Jos kerran loukkaantui yöllä, miksei ESPN voi laittaa hänelle IR-statusta, jotta saisin tilalle IR-listalta Patrick Dwyerin.
Ei ESPN laita miestä IR-listalle, ellei Avalanche tee sitä oikeasti ensin.
Jos kerran loukkaantui yöllä, miksei ESPN voi laittaa hänelle IR-statusta, jotta saisin tilalle IR-listalta Patrick Dwyerin.
Ei ESPN laita miestä IR-listalle, ellei Avalanche tee sitä oikeasti ensin.
Mutta kysyn uudestaan. Jos pudotuspelimatchup päättyy tasan (esim. 10-10-1), niin mikä ratkoo sen kumpi menee jatkoon?
Se mitenkä kauden aiempi kohtaaminen on päättynyt. Sitten jos sitä aiempaa kohtaamista ei ole/peli on päättynyt tasan, niin en tiedä mitenkä voittaja ratkaistaan, sillä tuota en pystynyt itse säätämään.
Jos pudotuspelimatchup päättyy tasan (esim. 10-10-1), niin mikä ratkoo sen kumpi menee jatkoon?
Vastustajaa seuraavalle kierrokselle odottelen taas, kaikki kolme vaihtoehtoa olivat runkosarjassa paremmilla sijoilla kuin minä.
Perkule, mitä säätöä omalta osalta. Menin ja otin vahingossa jengiini jonkun Rob Klinkhammerin, vaikkei minun pitänyt vielä ottaa ketään sillä viimeisellä vapaa pelaaja -muutoksella tässä matchupissa. Nyt on kaikki käytetty ja onneksi Klinkhammer on sentään viime peleissä pelannut. Vapaissa pelaajissa saisi aina olla tuo varmistus, että ottaako varmasti pelaajan. Ei ollut nimittäin eka kerta kun tuolla tavalla mokasin, sillä otin Scott Nicholinkin jossain vaiheessa kautta, vahingossa.
Olipas kausi! SDBB jyräsi alusta päätyyn asti, ja hävisi yhden vaivaisen kerran. Finaali hoitui vielä hallittuun näytöstyyliin.
Olipas kausi! SDBB jyräsi alusta päätyyn asti, ja hävisi yhden vaivaisen kerran. Finaali hoitui vielä hallittuun näytöstyyliin.
Kiitokset vain kaikille kaudesta. Mutta tämä kausi kyllä vahvisti omalta osaltani sen että nämä ESPN hommat saa jatkossa jäädä(näin taisin uhota viime vuonnakin kauden loputtua). Sillä jostain syystä tämä ESPN:n sivusto ei vain iske samalla tavalla kuin yahoon vastaava. Pelihän ei itsessään sinällään muutu mihinkään, mutta joku tuossa sivustossa vain tökkii itselläni.
Mutta tosiaan kiitokset kaikille kaudesta, näillä näkyminen ensi kaudella ei palata asiaan. Toivottavasti se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö liigalle löytyisi uutta vetäjää ja sitä kautta jatkumoa.
Onko tälle sarjalle nyt kaavailtu jotain, koska ainakin itseäni kiinnostaisi jatkella ja näkyy auenneen nuo ESPN:n sivutkin.