Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Näinkö tosiaan? Itse olen ollut siinä luulossa, että Simo tuli hakemaan isompaa roolia Espoosta.. Varmaan olisi voinut pelata nelosessa punaisessakin paidassa, ja olisi ollut vielä fanien suurin suosikki. Kyllä minä odotan häneltä isompaa panosta kuin yksi piste (jos SM-liigan sivut pitävät paikkansa edes hänen kohdallaan..) ja alivoiman tappoa. Näitä alivoiman tappajia meillä on ollut aina riittämiin, ei heitä tarvitse hankkia muualta.
Eipä ollut viime kaudella. Oli jopa yllätys jos vastustajan ylivoima ei silloin johtanut maaliin. Nyt alivoima on ollut huomattavasti parempaa.
Maaleja odotan enemmän minäkin mutta päasiassa muilta kuin Liivikiltä. Ensimmäisenä tulee mieleen Juuso Ikonen. Vaikka saahan se Märkä-Simokin seuraaviin peleihin toisenlaisen roolin mikäli huhut Sapen loukkaantumisesta käyvät toteen. Mennään kyllä kammottavan kapealla materiaalilla silloin.
Ja todetaan nyt loppuun vielä liittyen muiden ketjujen Widing ym. -avautumisiin että tason on noustava mutta on aivan utopiaa puhua mistään poispotkimisista. Meillä yksinkertaisesti loppuu miehet ja jos jengi kuvittelee että seuralla on resursseja purkaa soppareita ja hankkia tilalle huippuvahvistuksia niin sanon että avatkaa silmänne ja katselkaa hallilla ympärillenne. Onnistumisia pitää saada ja sitä kautta itseluottamusta niin paikoista alkaa mennä kiekotkin paremmin sisään. Tai sitten ei, mutta sitten ei voi enää mitään. Näin fanina ja kausikorttilaisena haluan kuitenkin uskoa joukkueeseen.
Viimeksi muokattu: