Tuossa tuli sitten ensimmäinen matchup-tappio, kun Nuppulinna Rangers nappasi 11-8-2 voiton minusta. Pysyn yhä kärjessä, mutta tuo terävä TaoTaon porukka tuli jo yhden voiton päähän. Peliajat on enää ainoa osa-alue jonka olen aina voittanut, kun pelaajat ei enää tee tehoja kuin ennen. Alussa matchupin aikana löytyi 4-6 pelaajaa jolla oli piste per peli, nyt enää kaksi. Thomas Vanek ja Nicklas Bäckström, tasaisimmat suorittajat, nappasivat syöttöpisteen per peli ja Martin Erat heräsi tekemällä maalin per peli ja päälle yksi syöttö. Lisäksi Erat nappasi minulle alivoimapisteet, kiitos myös siitä.
Seuraavaksi vastassa Riihimäen Gigolot, jolla ainakin huoli maalivahtien kanssa. Uskoisin, että jos ja kun maalivahtini Jose Theodore ja Nikolai Khabibulin pelaavat yhteensä sen kolme peliä, saan niillä ne seitsemän osa-alue voittoa. Voittoa haen, sellainen 13-14 osa-alue voittoa olisi kiva ja tavoite.
EDIT: Piti myös mainita, että hyvin olen loukkaantumisilta välttynyt. Antero Niittymäki toki on koko alkukauden ollut sivussa, mutta muuten. Duncan Keith ja Nik Antropov jättivät pari peliä väliin aikoinaan DTD-statuksella. Martin Erat oli ihan IR, mutta se ei kestänyt kauaa. Nyt DTD:nä Patrick Dwyer, joka pelasi sillä statuksella yöllä, ja Alexander Edler, josta tuli kyseinen pelaaja yön aikana. Dwyer siis lienee kunnossa, Edleristä en tiedä.