Euroviisut 2006

  • 202 527
  • 1 016

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Vitun taksikeskus. Jäi kokoontumisajot kokematta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
USKOMATONTA!

Yli 40 vuotta siihen meni, ja nyt napsahti! Ensi vuonnakin joku kova kotimainen rientoihin mukaan (vrt. HIM, Rasmus, Nightwish, Darude...), jolla maailmanmainetta on tai alkaa olemaan sen kynnyksellä.

Lordi avasi omat porttinsa! YEAH!!!!
 

Wilsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Colorado Avalanche
Kiitos Lordi!

Joku "viisas" sanoi takavuosina, että "ennemmin helvetti jäätyy kuin että Suomi voittaa Euroviisut"...no nyt se helvetti on varmaan jäätynyt;)

Aivan uskomaton fiilis edelleen!

Huikeaa Lordi!

Torilla tavataan!

Ps. Kaikki kukkahattutädit, isä- mitrot yms...Yks juttu teille: Haistakaa paska!
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Katselin tuossa pisteiden jakautumista maittain ja pidin varsin outona sita, etta Monaco ei antanut Suomelle/Lordille pisteita. Pitaisiko tasta vetaa yhdysviivaa siihen, etta veroja pakoilevat sikarikkaat vanhukset eivat ole monster-hard-rockin kannattajia?
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
We r the winners!

Aivan mahtavaa!
Mitä jos otettaisiin Lordin lämppäriksi torille vaikkapa tuo Liettuan poikien We are the winners? Olisi aika helppo ja ajankohtainenkin yhteislaulu.. ;)
Naapuri lupas polttaa tämän talon jos Lordi voittaa ja nyt tässä "innolla" odottelenkin että se pääsee töistä :D
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en uskalla mennä nukkumaan koska mä pelkään että herätessä tämä onkin ollut vain unta.
Jos tämä ei ole unta niin mä en halua herätä koskaan!
 

Jeffrey

Jäsen
ardou kirjoitti:
Mitä jos otettaisiin Lordin lämppäriksi torille vaikkapa tuo Liettuan poikien We are the winners? Olisi aika helppo ja ajankohtainenkin yhteislaulu.. ;)

Mahtava idea! Järjestetään kunnon spektaakkeli! Ensiksi Sakari Kuosmanen tulee vetämään Finlandian. Tämän jälkeen isä mitro tulee pitämään lordin vastasen puheen jonka jälkeen Lordi täräyttää Hard Rock Halleluujan. Ilta päättyy liettualaisten astumiseen lavalle jossa he vetävät tämän oman viisunsa joka lauletaan ihteislauluna. Kerman päälle vielä se Liettuan Timo tulee vetämään tanssinsa johon yleisö liittyy mukaan!
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Markka vetoa, etta Senaatintorilla nelja uskovaista pitaa samaan aikaan mielenosoitusta saatananpalvontaa vastaan.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Jeffrey kirjoitti:
Mahtava idea! Järjestetään kunnon spektaakkeli! Ensiksi Sakari Kuosmanen tulee vetämään Finlandian. Tämän jälkeen isä mitro tulee pitämään lordin vastasen puheen jonka jälkeen Lordi täräyttää Hard Rock Halleluujan. Ilta päättyy liettualaisten astumiseen lavalle jossa he vetävät tämän oman viisunsa joka lauletaan ihteislauluna. Kerman päälle vielä se Liettuan Timo tulee vetämään tanssinsa johon yleisö liittyy mukaan!

Niin ja Sankareita veisataan aamunkoittoon.
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
EI JU-MA-LAU-TA!

Ehdottomasti mielummin tämä voitto kuin MM-kulta. Ja todellakin in your face kaikki satanismista kitisseet uskovaiset!

Kiitos Lordi! Milhouse Nixonin tavoin lainaan Antsaa: nyt saa itkeä, nyt saa huutaa!
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Heh hee, kyllähän tämä kornin hienolta tuntuu.
Oikeastaan sana 'käsittämättömältä' olisi osuva niiden zero poins-vuosien jälkeen ajatellessaan Suomea tässä asemassa.
 
Jeffrey kirjoitti:
Ellei ilmesty paikalle tämä Helsingissä pyörivä "Suomi Jeesukselle" dösä...
Tai täällä päin kulkevaa Jeesus elää autoa.
Varmaan hienot juhlat tiedossa. Harmi kun ei niitä tuplajuhlia tule. Mutta väliäkös sillä, nyt saa itkeä, nyt saa nauraa.
No joo mie meen nukkumaan. Huomenna tarkistettava varmaan tää juttu uudestaan että voiko tää tapahtua. Pienet on ilot tällä hetkellä mutta antaa mennä. Murehditaan myöhemmin.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Jokseenkin hulvattoman nakoinen toi Iltasanomien kuva, jossa yksi bandin jasenista pitaa kukkapuskaa kadessa :-D
 
Rontti kirjoitti:
Olen tosin itse veikannut jo useampana vuotena peräjälkeen voittajan oikein ja tällä kertaa olen siis valinnut Carolan voittajaksi. Lordi saa häp...hopeaa.

Vituiksi meni tämä veikkauksesi. Ensi vuonna uutta "voittoputkea" rakentamaan. Eikä saanut myöskään Lordi häpeällistä hopeaa, vituiksi sekin siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös