Eurosportin daring girls

  • 1 384
  • 2

Kenet kanssa näistä tahdot illalliselle

  • Kathi

    Ääniä: 13 33,3%
  • Fabie

    Ääniä: 4 10,3%
  • Teija Sopanen pieksee kaikki!

    Ääniä: 18 46,2%
  • Joku muu kuka?

    Ääniä: 4 10,3%

  • Äänestäjiä
    39

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Niin olette varmaankin huomanneet että Eurosportilla on näin olympialaisten aikana pyörinyt ohjelma Daring girls http://www.eurosport.com/daringgirls/ Ohjelmassa kaksi aika hemaisevan näköistä misua Kathi ja Fabie kiertelevät ympäri olympialaisten alueita ja etsivät seuraa kanssaan illalliselle sekä tekevät erilaisia tehtäviä ja saavat niistä kaiketi jotain pisteitä sen perusteella miten tehtävistä suoriutuvat.

Koska jatkoaika on täynnä arvovaltaista porukkaa laitetaan taas yksi äänestys pystyyn ja kysytään kumpi tytöistä on Sinun mielestäsi se jonka tahtoisit tulevan kadulla vastaan ja pyytävänsä juuri Sinut illalliselle?
Eli Kathi vai Fabie tai mustahevonen iki-ihana keittiötäti Teija Sopanen!

Ja koska täällää on kuitenkin kauniimman sukupuolen edustajia ja koska Suomessa on tasa-arvoa, saavat kauniimman sukupuolen edustajat itse ehdottaa itselleen illallisseuraa vaikka Suomen olympiajoukkueen edustajista tai jonkun muun maan edustajaa
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täytyyks näin päivänselvää kysymystä edes kysyä?

Jaa kenet ottaisin mukaan illalliselle?

No tottakai ihanan valloittavan Teija Sopasen. Ja itse asiassa en lähtisi hänen kanssaan minnekään illalliselle, vaan valmistaisin itse gourmet-aterian.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
vilperi kirjoitti:
Täytyyks näin päivänselvää kysymystä edes kysyä?

Jaa kenet ottaisin mukaan illalliselle?

No tottakai ihanan valloittavan Teija Sopasen. Ja itse asiassa en lähtisi hänen kanssaan minnekään illalliselle, vaan valmistaisin itse gourmet-aterian.

Sopasen Teija ehdottomasti, ja vilperin kans samoilla linjoilla..

Gourmet-aterian varmaan vääntäisin "neitoselle", seitsemän lajin sellainen, eli Six-pack ja pizza. Tykkää varmasti ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös