Viestin lähetti KEspoo76
Ketä lukkolaista kannattaa seurata tämän illan koitoksessa? Marraskuun pelaaja on tietenkin suurennuslasin alla mutta miten on muiden raumalaisten laita?
Tokea (Sami Torkki) kannattaa aina seurata, ärsyttää vastustajia ja tekee ihan mukavasti tehojakin, ainakin Rautakorven tulon jälkeen.
Eepiä kannattaa myöskin seurata, 38-vuotias teräspappa on tehnyt alkukaudella ihan mukavaa jälkeä, vaikka ikää alkaa olla ja kohta 800 liigapeliäkin pelattuna.
Onko muutaman kauden takainen kohuhankinta M.Tähtinen lunastanut hänelle asetetut tavoitteet.
Tähtinen hankittiin tämän vuoden tammikuussa, eli viime kaudella, on pelaillut ihan mukavasti ja kantaa lukon kultakypärää.
Pisteitä hänellä on 4+15=19.
Syystä tai toisesta en ole kuullut että lukon ulkomaalaiset olisivat loistaneet ainakaan tähän päivään mennessä.....
Hancock pelasi hyvän alkukauden, oli parhaimmillaan pistepörssissä sijalla 6, mutta se surkea vaihe, joka koko joukkueella oli ikan viimeisissä peleissä jäi ilmeisesti Quinnille päälle, eikä ole ollut kauhean vakuuttava viime pelissä.
Tkaczuk on alkanut heräilemään, Ulmer ja Murphy ovat ihan jees, kyllä joku heistä heiluttaa verkkoja tänään, minä luulen, että Tkaczuk.
Selkeä ykkönen taitaa puuttua rosterista mutta näin voi hyvin olla parempi, vai?
Eihän jukka tukan tapparassakaan ollut selkeää ykköstä vaan tasaisen varmaa dieseliä joka kentässä.
Totta, 2 ensimmäistä kenttää (Ulmer-Hancock-Murphy ja Saarela Tähtinen-Torkki) ovat keskenään melko samaa tasoa, eivätkä muutkaan ketjut ole paljoakaan huonompia.
Paras ketju Jukan aikana on kuitenkin ollut tuo Tähtisen ketju, joka tänään on merkitty 2. ketjuksi.
Itse peli ei varmaan ole mitään maailman parasta hokia, ja todennäköisesti paikan päällä olevilla ei siitä paljon jää lapsille kerrottavaa, jännittävä se kuitenkin tulee olemaan, mutta päättyy lukon voittoon 2-4(1-0,1-2,0-2), maaleista vastaavat Bluesilta Kohn ja Tukonen ja Lukolta Tkaczuk, Torkki, Tähtinen ja Niskala.
Eipä muuta, jatkakaa