euroja hankittu?

• 1 754
  • 37

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Joojoo...

Pari femman seteliä ja jokunen kolikko tuli tänään vaihtorahana.

En oikein jaksa osallistua koko hössötykseen. Raha kuin raha, mitä sitten?

Hyvät naurut tarjosi eilisissä uutisissa (nelonen?) automaatilta yllätetty daami, jolta varmasti lirahti pöksyihin vain sen takia, että tomaatti tyrkkäsi markan asemasta euroja. Voi sitä riemua.

Jos joku teistä myöntää jonottaneensa uudenvuodenyönä Suomen pankin edessä 20-asteen pakkasessa, niin kertoisitko minkä ihmeen takia?

Ei ymmärrä ei...

petepeters

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Boston Bruins,Haka Valkeakoski, VaLePa
Mulla onkin saksalaisia euroja, osa painettu 2002. Pääsen sekoittamaan valuuttoja, kun palaan Suomeen, niin kaun kuin saa sellaiseen maahan vielä palata. Sehän on se niitten suuri toive, sekoittaa eri maiden eurot. euro=Aika pelleilyä!!!

Setelit on kyllä aika tyhmää paperia. Ei oikeen osaa hahmottaa.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minäpä sainkin elämäni ensimmäiset juurot ravintola Hadankasta 1.1. Maksoin ostokseni markoilla ja sain 65 centtiä takaisin.
Siinä sitten limpparia litkien ihmettelin suureen ääneen, että minkäs maan valuuttaa nämä sitten on? Kaverit sitten kertoi mulle, että ollaan kuulemma siirrytty käyttämään uutta valuuttaa, tai jotain. Minullehan se sopi oikein hyvin, varsikin kun juoma oli lähes kuusi kertaa halvempaa kuin viimeksi!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti NiK#91
Omistaako joku muu 200€ seteleitä?;)
Tulee nyt sitten brassailemaan euroillaan tänne... ;)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tuo euro-innostus on ainakin allekirjoittaneen mielestä aivan sairasta touhua. Kuka täysjärkinen lähtee varta vasten jonottamaan jotain rahoja (joita kaikki aivan varmasti saavat ennemmin tai myöhemmin) vieläpä uudenvuodenyönä, ja hirveässä pakkasessa?!

Check your head.

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muutenkin koko €:n siirtyminen on aunuksesta:mad: Mitähän järkee siinäkin taas oli:confused:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Itse käytin rahaa tänään vain yhden kerran ja silloinkin maksoin kortilla. Eli euroja ei vielä ole, leikkirahaltahan ne näyttävät, kavereilla muutama 5€ seteli oli.

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omalta kohdaltani tuntuu tuo Euroihin siirtyminen aina vain lykkääntyvän. Eilen sain parille tietokonetaidottomalle tekemästäni asennushommasta palkaksi markkoja ja tänäkin aamuna huoltoaseman kassa tuuppasi vaihtorahaksi ihan vanhaa kotimaan valuuttaa, kun olivat kuulemma Eurot kassassa vähissä.

Ainoan hallussani olleen kahden euron kolikon annoin toissapäivänä tyttärelleni bussimatkaa varten.

Eli siis :

Ei ole mulla euroja taskussa,
mutta siitä 5.94537 mä välitän...

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kaksi pussia euroja ostin silloin joulukuun puolessavälissä. RAY:n pelikoneisiin meni jo 2x 20snt, pitkävetoon 1€ ja tupla patukkaan 55snt.

Kyllähän noita nyt on muutama tuossa on. Yksi viiden euron seteli (todellakin ihan leikkirahaa) sekä muutama kolikko (1 €, 50 snt, 20 snt ja 10 snt - vaikkakin jossain vaiheessa oli myös 5 snt kolikko.). Kaupassa eivät suostuneet vaihtamaan mulle 10 €:n enkä oikein jaksaisi pankkiinkaan mennä jonottamaan. Sattuuko kukaan muu tietämään mitään paikkaa, jossa voi vaihtaa markkoja euroiksi paitsi pankeissa? R-kioskit?

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
en ole vielä tähän mennessä pitänyt kädessäni yhtä ainutta euroa, ja hyvä niin.

freeganina ei varmaan vielä moneen päivään tarvitse rahoja käyttääkään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy