ESPN-lätkämanageri

  • 95 856
  • 1 311

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Edit. Draftin ajankohdaksi asetin ainakin näin alustavaksi sunnuntain 12.9 klo 17.00 alkaen.

Pystyykö draftin alkamisajan kohtaa millään siirtämään myöhemmäksi? En varmasti millään ehdi tuohon aikaan.

Toisaalta jos sitä muistaisi tänä vuonna tehdä pre listin niin samapa tuo kait on.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Ei onnistunut tuo pelaajien pudottaminen. Mutta kuten sanoit, eiköhän se rosteri tyhjene draftissa.

My team --> Drop Players (valitset kaikki pelaajat ja sitten submit)

Eikö tuolla muka onnistu?

Pystyykö draftin alkamisajan kohtaa millään siirtämään myöhemmäksi? En varmasti millään ehdi tuohon aikaan.

Toisaalta jos sitä muistaisi tänä vuonna tehdä pre listin niin samapa tuo kait on.

Kyllä sitä voi tunnilla tai maksimissaan kahdellla mahdollisesti siirtää taaksepäin, mutta ei paljoa tuota enempää. Siinä menee kuitenkin se n.3 tuntia kun drafti viedään läpi, joten ei sitä viitsi kovin myöhään aloittaa jottei veny sinne puolenyön paikkeille. Kuitenkin sunnuntai kyseessä ja seuraavana aamuna porukalla töitä/koulua.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
My team --> Drop Players (valitset kaikki pelaajat ja sitten submit)

Eikö tuolla muka onnistu?

Ei ainakaan aamukännissä onnistunut. Antoi vain jotain herjaa punaisella pohjalla. Jotain se AndyMacista ja Bozakista vikisi.

Pitää kokeilla tässä päivemmällä, kun kognitiiviset kyvyt ovat normaalilla tasolla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei onnistunut mullakaan:

Player to drop is not on the roster.
Validation failed for current period move.

Sen lisäksi höpisi jotain kuinka Emeryä ei voi laittaa RW-paikalle jne jne.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei minunkaan anna noita tiputtaa.

Lisäksi voin suositella ettei vielä kannata tuota pre draft -listaa muokata. Itse muokkasin tunnin niin, että tiputin reilusti yli tuhat turhaa miestä listan hännille niin ei antanut tallentaa sitä. Muutenkin tuo pre draftaus tuntuu paljon kökömmältä kuin viime vuonna. Toivottavasti vielä parantelevat.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Droppaukset ainakin itsellä onnistui moitteettomasti.

Draft ajankohta käy tällätietoa mikä tahansa sunnuntai... kunhan ei kovin myöhään kun maanantain työpäivä alkaa viimeistään 5.30
 

janóz

Jäsen
Tulokasmanagerina toin uuden joukkueen mukaan: Arctic Circle Tigers. Ensimmäisenä annoin kenkää kaikille pelaajille! Eli droppaukset onnistuvat ainakin minulta. Draft ajankohta on mulle ok, muutoin paras ajankohta on tosiaan joku sunnuntai ja aloitus klo 15-19 välillä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
My team --> Drop Players (valitset kaikki pelaajat ja sitten submit)

Eikö tuolla muka onnistu?



Kyllä sitä voi tunnilla tai maksimissaan kahdellla mahdollisesti siirtää taaksepäin, mutta ei paljoa tuota enempää. Siinä menee kuitenkin se n.3 tuntia kun drafti viedään läpi, joten ei sitä viitsi kovin myöhään aloittaa jottei veny sinne puolenyön paikkeille. Kuitenkin sunnuntai kyseessä ja seuraavana aamuna porukalla töitä/koulua.

Ymmärrän tuon oikein hyvin. Itse varmasti vain olen tien päällä vielä tuohon aikaan, mutta tosiaan onnistuuhan tuossa tuon autodraftin laittelemaan kun vaan muistaa päivittää sen ajantasalle.

Toisaalta ei varmaan paha olisi jos siirtäisi esim viikolla aiemmaksi tai sitten eteenpäin jos muillakin tuntuu vaikeuksia olevan kyseisen päivän kanssa.

Niin ja itsellä muuten kanssa teki samaa kuin Lakella eli ei antanu dropata entisiä pelaajia.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt minäkin sain poistettua. Mitähän lienen aikaisemmin toskannut. Joka tapauksessa tiputin lähes kaikki pois. Strucwick piti jättää. Siitä en luovu.

Minullekin passaa parhaiten normaalisti sunnuntait. Tosin tuosta Boscon ehdottamasta päivästä viikkoa myöhemmin oleva sunnuntai ei käy. Ja minulle käy ihan mihin aikaan tahansa päivästä yleensä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mun puolesta voitaisiin siirtää draftia viikolla eteenpäin. En välttämättä krapulassa haluaisi itsekään draftailla, edellispäivälle kun on menoa tiedossa.
 
Tuo draftin ajankohta on hyvä. Se sijoittuu juuri siihen kohtaan, jolloin NHL:n joukkueiden training campit ovat pyörähtämässä käyntiin. Siinä vaiheessa ainakin suuri osa vapaista agenteista on löytänyt ensi kauden seuransa, mutta toisaalta hyvällä pelisilmällä on mahdollista "ryöstää" loppupään kierroksilla hyviä hakuja.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mun puolesta voitaisiin siirtää draftia viikolla eteenpäin. En välttämättä krapulassa haluaisi itsekään draftailla, edellispäivälle kun on menoa tiedossa.

Eikös se joka sunnuntai melkein ole? Parhaat löydöthän näissä tekee krapulassa, kun painaa ohi Osgoodista ja vahingossa ottaa Howardin.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Tuo draftin ajankohta on hyvä. Se sijoittuu juuri siihen kohtaan, jolloin NHL:n joukkueiden training campit ovat pyörähtämässä käyntiin. Siinä vaiheessa ainakin suuri osa vapaista agenteista on löytänyt ensi kauden seuransa, mutta toisaalta hyvällä pelisilmällä on mahdollista "ryöstää" loppupään kierroksilla hyviä hakuja.

Tämän vuoksi juuri asetin draftin tuohon ajankohtaan. Voi sitten löytää draftin jälkeen näitä mattmoulsoneita ja krisversteegeja vapaista pelaajista, kun seurailee miten hommat training campilla etenevät.

Mutta ei tuolla ajankohdalla itselleni niin suurta merkitystä ole, voidaan hyvin siirtää viikolla eteen- tai taaksepäin, jos useammalla on tuolloin esteitä. Ilmoitelkaa mitkä päivät noista sopivat ja mitkä eivät (5., 12., 19.). Mennään sen mukaan mikä sopii useimmille, sillä kaikille sopivaa ajankohtaa on melko vaikea löytää.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minulla on tosiaan vähän epävarmaa tuo draftiin osallistuminen, kiitos töiden. Mutta ilmoittelen maanantaina mitkä päivät minulle sopivat. Pelkästään minun takia tosin ei tarvitse draftia siirrellä. Sillä paremmin minulle tuntuu näissä liigoissa menevän kun en pääse itse draftiin / kautta drafti hoidetaan listojen avulla.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tässä nyt jo muutamat ovat ilmoittaneet epävarmuutensa draftiin osallistumisesta niin voisiko olla mahdollista, että varausvuorot arvottaisiin jo pari päivää ennen draftia? Nämä ketkä joutuvat predraftlistoilla lähtemään liikenteeseen olisivat ehkä paremmassa asemassa.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Meikäläiselle passaa nuo kaikki kolme vaihtoehtoa draftipäivälle, mutta tuo 12.9. on tällä hetkellä kyllä se epävarmin päivä, joten mielellään jompikumpi noista kahdesta muusta, jos vaan mahdollista. Tuo jälkimmäisin lienee mukavin, onpahan saatu kaikki pelaajat mahdollisimman hyvin joukkueisiinsa mukaan ja kelpaamattomat tyrkittyä Eurooppaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
19. päivä käy hyvin tännekin. Onpahan aikaa odotella.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minulle ei siis käy missään tapauksessa tuo viimeinen. Muuta kaksi kyllä. Parhaiten tuo ensimmäinen sunnuntai.

Mutta jos tuo 19. päivä valitaan, niin joudun lähtemään Espn:n pre-draft listoilla puolustamaan mestaruutta, kun ei tunnu toimivan tuo muokkaus kunnolla. No onpahan tasoitusta monille.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Täällä käy ensimmäinen vaihtoehto eli 5.päivä parhaiten. Myös 19.päivä sopii, mutta tosiaan tuo 12.päivä on todella epävarma omalla kohdalla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Itselleni ei sovi 5.9. 12.9 sopii hyvin, jos drafti vaan alkaa 16:00 tai sen jälkeen. 19.9 sopii mihinkä aikaan tahansa.
Mutta ei kyllä tosiaan haittaa, jos draft on 5.9, silloin voin mennä ihan hyvin listojen mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös