Kirjauduin Urhoon, laitoin koodin ja klikkasin katso, ainakin alustavasti lähti lähetys pyörimään (siis Urhon taustakuvalla ja jollain rokkibiisillä).Samaa olin kirjoittamassa, vielä antoivat kolme koodia. Ei vaan ainakaan vielä näy, miten muilla? Ilmoittaa jotain clib code tai jotain sinne suuntaan.
Eikö se ole nyt aika selvää, että jos on kaks kolmen joukkueen lohkoa ja jokainen pelaa kaksi peliä, että lohkon voittajaa menee finaaliin :)
Löytyykö peliin muita streameja kuin tuo jo esilletuotu? Olisin kiitollinen linkistä.
http://www.bestsportgo.tv/20131219/vv-709128-hockey-52b30c8776a4d6.52098761.html
Tuolta ilman selostusta ja ainakin erätauolla pätki pahasti, mutta 1. erä näkyi puolihyvin. Kiekko häviää pikseleihin välillä.
e: 2-0 traktoreilla, taidatte ottaa voiton.
Mitkähän on JYPin ketjut tänään? Joku peliä seuraava voisi laittaa ne tänne?
3-1 voitto, Wärnille ja Tarkille tähtiä.
On siinä ETn mobiilisivulla linkki kokoonpanoihin, lineups lukee siinä yläreunassa logo- ja tilannepalkin alla. Keskisuomalaisen sivulla oli kohtuu hyvin päivittyvä live-seuranta, en oo kyllä varma tarviiko nuo kiekkosivutkin tunnukset ja toimiiko ilman. Välttämättä mobiiliystävälliset ne ei kuitenkaan ole.Tuolta olen seuraillutkin peliä, vaikka päivitykset on no Joo.. Mutta tosiaan kassulla viimeistä iltaa ennen pitkiä lomia vietetää ja ei ole kuin tämä phone, joka näyttää kyllä tilanneseurannan muttei suostu paljastamaan ketjuja.
Ainakin minulla Urhon nettistreami kaatui toisen erän alussa. Heitti vain, että:
201, Unable to load stream or clip file, connection failed, clip: '[Clip] '20131219_jyp_djurgardens_if_hq''
Ei auttanut uloskirjautuminen tai mikään muukaan, että sellaista toimintaa Urholla edelleen.
Onneksi nelosella ovat lähetykset toimineet Liigan osalta edes jollain lailla, vaikkakin laatu on heitellyt.
RedBullin sivuilla muuten mainostivat ilmaista striimiä sunnuntain finaalipelin, ainakaan mistää geo-rajoituksista ei ollut mainintaa, niinkuin siinä ETn sivujen kaikkien pelien linkin kohdalla.
Enpä tiennytkään että Luleån joukkueesta löytyy muuan Pavel Skrbek! Sekä suomalainen Niklas Fogström. Näköjään Sportin kasvatti ja yrittänyt Lukon riveissä liigaakin. Mennyt kyllä ihan ohi kyseinen kaveri
Tämä oli ns. helppo voitto.