Stranger kirjoitti:Multa tuli jo!
ardou kirjoitti:Mitä jos otettaisiin Lordin lämppäriksi torille vaikkapa tuo Liettuan poikien We are the winners? Olisi aika helppo ja ajankohtainenkin yhteislaulu.. ;)
1Timer kirjoitti:Markka vetoa, etta Senaatintorilla nelja uskovaista pitaa samaan aikaan mielenosoitusta saatananpalvontaa vastaan.
Jeffrey kirjoitti:Mahtava idea! Järjestetään kunnon spektaakkeli! Ensiksi Sakari Kuosmanen tulee vetämään Finlandian. Tämän jälkeen isä mitro tulee pitämään lordin vastasen puheen jonka jälkeen Lordi täräyttää Hard Rock Halleluujan. Ilta päättyy liettualaisten astumiseen lavalle jossa he vetävät tämän oman viisunsa joka lauletaan ihteislauluna. Kerman päälle vielä se Liettuan Timo tulee vetämään tanssinsa johon yleisö liittyy mukaan!
Tai täällä päin kulkevaa Jeesus elää autoa.Jeffrey kirjoitti:Ellei ilmesty paikalle tämä Helsingissä pyörivä "Suomi Jeesukselle" dösä...
Rontti kirjoitti:Olen tosin itse veikannut jo useampana vuotena peräjälkeen voittajan oikein ja tällä kertaa olen siis valinnut Carolan voittajaksi. Lordi saa häp...hopeaa.