Oikeassa on edellä kirjoittanut rekufa. Tälle kaudelle ei välttämättä tarvitse tehdä mitään hankintoja. Muutenkin on hieman sellanen fiilis että tällä kaudella testataan pelaajia ensi kautta varten. Kun on koko tämän kauden ajan eroteltu jyviä akanoista niin voidaan ensi kaudella tehdä hankintoja pelipaikoille mihin niitä tarvitaan. Muutenkin joukkue tuntuu yhtenäiseltä niin mitäpä sitä pilaamaan. Dicky Louta en tänne ottaisi enää mistään hinnasta, paitsi että jos ilmaseks tulis loppukaudeks, niin saataisiin uusi jääkoneenkuljettaja.
Haluaisin toki uskoa että Jaatinen pelaisi vielä loppukaudesta ja pääsisi kuntoon... Mutta liekö se sitten toive vain? Itse olen saanut sellaisen käsityksen että mikäli Jaatinen ei pelaa enää tällä kaudella niin hankitaan siirtorajan kynnyksellä joku korvaamaan häntä. Tässä tapauksessa toivon että saataisiin hyvä ja kohtuuhintainen pelaaja korvaamaan Anttia... KOSKA en todellakaan halua katsella loppukaudesta mitään Fogströmejä ykkösessä.
Haluaisin toki uskoa että Jaatinen pelaisi vielä loppukaudesta ja pääsisi kuntoon... Mutta liekö se sitten toive vain? Itse olen saanut sellaisen käsityksen että mikäli Jaatinen ei pelaa enää tällä kaudella niin hankitaan siirtorajan kynnyksellä joku korvaamaan häntä. Tässä tapauksessa toivon että saataisiin hyvä ja kohtuuhintainen pelaaja korvaamaan Anttia... KOSKA en todellakaan halua katsella loppukaudesta mitään Fogströmejä ykkösessä.