Mulle passaisi paremmin kello 17.00 eli ääni tuolle.Draftin kellonajaksi laitettu 18:00 ja päivähän oli 8.10. Onko kellonajasta jotain sanottavaa, pitäisikö olla 17?
Mulle passaisi paremmin kello 17.00 eli ääni tuolle.Draftin kellonajaksi laitettu 18:00 ja päivähän oli 8.10. Onko kellonajasta jotain sanottavaa, pitäisikö olla 17?
Draftin kellonajaksi laitettu 18:00 ja päivähän oli 8.10. Onko kellonajasta jotain sanottavaa, pitäisikö olla 17?
Kyllä se aika on tuonne ollut säädettynä jo jonkun aikaa ja listojen muokkaus onnistuu kyllä.Ilmeisesti draftin kellonaika on sitten 18.00. Helpottaisi kovasti jos pystyisi muokkaamaan tuota pelaajalistaa eli voisiko ajan/päivämäärän lukita pikapuoliin?
Aivan! Oon yrittänyt etsiä sovelluksen kautta joten täytyy ottaa tietokone käyttöön. Kiitos, tämä hieman helpotti.Kyllä se aika on tuonne ollut säädettynä jo jonkun aikaa ja listojen muokkaus onnistuu kyllä.
Ei toki jostain syystä sovelluksella, vaan ainoastaan selaimen kautta.
Näyttää siltä että kännykän voimin lopulta vedetään (töissä) täälläkin. Kun duunikaveri ei pystynyt taipumaan. Mutta eikös ESPN:llä ollut hyvät rankingit (ja hymiö perään), joilla tulee parhaat ukot rosteriin.
No mutta, ei anneta tämän häiritä. Tehdään sitten hyviä ja parempia kauppoja niin pysyy pleijariputki elossa.
Kyllä sä omat rankingit saat tehtyä valmiiksi ennen draftia, joten ei tarvitse sen puoleen aloittaa tekosyiden keksimistä jo ennakkoon :D
Eli jos selaimella menee ESPN Fantasyn pariin niin siellä voi tehdä rankingit? Rehellisesti sanottuna ikinä tehnyt yhtään rankingia yhteenkään draftiin.
Itse en kannata IR-slottien kasvattamista nykyisestä.Mitäs mieltä porukka on tuosta IR-slottien määrästä? Tästä taidettiin puhua jo viime sesongin alla ja omaan makuun se on turhan alhainen. Varsinkin, kun siitä ei juuri kovinkaan suurta etua kukaan saa ja vaikutus lähinnä siihen, ettei kenenkään motivaatio lopahtaisi loukkisuman iskettyä. Enitenhän tästä hyötyisivät kaltaiseni aktiiviset pelaajat, mutta jos viime kaudella omaan tuulettimeeni osunut ruskea olisi tullut jollekin kiikunkaakun-osallistujalle, niin joukkue olisi takuuvarmasti seilannut ilman manageria viimeistään viiden viikon jälkeen... TOP8-pelaajista taisi yksi selvitä koko kauden ilman saikkuja.
Ehdotan siis, että IR-slottien määrää nostetaan vaikka neljään, koska en koe siitä olevan kenellekään mitään haittaa. Niitä voi käyttää tai olla käyttämättä.