennyt, olen tyytyväinen sekä onnellinen minäkin.

Ei sun mitään pulloa tarvitse ostaa. Mitään vetoa ei lyöty ja potun tarjoamisen vedit kehiin vaan oman sanomasi julistusta pönkittäessä.

Mä en mikään Lordin fani ole, mutta hyvältä voitto tuntuu vieläkin. Tykkään kuitenkin bändin musiikista ja keskimmäinen albumi pitää hankkia heti kun kaupasta löytyy. Hard rock hallelujah!!!

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Repolainen kirjoitti:
Ei sun mitään pulloa tarvitse ostaa. Mitään vetoa ei lyöty ja potun tarjoamisen vedit kehiin vaan oman sanomasi julistusta pönkittäessä.

Mä en mikään Lordin fani ole, mutta hyvältä voitto tuntuu vieläkin. Tykkään kuitenkin bändin musiikista ja keskimmäinen albumi pitää hankkia heti kun kaupasta löytyy. Hard rock hallelujah!!!

No joo, ei siitä nyt harmia ole voin sen ostaa samalla kun kaikki muutkin lupaamani pullot. Lordi muuten kuulemma haisee pahalle, näin väittää monet ja bändin jäsenetkin myötävät asian. Toivotaan ettei uusien levyjen mukana tule myöskin haju, tai olisihan se jotakin uutta varmaankin cd-rintamalla, rattolehtihän sen taisi suomessa aloittaa.

Lordi hajugeeli voisi olla kova juttu, sitä kun sipaisisi nahkaan niin todellisen fanin erottaisi jo kaukaa, Repolainen älä unohda ostaa hevi-aurinkolaseja, taitavat olla muuten tarjouksessa. :)

veini

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sv veinikretski kirjoitti:
Lordi hajugeeli voisi olla kova juttu, sitä kun sipaisisi nahkaan niin todellisen fanin erottaisi jo kaukaa, Repolainen älä unohda ostaa hevi-aurinkolaseja, taitavat olla muuten tarjouksessa. :)

Huonetta hotellista pitäisi varata viikonlopuksi pääkaupunkiseudulta aamulla. Nyt kun sinäkin olet siirtynyt Lordin kannattajiin, niin miitti torilla?

Twite kirjoitti:
Itse topiciin... millainen TV-ohjelma sillä S. Nightilla Islannissa on, onko joku joskus jopa nähnyt?

Näin pätkän Silviä Nóttin ohjelmasta juuri viikonloppuna Islannissa. Katselin finaalin myös siellä. Ohjelmasta en hirveästi tietenkään ymmärtänyt kieli kun oli "perunasuussatanskaa". Hostina toimi Silvia ja siellä esiintyi standup koomikkoja. Silvia itse oli jatkuvasti esillä ja esitti myös omaa läppäänsä. Lopulta ilmeisesti juoneen kuuluvana yksi vierailevista tähdistä (joku jenkki koomikko) rupesi arvostelemaan ikävällä tavalla Silviaa, kuinka surkea hän on jne. Silvia sitten tästä suivaantuneena antoi takaisin samalla mitalla. Tuli sellainen olo että ohjelma lähti käsistä ja tunteet pääsivät valloilleen. Yleisöllä oli hauskaa ja pakkohan se oli käsikirjoitettua olla. Taitavasti kuitenkin hoidettua sillä katsoja (minä) luuli koko homman menneen mönkään suorassa lähetyksessä tms.

Viisut muutenkin olivat suuressa roolissa Islannissa. 300 000 asukasta niin ei paljon ihmeempääkään tapahdu. Osa oli pahoillansa siitä että Silvia on nyt loannut maan maineen ainakin Kreikassa kun siellä ei oltu ymmärretty faktaa että Silvia tekee kaiken läpällä ja koko hahmo on pelkkää roolia. Kaikki kuitenkin tulivat vilpittömästi onnittelemaan minua Suomen voiton johdosta.

Islannissa vielä ymmärtää että viisuja seurataan mutta eilen kun tulin tänne Bostoniin niin bussinkuljettaja ensimmäiseksi myös onnitteli suomen viisuvoiton johdosta. Sitä kun sitten ihmettelin että miten hän edes tietää mitkä Euroviisut ovat, sain vastaukseksi että hän on Kreikasta kotoisin. Siellä oli kuulemma jo julkistettu Lordin jäseniä ilman maskeja telkussa jne. Miehellä on omat satelliittiyhteydet mitä kautta oli katsellut Euroviisuja.

Kyllä nyt kelpaa olla suomalainen

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gotterdam kirjoitti:
Saman merkin itsekkin tunnistin.

Asiasta toiseen. Tuli tossa vaan mieleen, että vaikka Lordilla menee "maskeeraukseen" muutama tuntikin, niin muiden esiintyjien joukossa näytti olevan sellaisia megapimuja, että voi olla että osalla niistä menee kauemminkin.

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Omiin korviini kuulosti siltä, että ammattitaitoisia laulajia oli yllättävän vähän, mutta yleinen viihdyttävyystaso oli edellisvuosia parempi. Ehjin ja omassa tyylissään toimivin paketti minusta oli Saksalla. Pidin Jane Comerfordin äänestä ja biisin yleisestä tunnelmasta kaikkinensa. Tuollaisella biisillä ei vain varmasti voiteta Euroviisuja, mutta musiikkityylistä pitäville ostamisen arvoinen.

http://www.janecomerford.de/index2.php
http://www.texaslightning.net/index.php?area=info_A&language=e
http://www.youtube.com/watch?v=p0Wr2bW7a54&search=germany eurovision

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Karzan kirjoitti:
Tyrsks! Muuten tämä menisi loistavana provona, mutta kun miehen lempiartisti nro:1 on Shakira, täytyy tämä ottaa todesta. Tyrsks!.
Shakiran ja näiden lähestulkoon kaikkien muiden euroviisuedustajien kiimakiehnaus ja orgasmioohotushan ovat erinomainen roolimalli mantereemme nuorisolle. Mutta hirviömaskit, ne pitää kieltää lailla, sanon minä!

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Murmeli kirjoitti:
Scholl, ...

Säälin sinua, sillä kirjoitushistoriasi perusteella nyt suoltamasi teksti ei ollut trolli vaan todella ajattelet noin.

Anteeksi että puutun; älä Murmeli turhaan sääli Schollia, mies(?)hän on selvästikin vain lukenut Tuomas Vimmansa hieman liian perusteellisesti.

Useimmat käyttäytyvät roolimalliensa mukaisesti lapsuutensa aikana, mutta sallittakoon myös poikkeukset. Semminkin kun tuota pintaliitokoohausta on kaiken kiekkoanalyysin keskellä ihan virkistävää seurata.

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Tietääkö kukaan palstalaisista tuon Brittien raadin blondin nimeä? Oli tutun näköinen töllöstäkö?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy