Heitäppä sitte linkkiäEi vaan jos Australia voittaa, niin kisat pidetään uudelleen Itävallassa. Laittakaa ne faktat kuntoon ennekuin kommentoitte tai pysykää näppäimistöltä poissa kiitos.
Onko tämä oikeasti nyt fakta?Ei vaan jos Australia voittaa, niin kisat pidetään uudelleen Itävallassa. Laittakaa ne faktat kuntoon ennekuin kommentoitte tai pysykää näppäimistöltä poissa kiitos.
Kyllä se muuten on. Se on ihan jo tutkitusti yksi maailman historian paskimmista bändeistä ikinä.
Ja ennen kuin hermostut lisää niin tämä vaan ihan kuriositeettina.
Mietinkin, että Israel, mutta lähinnä kauempaa Eurooppaa. :)
Onko tämä oikeasti nyt fakta?
Minusta taas tuntuu, että lähes jokainen kappale on kopio. Heti kun tämä Saksan rallatus lähti liikkeelle, mietin, että missä olen tämän kuullut aiemmin. Samoin käynyt lähes kaikkien kanssa.Mitenkä tämän vuoden kappaleet tuntuvat järkyttävän pitkiltä?
Ei ole, mutta kanadalainen artisti on kyllä voittanut. Edusti kuitenkin Sveitsiä.Onhan Kanada voittanut...
No vituttaa se et aina kun keskustellaan musiikista niin jonku valopään pitää tulla heittämään joku kiva läppä liittyen Nickelbackiin. Ei sillä että enään edes kuuntelisin sitä (nicki on 15vuotta vanha), mutta ei se nyt niin paskaa musaa oo.
Uskon et tulee tasainen kisa tänä vuonna. Ei kyllä mikää kappale loista kuten Rybakit yms. Vaikka en toivoisi, niin luulen että Venäjä on kova. Ja kannattaa googlettaa laulajan Maxim kuvat.
Luulen, että aika moni olisi monella pastalla ollut kade tuosta nimimerkistä 15 sit (ei tietty Jatkiksessa, koska kaikki Jatkislaiset ovat aina kuunnelleet hyvää musaa. Paitsi sinä ;)Voiko tommoista tutkia? :D I rest my case.
Kurvikas Saksan nainen. Ei huono
Heitäppä sitte linkkiä
Jostain iltapäivälehdestä luin tänään, että Australia valitsee voittaessaan itse seuraavan isäntämaan (tämän suostumuksella tietysti). En nyt jaksa kaivaa linkkiä, joten en esitä asiaa faktana.Onko tämä oikeasti nyt fakta?
Miksi tätä Saksan veisua veikataan järjestään ihan peräpäähän? Vai olenko käsittänyt jotain väärin? Tähänastisista biiseistä ehdottomasti TOP-3 -kamaa. Laulajakin aiheuttaa tuntemuksia.
No mulle nyt tulee mieleen drag-queenin ja sirkuksen parrakkaan naisen risteytys tuosta, joten friikki on erittäin sopiva kuvaus ainakin omasta mielestäni tälle tapaukselle.Täällä annetaan Conchitalle aika kylmää kättä. Joo, minustakin vähän ärsyttävä ja voitti viisut ei-musiikillisilla seikoilla, mutta ei täällä tarvi varmaan friikiksi haukkua. On sitä drag queeneja nähty ennenkin.
Ei ole, mutta kanadalainen artisti on kyllä voittanut. Edusti kuitenkin Sveitsiä.