ESPN-lätkämanageri

  • 95 140
  • 1 311

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Drafti oli pitkä ja työläs. Joukkue on aika tasapaksu, mutta tyytyväisempi olen kuin viime vuonna.

Ketjut suurinpiirtein tähän malliin

1. Daniel Sedin- Patrick Marleau - Mikael Samuelsson
Brian Campell - Dan Hamhuis

2. Antoine Vermette - Scott Gomes -Troy Brouwer
Kris Letang - Henrik Tallinder

3. T.J Galiardi - R.J Umberger - Blake Wheeler
Jason Demers - Trevor Daley

4. Jason Chimera - Manny Malhotra - Steve Bernier

MV osasto Graig Anderson,Jonas Gustafsson

Lisäksi haaviin tarttui Michail Neuvirth, Darren Helm, Johnny Odyua, Tyler Kennedy ja Nigel Dawes.

Jäähyherkkä rightin laituri olis toivelistan ykkösenä ja sentteriä voin vaihdossa tarjota.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
ClockTouched Rangers ilmoittautuu:

Frolov-Staal-Kessel
Steen-Duchene-Hudler
Comeau-Roy-Kopecky
Ruutu-Berglund-Clarkson
-Cogliano-Kostopoulos
-Kelly-

Senttereihini olen ihan tyytyväinen, laiturit ovat osastoa "no joo".

Green-Yandle
Golikoski-Leopold
Clark-Ohlund
Franson

Pakkeihin olen tyytyväinen. Pisteitä, blokkeja, hittejä, kaikkia pitäisi tulla melko tasaisesti.

Howard
Thomas
Gerber

Veskariosasto on aika epävarmalla pohjalla. Howard ei maistu yhtään, jotenkin tuntuu, että floppaamisen vaara Howardin kohdalla on suurin alkukierroksilla varatuista maalivahdeista.

Thomasin otteet ovat pitkälti riippuvaisia Raskin otteista. 40 peliä olisi jo hyvä suoritus.

Vaihtoja saa ehdotella, kukaan ei ole korvaamaton.
 

Teloch

Jäsen
Kymppisijalta lähdettiin draftiin ja sekös vitutti, koko ajan vuorokello kilkattaa ja boksilla pelailu keskeytyy. Selkeistä keskittymisvaikeuksista huolimatta jäi kaikkiaan ihan ok-tasoinen kuva omasta joukkueesta. Viime kaudellakaan ei tehomiehiä tainnut olla joukkueessa ollenkaan, mutta silti porskuteltiin varsin pitkälle. Josko samainen lihaskramppi toistuisi tänäkin vuonna.

LA Crescent

Whitney - M.Koivu - St.Louis
J.Jokinen - Ribeiro - Hörnqvist
Nyström - Madden - Armstrong
Fiddler - Nielsen - Stafford
Abdelkader (LW), McClement (C), Patrick Eaves (RW)

Ehrhoff - Orpik
Giordano - Michalek
Girardi - Schenn
Polak

Brodeur
Niemi
Budaj
 
Kilimanjaro Athletics Club

Parise-Zajac-Erat
Dupuis-Toews-Fehr
Glencross-Fisher-Jones
Foligno-Briere-Ward
E.Kane(c)-Moore-Boychuk(c)

Phaneuf-E.Johnson
Bogosian-Karlsson
Foster-Komisarek
Jackman

DiPietro
Pavelec
Auld

14. sijalta lähdettiin varaamaan ja joukkueeseen olen ihan tyytyväinen. Hyökkäyksessä sentterikalusto on raudanluja, mutta laiturit turhan kevyttä kauraa. Toivon mukaan muutama noista senttereistä kauden mittaan ESPN:ltä myös laiturimerkinnän. Tällaisia luulisi olevan ainakin Briere, Kane ja Boychuk. Laitureista Parise on parasta a-luokkaa, mutta sen jälkeen taso tippuu rankasti.

Puolustus onkin sitten, kuten sentterit, hyvällä tasolla. Phaneuf, Johnson, Bogosian ja Karlsson kaikki menevät vauhdilla eteenpäin urallaan. Ja täytyyhän mukana yksi fanien sylkykuppi olla eli tässä tapauksessa Komisarek.

Maalivahtiosasto onkin se murheenkryyni numero 1, aivan kuten viime kaudellakin. Olin kyllä ajatellut draftaavani maalivahdin alkukierroksilla, mutta yhtäkkiä kaikki laatuäijät olikin jo viety käsistä ja haaviin tarttui...noh DiPietro ja Pavelec. Pavelec oli viime kaudella ajoittain erinomainen, mutta mureni loppukautta kohti. Ja täksi kaudeksi tuli Mason ottamaan isomman vastuun. Ja sitten on DiPi. Paikat kestää, ei kestä.....kestää, ei kestä. Hyvällä säkällä DiPietro pysyy kunnossa ja ottaa Islesin ykkösmaalivahdin tontin. Tämä onkin ainoa pelastus, mutta jotenkin kovin epätodennäköinen.

Eli lähdetään sitten kenttäpelaajilla ottamaan voittoja ja maalivahdeilla turpaan, siinä tämän kauden teema. Ainiin, kaikki ovat tässä vaiheessa kaupan.
 

janóz

Jäsen
Arctic Circle Tigers:

Draft sija 19 ei hirveästi naurattanut, vaikka kohtuu lähekkäin pääsi pelaajat valitsemaan. Se vain, että sijoilta 19, 22, 59 ja 62 ei oikein mitään selkeää "löytöä" pystynyt poimimaan. Sijojen 30-40 tienoilla olisi löytynyt kaikkea kivaa, mutta näillä mennään! Maalivahdit meinas mennä kokonaan ohi, kun omasta jonosta miehet katosivat aina 1-3 sijaa ennen omaa vuoroa. Lopussa autopick valitsi todellisen lasareettiosaston, joka lähtee vaihtoon.

Semin - Stastny - Selänne
Kunitz - Filppula - Backes
Modin - Bolland - Downie
Kariya* - Handzus - Lehtinen*
Gaustad, Boyd, Schenn*

Keith - Pitkänen
Jovanovski - Bergeron
Lydman - Salo
Lukowich

Vokoun, Clemmensen = Florida
Raycroft

*= nää pois

Aika ok lopputulos kuitenkin, mutta aika moni on loukkaantumisherkkä, joten se hieman huolettaa. Puolustus on ehkä se paras osa. Maalivahtiosasto oli pieni tärppi, koska uskon Floridan nousevan tällä kaudella vihdoin playoffeihin ja Kärppä ei pysy ehjänä koko kautta, joten Raycroftkin muutaman matsin pelaa.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Käykäähän päivittelemässä siirtolistat kuntoon.

Trading block löytyy tosiaan My Teamin alavalikoista. Yahooseen nähden siis hieman piilossa, mutta kyllä sen sieltä oppii löytämään.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Siirtolista on kunnossa kun tyhjä tällä hetkellä on. Toki kysellä saa, mutta mitään akuuttia ei tällä hetkellä.

Ovechkin - Lecavalier - Okposo
Sharp - Stajan - Havlat
Perron - Tavares - Hejduk
Booth - Horcoff - Kotalik
Guerin, Legwand, LaRose & Boll

Liles - Morris
Vlasic - Gilroy
White - Klein

Hiller
Osgood
Pickard

Mitä nyt sanoisi. Hyökkääjiin panostettiin ja niitä myös saatiin. Tosin lasinilkkoja tai muutenvaan epävarmoja tapauksia on vähintäänkin tarpeeksi. Puolustus kärsi ja etenkin ne taitopelurit jäi vähäiseksi. Maalivahdeista Hiller kunnossa pysyessään kerää melkein joka viikko tarvittavat pelit, Osgoodilta odotettavissa n. peli/viikko ja Pickardista ei tietoa.

Tavoitteet ovat taivaissa... tai sitten ei. Pleijaripaikka olis kiva.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
"Trade upheld in Jatkoaika

Upheld by League Manager: Bosco -
The trade has been automatically processed.

A message from Bosco -:
After reviewing the particulars this trade has been ruled sufficiently balanced and has been upheld by League Manager Bosco -.

LBLO trades Matt Cullen, Min C to Cowgirls
RC trades Steve Sullivan, Nsh RW to Blockade"

Mitä, mitäs? Eikö treidi kelpaa?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Miten niin? Kuten siinä lukee, niin hyväksyin (upheld) treidin.

Ai vittu joo. Pahoittelut tästä. Oli vaan nimittäin sellanen treidi et en itekään meinannu uskoa läpi menevän. Toisaalta Sully voi olla paskana puolet kaudesta ja ehkä Culleni tippuu kolmosketjun senaksi Minnesotassa..

No sainpahan joka tapauksessa tärkeän vahvistuksen sentteriosastolle ja ehkä siihen vielä yksi täsmähankinta mahtuu. Paljon toki riippuu saako kukaan kolmikosta Eller, Kadri, Hodgson vastuuta joukkueissaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Miksei olisi mennyt? Ei tuosta voi treidi mielestäni enää tasaisemmaksi muuttua.

Sanotaanko vaik näin et Cullen tulee tekemään enemmän pisteitä tulevalla kaudella ja siihen kun lisää taklaukset ja aloitukset (*) niin aika selvä edge menee mun puolelle. En oikein jaksa uskoa Sullyn pystyvän enää 50pisteeseen ja tuskin edes terveenä pysyy koko kautta.

Mut samahan tälle nyt ku treidi on hyväksytty ja hyvä et vastapuoli arvosti Sullya enemmän mitä itse.

* = loput kategoriat meneeki aika tasan mun silmissä.
 
Ja nyt alkaa vapaat pelaajat näköjään löytämään seuroja kun virtuaalimanagerit hienosäätävät joukkueitaan. Mutta kertokaas millä perusteella vapaista pelaajista toiset ovat nyt vapaata riistaa kun taas osa edelleen waivers-listalla?
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Ja nyt alkaa vapaat pelaajat näköjään löytämään seuroja kun virtuaalimanagerit hienosäätävät joukkueitaan. Mutta kertokaas millä perusteella vapaista pelaajista toiset ovat nyt vapaata riistaa kun taas osa edelleen waivers-listalla?

