Yhdellä tanskalaisella oli Suomen lippu (muilla Tanskan liput). Kyllä vaan lisääntyy positiiviset vibat tanskalaisista.Hauska yksityiskohta kun PKN taustajoukkojen kanssa sohvalla istuessaan heilutteli eri maiden lippuja, kun muilla tietysti vain oman maan liput. Enemmän ja enemmän vaan tykkään tuosta poppoosta.
Mulla oli Makedonia siellä välissä, mutta joo. Mielestäni 4 huonointaPaskimmat räpellykset Armenia ja Serbia... Ja Unkari.
Siirretään Maikkarille koko roska. Mertaranta ja Saukkonen ääneen, niin kansa tykkää.Vittu mitä paskaa nämä Ylen selostajat.
Itse asiassa tuohon pelleilyyn Tami Corner olisi ihan hyvä lisä. Tamminenhan varmaan tuntee vuosien takaa "kisoja järjestävät veljet".Siirretään Maikkarille koko roska. Mertaranta ja Saukkonen ääneen, niin kansa tykkää.
Toki Mertaranta maksukanavalla ja Saukkonen ilmaispuolella. Mainoskatkon aikana maksupuolella menee Euroviisu-uutiset, jossa Inka mainostaa formuloita ja raveja.Siirretään Maikkarille koko roska. Mertaranta ja Saukkonen ääneen, niin kansa tykkää.
Ja pettymykseksi se Playboy tyttö ei ollut toi blondi, eikä edes brunetti vaan tuo kolmas tumma...
Vittu mitä paskaa nämä Ylen selostajat.
Jep, jo pitkään olen pitänyt sitä kisojen parhaana biisinä.Viro oli muuten aivan omaa luokkaansa tässä karsinnassa.
Itse asiassa tuohon pelleilyyn Tami Corner olisi ihan hyvä lisä. Tamminenhan varmaan tuntee vuosien takaa "kisoja järjestävät veljet".
Miten näissä muuten julkastaa jatkoon pääsijät? Lukee juontaja kabinetti päätöksen suoraan paperista vai isketäänkö jotain pisteitä näytölle?
Paljastavat jatkoonpääsijät satunnaisessa järjestyksessä ja varmaan taas viimeisenä "sattumalta" se suurin suosikki. Ainakin jos mennään aikaisempien vuosien tapaan.Miten näissä muuten julkastaa jatkoon pääsijät? Lukeeko juontaja kabinetti päätöksen suoraan paperista vai isketäänkö jotain pisteitä näytölle?
Etkä ollut ainoa. Ketä muita sieltä muka on tullut?"Tutustumme Itävallan kuuluisuuksiin"
Mulle tuli ekana mieleen eräs Saksaan muuttanut viiksivallu.