OldTimeHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Noh, tarkoitin kuitenkin kiireettömyydellä vähän eri asiaa kuin verkkaista tai ammattitaidotonta palvelua. Kyllä Italiassakin voi syödä "slaissit naamaan ja menoksi" -periaatteella, jos lievä hämmästely henkilökunnan taholta ei haittaa.Viestin lähetti finnishninja
Tämä kiireettömyys onkin sitten ihan oma kappaleensa. Luulen että Ruotsi on kiireettömyydessä maailmanmestari. Ensin saat odottaa tovin neitiä, joka ei kykene palvelemaan kuin yhtä pöytää kerrallaan.
...
Itse ravintolasta poistumiseen saat usein uhrata puoli tuntia, joten tämä ulosjahtaus ei taida meillä oikein aina pitää paikkaansa...
Mutta kun paikalliseen elämänmenoon hosuminen ruoan kanssa ei kuulu eikä sovi, ja se kiireettömyys lähtee nimenomaan siitä, ettei asiakkaalla ole kiire mihinkään. Ja miksi olisikaan? Iltaruokailuhan kuuluu jokaisen lomapäivän ehdottomiin kohokohtiin!
Olen muuten nännimäisen kanssa täsmälleen samaan mieltä aidon pizzan koostumuksesta. Ehdottomasti parhaan lättyni olen syönyt Gardan kylässä, täytteenä tomaattikastikkeen ja mozzarellan lisäksi pelkkää parmankinkkua! Yksinkertainen on kaunista...
Niin, ja minusta se liiallinen rasvankäyttö on nimenomaan jäljittelijöiden perisynti, kun yritetään saada mahdollisimman italialainen maku lorottamalla taikinaan puoli litraa oliiviöljyä. Mutta uskon toki, että saa niitä paskoja pizzoja varmasti Italiastakin. Omalle kohdalle ei vaan sattunut.