Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Puuhasteluseura
Sitä on tullut ajeltua etuvetoista autoa aina 1991 vuodesta alkaen. Nyt asiaan on kuitenkin tulossa muutos, koska elämäni ensimmäinen takavetoinen pitäisi saapua parin kuukauden sisällä. Vaihto pisti kuitenkin ajattelemaan, ettei uudella takavetoisella osaa toimia ääritilanteissa - etuvetoisenkin auton hallinta ääritilanteissa on vienyt aikansa, eikä se varmaan vieläkään ole ollut millään optimaalisella tasolla.
Yrittelin saada kiinni vanhaa autokoulunopettajaani, joka opetti minulle etuvetoisen auton hienoudet esim. vasemman jalan jarrupolkimen polkaisun kurviin mennessä - sairaan kivaa, mutta valitettavasti en saanut mieheen yhteyttä...
Onko muita, jotka ovat käyneet tällaisen muutosprosessin läpi? Vai, pitäisikö tässä vaan miettiä, niin kuin suomalaiset miehet keskimäärin, että olen keskivertoa parempi kuski ja hallitsen takavetoisen siinä kuin etuvetoisen vaikka en ole sellaista ajanut kuin muutaman hassun kerran helvetin vanhan hiacen ja dieselmersun muodossa?
Onko, kellään tietoa pääseekö tällaiset vanhat pierut liukkaankelinradoille jollain konstilla? Siellähän tuon takavetoisen käyttäytymisen oppisi ja samalla voisi tutkia miten ASC+T luistonvalvontajärjestelmät, CBC kaarrejarrutuksenvalvontajärjestelmä ja DSC dynaaminen suuntavakauden valvonta toimivat loppupeleissä.
edit: yhden lyhennehirviön lisäys...
Yrittelin saada kiinni vanhaa autokoulunopettajaani, joka opetti minulle etuvetoisen auton hienoudet esim. vasemman jalan jarrupolkimen polkaisun kurviin mennessä - sairaan kivaa, mutta valitettavasti en saanut mieheen yhteyttä...
Onko muita, jotka ovat käyneet tällaisen muutosprosessin läpi? Vai, pitäisikö tässä vaan miettiä, niin kuin suomalaiset miehet keskimäärin, että olen keskivertoa parempi kuski ja hallitsen takavetoisen siinä kuin etuvetoisen vaikka en ole sellaista ajanut kuin muutaman hassun kerran helvetin vanhan hiacen ja dieselmersun muodossa?
Onko, kellään tietoa pääseekö tällaiset vanhat pierut liukkaankelinradoille jollain konstilla? Siellähän tuon takavetoisen käyttäytymisen oppisi ja samalla voisi tutkia miten ASC+T luistonvalvontajärjestelmät, CBC kaarrejarrutuksenvalvontajärjestelmä ja DSC dynaaminen suuntavakauden valvonta toimivat loppupeleissä.
edit: yhden lyhennehirviön lisäys...
Viimeksi muokattu: