Kyllähän tuolla Ilta-sanomien sivuilla ainakin uutinen vielä on: http://www.is.fi/jaakiekko/art-2000005326203.html linkki IS:n sivuilleNyt mikään media ei tiedä tästä mitään joten, jos joku voisi kertoa.
Jaahans, nyt näytetään naisjoukkueille ovea. Oli kuulemma huonoa bisnistä...
Jaahans, nyt näytetään naisjoukkueille ovea. Oli kuulemma huonoa bisnistä...
Onko paikka silloin Mestiksessä, jos pelaajat eivät saa edes palkkaa?Varmasti oli. Palattaneen entiseen malliin, jossa kulut niin pieneksi kuin mahdollista ja pelaajat itse maksavat pelaamisensa.
Sinänsä yllättävää, että Jussi puhuu mitä sattuu. Ei nyt ole sataprosenttista faktatietoa, mutta kuuleman mukaan tämä "yhteistyötaho" on Jussi itse. Ja sitten yllättyneet nostaa käden pystyyn. Saanut itse todistaa aika läheltä tätä EU:n perseilyä, niin ihmetyttää että koko firma on vielä edes pystyssä.Miten se meni sillon, kun yhteistyötaho tuli sisään? Jussi sanoi jotenkin, että espoolaisen urheilun kehittäminen jatkuu. Onko tämä nyt sitä? Vai onkohan se yhteistyötaho sen verran sovinismiin taipuvainen, ettei rahaa löytynytkään naisille? Tälllöin taho ei varmaan haluakaan tulla heti isosti julki.
Onko paikka silloin Mestiksessä, jos pelaajat eivät saa edes palkkaa?
Ei varmaankaan ole. Onko myöskään suosittua edustusjoukkuetta mikä kussut junioreiden sekä naisten muroihin? Onneksi Jussi ei ottanut Ice Hearts toimintaa viime keväänä EU:n alle, koska sen pois potkiminen tässä vaiheessa olisi ainoana imagollisesti alittanut edelliset.Puhuttiin naisista. Ei kai Suomessa palkkaa pelaamisestaan saavia naisia ole?
Sinänsä yllättävää, että Jussi puhuu mitä sattuu. Ei nyt ole sataprosenttista faktatietoa, mutta kuuleman mukaan tämä "yhteistyötaho" on Jussi itse. Ja sitten yllättyneet nostaa käden pystyyn.
Nauraisin, jos naurattaisi. Lähinnä vain säälittää. Ei tapahtunut, vaan toimintatapa. Itse en ole naisten lätkää käynyt koskaan katsomassa, joten omakohtaisesti tämä ei niin nappaa, mutta onpahan taas osoitus Jussi Salonojan kuulusta pitkäjänteisyydestä.
Missä ovat espoolaiset tukijat, kyselee Salonoja tässä? Niin, kaikki se mistä kyseinen seura on ollut esillä onkin varmasti vetänyt mahdollisia tukijoita kärpäspaperin lailla. Kukapa ei haluaisi laittaa rahojaan seuralle joka on yleinen vitsin aihe aggregaatteineen ja munalukkoineen? Ylipäätään tuollainen yritysten penääminen "tukijoiksi" on aika vanhakantaista ajattelua kun pitäisi lähteä siitä, mikä on seuran tuottama lisäarvo yhteistyökumppanien bisnekselle. Kertoo vain siitä, että Salonoja ei ole oikea liikemies, perijä vaan.
Eikös lepakkokin ole homo?Kun aikasemmin mainostettiin että Unitediin ei palkata homoja niin ilmeisesti tämä koskikin lepakoita
Missä ovat espoolaiset tukijat, kyselee Salonoja tässä? Niin, kaikki se mistä kyseinen seura on ollut esillä onkin varmasti vetänyt mahdollisia tukijoita kärpäspaperin lailla. Kukapa ei haluaisi laittaa rahojaan seuralle joka on yleinen vitsin aihe aggregaatteineen ja munalukkoineen? Ylipäätään tuollainen yritysten penääminen "tukijoiksi" on aika vanhakantaista ajattelua kun pitäisi lähteä siitä, mikä on seuran tuottama lisäarvo yhteistyökumppanien bisnekselle. Kertoo vain siitä, että Salonoja ei ole oikea liikemies, perijä vaan.