Tänään joukkueista pudotetut pelaajat ovat luonnollisesti waiverseissa seuraavat pari päivää. Ei siellä ketään muita taida kuitenkaan nyt olla waivereissa näiden lisäksi (Christensen, B.Schenn, Brewer, Pacioretty, Lukowich ja Potulny)?

Edit. On siellä näköjään ESPN lisäillyt jotain pelaajia tänään tietokantaan, joten luonnollisesti myös nämä pelaajat ovat ensin tuon pari päivää waivereissa ennen kuin niitä voi alkaa vapaista poimimaan.
 
Viimeksi muokattu:
On siellä näköjään ESPN lisäillyt jotain pelaajia tänään tietokantaan, joten luonnollisesti myös nämä pelaajat ovat ensin tuon pari päivää waivereissa ennen kuin niitä voi alkaa vapaista poimimaan.

Mutta kun siellä on sellaisia pelaajia waiversissa perjantaihin saakka, jotka ovat olleet listoilla jo pari päivää eli heti draftin jälkeen (ei kuitenkaan draftissa). Esimerkkinä vaikkapa Devilsin Mattias Tedenby.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Mutta kun siellä on sellaisia pelaajia waiversissa perjantaihin saakka, jotka ovat olleet listoilla jo pari päivää eli heti draftin jälkeen (ei kuitenkaan draftissa). Esimerkkinä vaikkapa Devilsin Mattias Tedenby.

Onko kyseiset pelaajat muka olleet jo maanantain aikana tietokannassa? Vähän luulen että nuo on itseasiassa vasta eilen (eikä tänään kuten aiemmin sanoin) lisätty sinne, jolloin he siis läpäisevät perjantaina waiverit (waiver-aika on 2 päivää).
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Onko kyseiset pelaajat muka olleet jo maanantain aikana tietokannassa? Vähän luulen että nuo on itseasiassa vasta eilen (eikä tänään kuten aiemmin sanoin) lisätty sinne, jolloin he siis läpäisevät perjantaina waiverit (waiver-aika on 2 päivää).

Minunkin mielestäni nuo ESPN:n lisäämät pelaajat tulivat eilen listoille.
 
Onko kyseiset pelaajat muka olleet jo maanantain aikana tietokannassa? Vähän luulen että nuo on itseasiassa vasta eilen (eikä tänään kuten aiemmin sanoin) lisätty sinne, jolloin he siis läpäisevät perjantaina waiverit (waiver-aika on 2 päivää).

En nyt ihan varma tietenkään ole milloin pelaajat listoille lisättiin, mutta aiemmin mielestäni niiden kohdalla luki, että waiver-status umpeutuu keskiviikkona (kuten muillakin). Noh samapa tuo, perjantaina sitten aukeaa markkinat lopullisesti.

Ja toisaalta kyllähän tuolta edelleen puuttuu liuta pelaajia kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
ESPN on lisäillyt kaksoispelipaikkoja. Mun joukkueesta Heatley sai LW-statuksen ohella RW-statuksen ja Frolik sai C-statuksen ohella RW-statuksen. Killer Penguins kiittää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kiitos. Waiver-rank 1 niin tiesin että miehen saan.

Typerä tiimin nimi vaihtuu kyllä vielä tänään....
 

janóz

Jäsen
Kiitos. Waiver-rank 1 niin tiesin että miehen saan.

Typerä tiimin nimi vaihtuu kyllä vielä tänään....

Ja minä kun toivoin, että et olisi häntä huomannut.. Sitten sössin oman hyvän waiver-rankkini ottamalla Gudbransonin joka ei välttämättä edes pelaa tällä kaudella ja siellä olisi ollut kaikkea kivaa tarjolla. Katsotaan kuinka kovan hinnan tästä töppäilystä vielä maksan.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
ESPN on lisäillyt kaksoispelipaikkoja. Mun joukkueesta Heatley sai LW-statuksen ohella RW-statuksen ja Frolik sai C-statuksen ohella RW-statuksen. Killer Penguins kiittää.

Meikäläiseltä Wolski sai LW:n rinnalle C:n ja Franzén C:n kyytipojaksi RW:n. Nyt kun vielä antavat Fleischmannille sen C:n myös, niin senttereitä onkin kahden joukkueen tarpeiksi. Ei kellään sattuisi olemaan kroonista sentteripulaa (taitaa olla ylitarjonta tuolla paikalla vähän itse kunkin riesana)?
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mä nappasin omaksi yllätykseni waiver-vuorolla '20 Nino Niederreiterin. Toivottavasti mies pelaa ylhäällä...
 
Harmittaa tuo Pääjärvi-Svensson täälläkin, olisi kyllä kelvannut! Enkä sano tätä viime öisen 3+1 tehojen johdosta, vaan ihan muuten. Moniko muuten yritti MPS:ää? Luultavasti aika moni, ja itsekin kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös