European Trophy lopputurnaus 3-5.9 2010

  • 34 374
  • 96

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
SM-liigan ylivoimainen ennakkosuosikki aloitti sitten pelaamaan ja heti erän alkuun kaksi nopeaa maalia.

edit. kolme nopeaa maalia... prkl
 
Viimeksi muokattu:

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan uskomattoman vaikeaa oli muuten eilenkin..

Vastassa puolirampa joukkue jolta parhaat pelaajat sivussa, jeah. Johan Jortikkakin on jo voivotellu maalinteon vaikeutta. Etenkin maalintekopaikkoihin pääsemiseen on vaikeeta. Kyllähän se on nähty tässä turnauksessa, kun vastassa on joukkue joka osaa vähänki puolustaa, on jokerit tehny sen 0-2 maalia.

Nyt taululla jo 3 maalia. Näin se yleensä menee ku vähä kritisoi :)
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mfis, mun käsittääkseni Jokereilla on kans ollut vaikeeta toi maalintekeminen, mutta maalipaikoille on päästy ilmeisen hyvin lähes kaikissa peleissä. Näin siis itse olen käsittänyt pelien kulun.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
4 min jäljellä. Nyt ei jumalauta voi enää päästää maalia varsinkaan kun minuutti mennään vielä YV:llä...

E. 2 min. Kestäkää!

Eiköhän se ollut siinä:
18:38 2 min for Oulun # 71 for Slashing

Ja lopullinen niitti:
4-2 19.49 Lahti YV
 
Viimeksi muokattu:

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mfis, mun käsittääkseni Jokereilla on kans ollut vaikeeta toi maalintekeminen, mutta maalipaikoille on päästy ilmeisen hyvin lähes kaikissa peleissä. Näin siis itse olen käsittänyt pelien kulun.

Bern pelin jälkeen;

"- Alussa oli vähän ylilatautumisen merkkejä. Koko pelissä emme päässeet sektoriin maalintekoalueelle, vaan kiertelimme laidoilla, jokerivalmentaja Hannu Jortikka sanoi."

Ja hämärästi muistelisin lukeneeni jostain muistakin peleistä samantapaisia kommentteja Jortikalta.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
0-4 turpaan viimeissessä erässä. Loppukohan paukut pojilta vai mitähän siellä on tapahtunut. Ainakin jäähyllä ollaan istuttu. Pakisto kyllä huutaa yhtä miestä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Mutta voitettiinpa sentään tärkeimmät pelit näin liigaa ajatellen, jossa Jokerit edelleenkin pelaa. Mestari kaatui selkeästi ja yksi suursuosikeista myös. Toki peliotteita pitää parantaa, ei siinä mitään.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mutta voitettiinpa sentään tärkeimmät pelit näin liigaa ajatellen, jossa Jokerit edelleenkin pelaa. Mestari kaatui selkeästi ja yksi suursuosikeista myös.

Ja alkusarjassa kaatui HIFK. Kaikki matsit suomalaisia jengejä vastaan on voitettu harjoituskaudella. Ei liene koskaan ennen tapahtunut ;-)?
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Oh-ho! 4 byyriä vikassa erässä, mitä meidän jengiä vaivaa? Kohtalaisen hyvä suoritus tässä turnauksessa. Muutenkaan tämä trophy ei ole ollut pöllömpi konsepti. Harkkapelejä, missä on tavallista enemmän panosta.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peukut pystyyn tälle Eurooppaharkkaturneelle. Oli ensimmäiset harkkapelit joita tuli seurattua ihan tiukalla silmällä ikinä kun pelattiin ihan turnausta pitemmällä aikajänteellä. Bernin Jokerit olisi voinut pestä, mutta kun ei maistu niin ei maistu. Pääasia on että voitettiin muut liigajengit.

Jokerit: Harjoituskauden kunkku 2010!
 

Pardus

Jäsen
Keski-Eurooppa jatkaa jyräämistään europeleissä, sillä European Trophyn voitto meni Saksaan. Eisbären voitti loppuottelussa HV71:n 5-3.

Nyt vain se Victoria Cup tällekin syksylle ja joku NHL-jengi Eisbärenille vastustajaksi.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Oho Mtv3.katsomo pahoittelee virhettä mainossa ja pyyteli jo tilinumeroakin rahoihin palautusta varten. :peukku:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös