Euroviisufinaali 2015 – liveseuranta

  • 49 202
  • 849

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pojat pojat! ootte kyllä mulle kadeja, tunnen yhen tyypin joka näyttää ihan tolta. Tosi paljon samaa näköä.

Menetänkö jotain oleellista viisuista, koska olen nainen?
Et välttämättä, jos annat hänen yhteystiedot minulle. Voit sanoa "tuntevasi" Roger Mooren.
 

SgtMarkov

Jäsen
Osaaks toi Crystal Meth, vai kuka lieneekään, sanoo mitään älykästä. Toi kommentaattori muijakin kuulosti hieman katkeralta, ei kai se noin kovasti ottanut itsetunnon päälle :D
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko tuon Unkarin mimmin yllätyspaketissa dildo?

Biisi oli muistaakseni ensikuulemalla todella tylsä, mutta jo semifinaalin kertauspätkissä rupesin lämpenemään sille.
 

Ralph

Jäsen
Espanja tulee olemaan euroviisuissakin Italian edellä ihan niinkuin chämppärissäkin. Vai mitä @Ralph ? Peace!
En ole Italian viisua kuullut, mutta huhujen mukaan kyseessä olisi taas joku tylsä balladi, joka kuitenkin voi menestyä. Eli kyllä minä itse liputtaisin ennakkotietojen puolesta, että Italia voittaa Espanjan jalkapallon lisäksi myös Euroviisuissa.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta on kyllä kaunis tämä Unkarinkin laulaja... Huoh... Harmi että biisi on täysin umpitylsä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tajuan vihdoinkin olevani vanha. Tai en ainakaan kuulu Ylen Euroviisu-kuluttajaprofiiliin sopivaksi.
Tämä juontajakaksikko antaa selkeän viestin, että minua ei viisukatsojaksi enää toivota.
 

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onkos tässä lopussa vielä jotain voittajaehdokkaita tai muuten vaan meneviä ralleja tulossa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Espanjan naikkonen laitto kyl riman korkeelle ulkonäöllisesti, tulehan tuolta vielä vastusta... Valitettavasti vaan kaatuu tuokin kieleen.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Unkari mitä helvettiä?

Tämä on järjettömän tylsä kappale.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Georgian Xena hätkähdytti...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Unkarin rauhaa ja rakkautta biisi. Kilpailee Albanian kanssa finaalin viimeisestä sijasta. Georgia tosin on omasta mielestäni finaalin huonoin biisi.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Oho, tuleeko Georgian musta enkeli viemään päivänsankarin?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja paikallisten suosikkijoukkue on tätä nykyä Winnipeg Jets?
Käsittääkseni joo. Lisäksi sinne Georgiaan muutti se kanadalainen showpainija, Chris Benoit. Joka tosin tappoi itsensä ja perheensä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös