Olis pitänyt valita Palola viisuihin.
Voisko joku laittaa sen kuvan miten Rinteen olis pitäny sijoittua ettei olis taas käyny näin?
Mikä tossa Ruotsin biisissä viehättää?
Jano yllätti kesken pitkän viisurupeaman vaiko sitä kappaletta tarkoitit?Mulle tuli joku Summer Wine etiäinen tosta Viron biisistä.
Biisiä. Juonut olen koko illan. Kokista.Jano yllätti kesken pitkän viisurupeaman vaiko sitä kappaletta tarkoitit?
Mitäs jos britit pistäisivät Mark Knopflerin kisaan? Eivät tod. näk. pärjäisi vaikka minä äänestäisin neljällä eurolla.Kyllähän Suomen nyt kannattaisi jonain vuonna pistää Lordi ihan vanhoilla meriiteillä tuonne mukaan. Kyllä sillä joku pistesija irtoaisi.
Sama koskisi muuten myös Venäjää, mutta ei sieltä ikinä mitään kehareita päästetä ulkoilmaan.Ruotsi pääsisi finaalissa kolmen parhaan joukkoon vaikka viisuedustajana heillä olisi keharien punk-bändi 1.30 minuutin biisillä. Ruotsi on Ruotsi.
Vähän oli Adelemainen... tosin paskempi :)
Onko Knopfler joskus ollut siellä?Mitäs jos britit pistäisivät Mark Knopflerin kisaan? Eivät tod. näk. pärjäisi vaikka minä äänestäisin neljällä eurolla.
Harmi, ettei löydy asetuksista mahdollisuutta hiljentää tuota Thomas Neuwirthia. Aina kun hän pääsee ääneen, täytyy kyllä painaa televisio mutelle.Itse laitoin jo semifinaaleissa television asetuksista kieleksi englannin, jolloin tuota selostusta ei kuule. Suosittelen samaa.
The Makemakes - I Am Yours (Austria) 2015 Eurovision Song Contest - YouTube
Linkissä Itävallan viisu. Sanokaa nyt joku, että mistä biisistä on pöllitty tuo 0.28-0.39 aikana tuleva melodia?