Ei helvetti! On kyllä todella samanlainen.Tai ei suoraan kopioitu, mutta vähän liikaa kuulostaa tuolta David Guetta - Lovers On The Sun (Official Video) ft Sam Martin - YouTube
Nää on olympialaiset taas! ;)
Ei helvetti! On kyllä todella samanlainen.Tai ei suoraan kopioitu, mutta vähän liikaa kuulostaa tuolta David Guetta - Lovers On The Sun (Official Video) ft Sam Martin - YouTube
Hopea ja pronssi on vielä jaossa, voittajasta ei oo mitään epäselvyyttä.
Et ole yksin näkemyksesi kanssa.Ok. Minulla tuli mieleen tuosta silmälasipäinen Arman. Se juontaja.
Voin lyödä vetoa, että a) Ruotsi ei tee uutta piste-ennätystä b) Iso-Britannia sijoittuu top-25.Oon eri mieltä.
Mitä hyvää tässä Belgian biisissä oikein on? Hemmetisti hehkutettu... Crappappa.
Kysyy nimimerkki Nickelback. Heh.
Itsekin tajusin vasta pari kuukautta myöhässä, että kyseessä oli viisubiisi. Intin takia jäi kisat näkemättä, niin tuli kuultua tuota vain radiosta. Sekin harvinaista, että jotain viisubiisiä soitetaan niin paljon radiossa.No tämä on ihan totta, itsehän en edes tiennyt että Loreenin biisi on euroviisubiisi, vaikka olinkin varmaan tuhat kertaa kuullut sen ennen Euroviisuja. Se oli kyllä hieno kappale tuonne.
Tulossa ;)Missä helvetissä tuolta lavalta on ollut tänään kaikki TISSIT? Viroa lukuunottamatta surkeaa.
Pakko kyllä kieltämättä sanoa että Nickelback on sellainen nimimerkki että ei paljoa voisi musiikkia arvostella. Hehheh.Ohoho. Ihanko itse keksit?
Ei ollut Miriam, se oli tuo Arabella Kiesbauer. Kaveri kertoi kun googlasi äsken.