Jos oikein ymmärsin niin kyllä tässä vielä koko turneen voitosta pelataan?
spielplaani zalburg
<-- tuolta löytyy kaaviot miten homma menee.
Minäkin olen siinä käsityksessä että kaikki pelaavat voitosta? En ole kuitenkaan aivan varma.
Jos oikein ymmärsin niin kyllä tässä vielä koko turneen voitosta pelataan?
spielplaani zalburg
<-- tuolta löytyy kaaviot miten homma menee.
No näin se olisi järkevintä, mutta en mä nyt löydä mitään reittiä Zell am Seesta Salzburgiin.Minäkin olen siinä käsityksessä että kaikki pelaavat voitosta? En ole kuitenkaan aivan varma.
No näin se olisi järkevintä, mutta en mä nyt löydä mitään reittiä Zell am Seesta Salzburgiin.
Ne neljä joukkuetta (A-D), jotka pelaavat Salzburgissa, pelaavat samalla sijoista 1-4. Vastaavasti Zell am Seessa pelaavat joukkueet (E-H), pelaavat ainoastaan sijoista 5-8. Ei tuo nyt ihan loppuun asti mietityltä tuo kaavio vaikuta. Miten nuo kirjaimet A-H mahtavat määräytyä joukkueille?
Siellä lopputurnauksessa pelataan ihan normaalit puolivälierät, välierät, pronssiottelu ja finaali. Lisäksi puolivälierissä hävinneet joukkueet pelaavat omat "välieränsä", josta voitolla pääsee pelaamaan sijasta 5.
Joo, olet oikeassa! Tuo kirjaimien A-H määräytyminen hämää nyt kaikkein eniten.Katsoppa tarkemmin tuolla Zell am Seessa pelataan välierä 1 peli, jonka voittaja pääsee vinaalin ja looseri pronssi peliin - eli näin tiet ovat vielä kaikilla auki.
Lisätään tuohon nyt sen verran, että HIFK on saanut maalinsa suulle Riksman-merkkisen suurtehoimurin !Färjestad voitti 6-4. 27-43 vedot IFK:lle ja Mikke 3 tähteä. mut tää turnaus oli tässä :)
Tuo kirjaimien A-H määräytyminen hämää nyt kaikkein eniten.
[U][B]Capital Division[/B] [B]Central Division[/B][/U]
Eisbären Berlin HV71
Färjestads BK SC Bern
Jokerit Helsinki Kärpät Oulu
EC Red Bull Salzburg TPS Turku
[U][B]Capital[/B] [B]Central[/B][/U]
1. G 1. D
2. A 2. E
3. F 3. B
4. C 4. H
Lopputurnauksen aikataulu:
FBK - KÄR @ Salzburg
ECS - HV @ Salzburg
SCB - JOK @ Zell am See
EBB - TPS @ Zell am See
Tässä vielä perjantain matsien kellonajat (paikallista aikaa olettaen):
Färjestads BK - Oulun Kärpät, Salzburg, 17:30
SC Bern - Jokerit, Zell am See, 17:30
EC Red Bull Salzburg - HV71, Salzburg, 20:45
Eisbären Berlin - TPS Turku, Zell am See, 20:45
MTV3 Mäks näyttää noita pelejä (perjantaina lähetykset alkavat 18:25 ja 21:40). Näytettävistä peleistä ei vielä ole tietoa.. vai onko? Oletettavasti suomalaisia nähdään kuitenkin ruudussa.
En ainakaan itse ole vielä bongannut noita ottelulistoja MAX:n sivuilta, mutta varmuudella ainakin yhden suomalaisen joukkueen peli nähdään perjantaina, toivottavasti Jokereiden ;)
Jääkiekkoa: European Trophy: Färjestad - KärpätKahden muun suomalaisjoukkueen pelit lähetetään suorana perjantaina, mutta Bern-Jokerit vasta jälkilähetyksenä lauantaina aamupäivällä.
Tuosta Maxin linkistä löytyy lisää tietoa televisioitavista otteluista, kun skrollaa vähän alaspäin.
http://www.mtv3.fi/urheilu/muutlajit/ohjelmatiedot.shtml/904876?kaikki_urheilut