Euroviisufinaali 2015 – liveseuranta

  • 49 202
  • 849

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Iso-Britannia sijallla 25. Tonni säästyy?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jos tuo ihan kivan näköinen venäläisesiintyjä olisi suomalainen ja olisi hoilannut tuon saman viisun Suomen edustajana, niin olisi tiukkaa tehnyt päästä kympin sakkiin. Mutta kun kyseessä ei ole laulukisat vaan isommassa roolissa on kaikki muut, esiintyjien seksuaalisuudesta taustavisualisointiin ja Venäjän suuruuteen, tuollaisella kappaleella voittaa.
Eikä suomalaiset tee tuollasta musiikkia. Suurin osa naisartisteita, jotka voisi Suomen karsinnasta päästä läpi ovat laulajalauluntekijöitä, jotka tekee masentavaa musaiikkia.

Ehkä Jenni Vartiainen voisi saada jokusen ulkonäköpisteen myös? Se ei kyllä itse musaansa tee...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja täällä hehkutettiin niin paljon raikasta Saksan esitystä. Jos nyt elettäisiin 1940-lukua, Saksa olisi pärjännyt samoista syistä kuin nyt Venäjä.
Mä en enää edes muista millainen se Saksan biisi oli.

Olihan Saksalla se Lena muuten jokunen vuosi sitten laulamassa, se oli ihan hyvä poppibiisi.

Australia saamassa hyviä pisteitä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jack White on kyllä mielenkiintoinen hahmo, oletko nähnyt dokkarin missä White, Page ja Edge avaavat omia musiikillisia vaikutteitaan sekä musisoivat yhdessä?

Olen. It might get loud taisi olla sen dokkarin nimi. Ihan siisti pätkä, näin sen ekan kerran kun pääsin jotain pressiscreenausta katsomaan teatterissa ja myöhemmin katselin sen uudelleen dvd:ltä. Sinänsä ihan hyvä kontrasti oli Jack Whiten ja Edgen välillä, kun toinen vetää kelanauhureilla ja vintage-kamoilla ja toisen soittotilassa esiasteet ja efektit ovat pääosassa ja Page säestää juttua sellaisella naturellilla talentilla. Siellä teatterin äänentoistossa oli siistiä kuunnella niitä musisointipätkiä, kun tuntui kuin olisi ollut livenä kuuntelemassa.

Whiten musaproggiksista olen Raconteursin, Dead Weatherin ja itse Whiten soolona nähnyt livenä, mutta valitettavasti White Stripes jäi kokematta, vaikka aika hyvin kolusin läpi ton reilun kymmenen vuoden takaisen garage-revival -aallon.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ärsyttää nämä keinotekoiset kiittelyt, jota pisteytyksen yhteydessä tehdään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ruotsi vie tän !
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Omalla kohdalla käy samalla tavalla kuin viime vuonna. Alkuun ei viisut kiinnosta, ja lopulta vituttaa, kun keskinkertainen kappale voittaa. Palstallakin samanlainen meininki. "Pää pois perseestä, tämä ei ole minun Suomeni, se vaan laulo tosi hyvin..." No, ei se nyt vaan mitenkään erottuva ollut. Mutta olkoon.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tekeekö Ruotsi taas Ruotsit ja menee takaa ohi???
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Onko isäntämaa ikinä jäänyt nollille?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Flagger

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Columbus Blue Jackets
Ruotsi taidaa viedä loppujen lopuksi. Tasaisin äänestys pitkään aikaan taitaa kärkiparin välillä olla.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mutta kun kyseessä ei ole laulukisat vaan isommassa roolissa on kaikki muut, esiintyjien seksuaalisuudesta taustavisualisointiin ja Venäjän suuruuteen, tuollaisella kappaleella voittaa.
Älä nyt. Juuri ehti juontaja muistuttamaan, että pidetään nämä laulukilpailuina, kun Venäjä sai pienimuotoiset buuaukset. Harmi, että poliittinen pisteiden jako silti jatkuu.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paljonko on yhteensä maita? Ja minkä maan kohdalla nyt mennään?

Terveisin kv-striimin katsoja ulkomailta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös