ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2021

  • 16 039
  • 355

Ralph

Jäsen
Kyllä vähän ratkenneelta vaikuttaa. Mun joukkue dominoi blokkitilastoja runkosarjassa, mutta pudotuspeleissä hyytyneet kaikki.

Mulle vissin riittäisi tasapeli eli 10-10-1. Alivoimapisteen voin säkällä jostain saada ja tasoittaa sen kategorian sekä pakkien pisteet vielä kääntää, mutta se olisi vasta 9-11-1 ja vielä pitäisi yksi jostain kaivaa. Kolme voittomaalia? No ehkä siihen uskotaan.

Nykyisellä terveystilanteella Terriers saa yhden hyökkääjän ja yhden puolustajan enemmän kaukaloon kuin minä. Minulla olisi etu, jos Shea Weber, Viktor Arvidsson, Evgeny Kuznetsov ja Nick Schmaltz saataisiin vielä mukaan, mutta pahalta näyttää. Toki minulla on yksi vaihto käyttämättä. Alunperin suunnittelin Robert Bortuzzon ottamista tänään, jolloin saisin neljä pakkia kaukaloon yhteensä enemmän loppuviikolle. Mutta Bortuzzolla tähtäsin blokkitilastoon, mutta se vaikuttaa nyt ratkenneelta ja Bortuzzo näin turhalta pelaajalta tähän tilanteeseen. Joku voittomaalin tekijä pitäisi löytää. Conor Sheary? Vai yllättäisikö Mattias Janmark?
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No voittomaaleissa aina on vähän kiinni tsäkästä, kuten vähän av-pisteissäkin. Esim. viime yönä Pingviinit möyhensi Buffalot 8-4 ja jos Skinner ei olisi tehnyt tuota Sabresin viimeistä maalia kolmannen erän puolivälissä, voittomaalit olisivat minulle 7-3 kun oma pelaaja Dumoulin teki maalin nro. 4... Nyt sitten tuo tilasto 6-4 kun voittomaali (nro 5) menikin vastustajan McCannille.

Samoin voi tulla eteen tilanne jossa samasta av-maalista saa joukkue 2 pistettä. Äkkiä nämä kääntyy.

Se on sanottava, että ihan hyvin taktiikkani on toiminut tällä fantasykaudella, tuli sija 1. tai 2. Mullahan oli draftissa tavoitteena lähteä veskojen kautta ja sitten sen jälkeen ottaa aloitukset ja peliajat joka matsissa... ja loput pisteet sitten enemmän tai vähemmän tuurilla. Pakkeihin myös panostin.

En ole katsonut tarkemmin mutta montaa kertaa en ole tällä kaudella hävinnyt noita kategorioita. Toivottavasti myös pakit jaksavat painaa loppuun asti vaikka Chabotin kausi onkin jo lienee päättynyt.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Hieno loppuhuipennus tulossa liigan voitosta, tämä on fantasyä parhaimmillaan! Itse pelaan sijoista ynnämuuta ilman panoksia, omalta kohdalta suuri helpotus kunhan kausi saadaan pakettiin, sen verran raskas siisoni on kaikkiaan ollut.

Treidien määrät ovat omalta osaltani laskeneet ensimmäisen vuoden hulluttelusta, vieläkin saisi pitkäjänteisyys ja luottamus kasvaa draftissä valittuun joukkueeseen. Tsempit Tombelle ja Ralphille, vain yksi voi voittaa!
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
5pv jäljellä ja ihan hyvältä näyttää vaikka Raskin johdolla lähdin metsästämään 0-pelikategorian tasoitusta ja kun mies sitten päätti ottaa koppeja 78,3%-tarkkuudella niin tämä vielä mahdollistaa sen että menetän yhden mv-kategorian. Jos vastustajan Varlamov venyy parhaimpaansa kauden päätösottelussaan.

Onneksi pojat kuitenkin tekevät maaleja ja nyt mm. Draisaitl on ottanut oman roolinsa joukkueessa. Juuri tärkeimmällä hetkellä. 5 viime peliin tehot 6+6 lämmittää ja varsinkin 2 tärkeää yv-maalia ja voittomaali viime yönä.

Näistä 7 siis vie varmaan mestaruuteen ja 6 riittää jos Varlamov päästää pari maalia.

G: 35-19
PPG: 11-4
SHP: 2-0
GWG: 7-4
FOW: 423-321
ATOI: 18:31-18:06
BLK: 128-106

varalla

PTS: 79-79
DEF: 22-22

Edelleen siis näyttää hyvältä, varsinkin kun edessä olevat 5pv eivät ole lähelläkään täysillä kokoonpanoilla vedettäviä mutta ikinä ei voi olla varma ennen kuin läski nainen rupeaa laulamaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Varlamov päästi 2, ja se riitti kun lähti vaihtoon 2.erän jälkeen. 6 näistä siis riittää mestaruuteen kun 3 pelipäivää (yht 10 peliä) jäljellä.

G: 36-20
PPG: 10-4
SHP: 2-0
GWG: 7-4
FOW: 468-367
ATOI: 18:28-18:07
BLK: 138-123

Käytännössä tappioon kai vaatii sekä av-pisteiden että voittomaalien kääntymistä. Blokit lienee hanskassa, vaikka pelaajia seurat lepuuttaisivat, koska Ralphilla pakkeja enää aika vähän askissa.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kausi on päättynyt ja poika kotiin lukemin 12-8-1. Kolmas kerta toden sanoi, kaksi aikaisempaa kautta kun tuli tiputtua puolivälierissä

Kausi loppui kuten alkoikin. Vahvalla tasaisella suorittamisella. Alkuun 5 hyvää voittoa (70-24-11) , Sitten 6 hieman vaikeampaa matsia (51-65-10), jonka johdosta pudotuspelipaikkakin oli hetken vaarassa. Loppuun pleijareita 3 peliä lukemin 41-17-5.

Finaalien paras pelaaja oli Oilersin Draisaitl, joka iski kovaa takaisin heikon välieräsarjan jälkeen. Tehot 9+10 kymmeneen peliin olivat kovaa valuuttaa. Kakkostähden annan Tyler Bozakille. 2+3, joista 2 av-pstettä (2-1 voitto) ja kaikkea muuta.

Bozak antoi kahden muun noston, Nick Boninon ja Yegor Shanrangovichin kanssa kasvot koko joukkueelle Vaikka sieltä löytyi kovan peräpään puolelta nimimiehiä niin hyökkäys oli Draisaitlia lukuunottamatta melko tasaista massaa. Mutta aina joku onnistui. Esim. Erik Haula oli täysin yössä alkukaudesta. Tai joku Chris Tierney loppukaudesta. Samoin puolustuksessa moni puolustaja alisuoritti finaaleissa. Mutta onneksi Jake Muzzin (2+5) ei.

Tasaisuudesta pitää vielä huomioida se, että vaikka kaupoilla saatu kärkihevonen, Draisaitl on koko liigan pistepörssin 2. 83 pisteellä niin joukkueen toiseksi paras, myös kaupoilla hommattu, Bluesin Brayden Schenn vasta 90. 36 pisteellä. Koko kauden rosterissa mukana olleista paras pistemies oli LA:n Doughty, joka taas oli melkoisen huono kauden päättyessä. Finaalisarjassa mm. 0+1 -10.

Se millainen taktiikka tulee kaudelle 2021-2022 jää nähtäväksi, millä tullaan puolustamaan mestaruutta. Ehkä tämä ei toimi joka vuosi, mutta onneksi se toimi nyt.

Kiitokset kaikille kaudesta ja jatketaan syksyllä uusin kuvioin. Sitä ennen ne niin odotetut NHL:n pudotuspelit. Täytyy varmaan jatkaa Oilersin kyydissä. Oishan se kova tarina jos esim. Puljujärvi veisi loppukesästä pokaalin Ouluun näytille.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Onnittelut voittajalle!!

Ensi kaudella sitten uusi yritys taas. Voisi ehkä miettiä ennen kauden aloitusta joitain ratkaisuehdotuksia miten taklata ongelmaa luovuttavien joukkueiden osalta.
 

Ralph

Jäsen
Onnittelut @Tombe76 , niin vain runkosarjan kutospaikalta voi nousta mestariksi. En halua mennä finaaleissa loukkaantumisten taakse, kyllä Tomben jengi oli vaan kaikin puolin parempi. Onnistunut maalivahtirivistö tietenkin hyvä perusta.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Onnittelut täältäkin @Tombe76 ansaitusta voitosta! Otaniemessä kausi päättyi puolivälierätappion jälkeen duurivoittoisesti kahteen voittoon ja taskuun jäi lopulta sija 5 Kilysin kaaduttua viimeisessä sijoitusottelussa selvin 14-7 -lukemin. Itse asiassa jos Oxen olisi finaaliin asti edennyt, mestaruus olisi nyt taskussa sillä kumpikin finaalijoukkueista olisi myös kaatunut. Mutta vaikean kauden päätteeksi sija 5 oli hyvä lopputulos, kun pitkään näytti että jopa playoffpaikka jäisi haaveeksi. Ensi kaudella lähdetään sitten taas uuteen kannujahtiin toivottavasti paremmilla kärkikiekkojen valinnoilla.

Tuohon @Boogey :n mainitsemaan ikuisuusongelmaan luovuttavista joukkueista on vuosien varrella yritetty jos jonkinlaista ratkaisua eikä oikein mikään näytä toimivan. Jossain määrin tätä voisi lieventää sillä, että komissaari kävisi laittamassa tuuliajolla olevien jengien kokoonpanot viikoittain kuntoon, mutta toki tämä olisi aikamoinen työmäärän lisäys hänelle. Mitään muuta ideaa ei ainakaan tässä vaiheessa mieleen tule, mutta ehkä joku toinen keksii jotain toimivampaa.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onnittelut täältäkin @Tombe76Itse asiassa jos Oxen olisi finaaliin asti edennyt, mestaruus olisi nyt taskussa sillä kumpikin finaalijoukkueista olisi myös kaatunut.

Kiitos onnitteluista kaikille.

Lainattuun kohtaan toteaisin että olisi varmasti tullut tiukka matsi. Vertailu kuitenkin saattaa olla hieman vaikeaa, koska penkitin mm. veskani hyvissä ajoin (ainakin 3 starttia, jokunen voitto ja torjuntoja jäi ottamatta), kun selvisi että pisteet tulee mulle sieltä 5-1. Ja sen jälkeen keskityin pelaajavalinnoissakin vain siihen että saan ainakin 6 kategoriaa kotiin.

Oxenia vastaan olisi saattanut olla peluutuskin hieman erilaista.

No, ensi vuonna nähdään miten meidän välillä käy. Jos vaikka osuttaisiin taas vastakkain. Ehkä finaalissa?
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Lainattuun kohtaan toteaisin että olisi varmasti tullut tiukka matsi. Vertailu kuitenkin saattaa olla hieman vaikeaa, koska penkitin mm. veskani hyvissä ajoin (ainakin 3 starttia, jokunen voitto ja torjuntoja jäi ottamatta), kun selvisi että pisteet tulee mulle sieltä 5-1. Ja sen jälkeen keskityin pelaajavalinnoissakin vain siihen että saan ainakin 6 kategoriaa kotiin.

Tämä on totta, ja pelaajavaihdotkin olisi varmaan tullut puolin ja toisin tehtyä eri tavalla. Katsotaan tosiaan josko ensi kaudella kohdattaisiin finaaleissa! :)
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
ESPN on näköjään avannut fantasyn tulevalle kaudelle. Mukana ollaan kunhan liiga starttaa, kokeillaan tällä kaudella jotain erilaista taktiikkaa. Kauppojen laskeva trendi todennäköisesti jatkuu jos drafti ei mene kovin pahasti metsään.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Huudellaampas tällä kertaa ajoissa et mukana ollaan tulevallekin kaudelle. :) Kun viime kesänä spämmit meni totaalisen ohi.

Ehdotus tulevalle kaudelle pitäskö rosteria hiukan vielä laajentaa penkkiukkojen ja IR osaston osalta ja vastavuoroisesti joukkuemäärä ois hiukan pienempi?

Tai ainakin joku ratkaisu tuohon "pelataan liigan ensimmäiset 5 matchuppia ja sit unohtuu loppukausi" -ongelmaan.

Toki yksi vaihtoehto on myös jos osa vanhoista aktiiveista tulisi mukaan jos nyt tuleva kausi olisi jo koronan osalta vähemmän random.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Itse ainakin voisin paluun tehdä välivuoden jälkeen, kun paluu suhteellisen normaaliin näyttäisi edessä olevan, jos tilaa siis löytyy.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulle käy kaikki koskien ens kautta. Ehkä kuitenkin eniten kaipaan minäkin sitä että kokoonpanot on porukoilla kunnossa. Siis sen jälkeen jos/kun pleijaripaikka rupeaa olemaan karannut. Ettei käy niin että joku Ovie tai 25min pelaava ykköspakki makaa penkillä viikosta toiseen ja että joku toinen saa ilmaiset pisteet viimeisillä viikoilla. Samalla kun joku toinen painaa kärkijoukkueita vastaan. Toki tsäkästähän tuokin on kiinni kelle osuu ja kelle ei.

Pääseekö komissaari muokkaamaan kenen tahansa joukkuetta halutessaan? Onko näitä oikeuksia mahdollisuus jakaa? Hajua ei alustan toimivuudesta/oikeuksista ole, mutta voin itsekin ottaa tuossa roolia jos vastuuta pystyy jakamaan. Koska eihän tuossa kauan menisi kun lyö pelaavat jätkät kokoonpanoihin. Tietenkään halua ei ole kenenkään joukkueen managerointiin puuttua mutta selkeisiin joukkuetta heikentäviin tekijöihin.

Oli muuten oikein kivat 6vk vääntää pleijareita keväällä kun tiesi että vastapuoli painaa tosissaan päälle. Toki hyvä menestys lisäsi fiilistä, mutta meininki oli just oikea, mitään ei saa ilmaiseksi. Tätä toivoo runkosarjaankin.

Kaupankäynti on osa peliä ja joskus tulee kyseenalaisia diilejä. Täysin tasa-arvoiseksi tuota ei varmasti saa koskaan, mutta oisiko mitään ideaa sellainen, että jaettaisiin tässäkin vastuuta, eli nimettäisiin komissaarille muutama apulainen, joiden kanssa voi vaikka yv:llä käsitellä todella kyseenalaiset hyväksytyt treidit. Tavoitteena se ettei tuo veisi älyttömästi aikaa. Itse ainakin pidän pelissä siitä että kun aamukahvilla heittelee ehdotuksia tai käy vaikkapa kunnolla kauppaa, ja kun klo 11 se kauppa hyväksytään, niin tästä nopeasti tulee jo komissaarin varmistus ja pelaajat siirtyvät myös käytännössä. En kaipaa mitään aikaa vieviä kaikkien pelaajien äänestysmalleja, joita kai on mahdollisuus alustan puolesta ottaa. Nopeus ja joustavuus mielestäni noissa kaikkein parasta.

@Ralph in jeesinä voin kyllä kaudella 2021-2022 olla, jos vain järjestelmä mahdollistaa sen. Itse kuitenkin lähes koko ajan appin kautta Fantasyn tavoitettavissa. No joskus toki nukkuu ja käy ilman luuria lenkillä.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Täällä myös mukana tulevallakin kaudella, ja peukku ylös tuolle ehdotukselle että komissaari hoitaa "tuuliajolle" jääneiden joukkueiden kokoonpanot kuntoon loppukaudella. Vielä kun tähän tulisi sama kuin Yahoossa että pystyisi yhdellä klikillä starttaamaan aktiiviset pelaajat, niin ei olisi komisaurukselle kohtuuttoman kova urakka.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täällä myös mukana tulevallakin kaudella, ja peukku ylös tuolle ehdotukselle että komissaari hoitaa "tuuliajolle" jääneiden joukkueiden kokoonpanot kuntoon loppukaudella. Vielä kun tähän tulisi sama kuin Yahoossa että pystyisi yhdellä klikillä starttaamaan aktiiviset pelaajat, niin ei olisi komisaurukselle kohtuuttoman kova urakka.

Ei kai tuo ihan kohtuuttomaksi mene, eiks lähtökohtana kuitenkin ole sellainen lapsenusko, että kaikki vetää alusta loppuun asti 100% tosissaan.

Ehkä enemmän ongelmana on se että joku jättää satunnaisesti päiviä väliin. Ihan jo kauden alussakin. Itsekin joku vuosi saanut halpoja pisteitä niin että ma-ke ollut vastustajalla kaikki kunnossa, torstainakin vielä ja sitten vklopun täysillä kierroksilla puolet nimimiehistä olleet penkillä ja tästä 3-5 ylimääräistä kategoriaa himaan.

Tiedä sitten miten noihin pääsisi kiinni. Ehkä kerran kahden todetun tapauksen jälkeen heti alkuviikosta pelaajat omille paikoilleen ja sitten siitä eteenpäin tarkkaillen? Enkä tiedä onko komissaarilla edes halua lähteä tohon. Itse kyllä voisin, mutta toisaalta ei ole mitään kokemusta muista komissäärin hommista eikä halua astua kenenkään varpaille.

@Ralph varmaan itse kertoilee miten haluaa hommat hoidettavan. Mihin riittää aika ja halu ja siitä varmaan sitten ruvetaan lyömään kautta 2021-2022 tulille.

Kohtahan se taas alkaa. TJ51.
 

Ralph

Jäsen
@Ralph varmaan itse kertoilee miten haluaa hommat hoidettavan. Mihin riittää aika ja halu ja siitä varmaan sitten ruvetaan lyömään kautta 2021-2022 tulille.
Olisi kyllä apua, jos joku muu alkaisi keräämään osallistujalistaa. Itse tietysti olen edelleen mukana ja tarvittaessa hoidan tuonkin osuuden.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ruvetaan keräilee sitten porukkaa kaudelle 2021-2022

Varmat tapaukset, eli viimeiset kolme kautta mukana olleet ja vielä sellaiset jotka varmasti pelaavat alusta loppuun tosissaan, oli mahdollisuudet menneet tai ei. Lukema perässä kauden sijoitus, sijoille 1-8 päässeet rankattu pleijareiden perusteella, sijat 9- eteenpäin runkosarjan.

Tervakoski Terriers @Tombe76 (1, 5, 6)
Ralphie´s Ballclub @Ralph (2, 13, 18)
Nuppulinna Rangers @Romppanen (3, 6, 16)
Läski Byfuglien @Linjatuomari (4, 16, 10)
Otaniemi Oxen @Frostburn (5, 2, 5)
HC Kilys @Kily (6, 12, 2)
Northern Lights @JMT (7, 7, 12)
Kilimanjaro Athletics Club @Mängimies (8, 10, 11)
Zamboni Accident @Boogey (9, 8, 8)
Paarma BeeWaspHornets @Paarma (10, 11, 13)
2 Rivinen AJ Dessu @Fingerpori (11, 15, 9)
HC Jortikka @ReiskaJones (13, 9, 4)
Vantaa Ilotalo @Kumisaapas (14, 14, 3)

Vanhat starpat mukaan?

The Unknown Stars @Jonte (-, 1, 1)
Team Tykki5 @jjoni (-, 3, 7)
Böle Bockarna @Siniharmaa (-, 4, 14)

Uudemmille tulokkaille vielä mahdollisuus näyttää kykynsä, jos kellään ei ole sitä vastaan?
Temps Reglement @Trojan (12)
Kilon Keisarit @asd (15, 17)

Ei jatkoon, kun ei ilmeisesti haluakaan ole pelata kunnolla, vai onko?

Nälkämaan juntit @MikeSilence (16. Runkosarja viime kaudella 61-147-23)
Persereikä @Heatley (17. ja 18. Runkosarja 2 edellistä kautta 195-362-73)
Lutakko @HOOLIGAN_ (18. Runkosarja viime kaudella (45-160-26)

Ja sitten uudet naamat:

@Nagash ...

Eli eiköhän tuosta hyvä liiga saadaan kasaan nyt tulevanakin vuotena, joka toivottavasti on vihdoinkin taas täysi kausi. Tykätkää vielä tästä viestistä jos ja kun olette mukana ja ilmoittaudutte myös kaudelle 2021-2022 mukaan. "Ei jatkoon"-kavereilta kuulisi mielellään perustelut miksi roikuttaa mukana. Myönnettäköön, että ihan kaikista kolmesta ei ole muistissa vihkoon vetämisen parhaat palat. Osasta sitten sitäkin enemmän. Uudet halukkaat voivat myös vielä tähän ketjuun laittaa perusteluja miksi ottaa mukaan.

Kausi alkaa 12.10.2021. Ehdotan Draft päiväksi 3.10.2021 klo 18. Ja kauden panos tuttu 10e.
 
Kilimanjaro Athletics Club @Mängimies (8, 10, 11)

Mukana tottakai!

Noista @Tombe76 ansiokkaasti keräämistä viime kausien sijoituksista huomaa miten entisestä liigan huippujoukkueesta on paljastunut keskinkertainen joukkio alisuorittajia. Hävettävän huonot sijoitukset viime vuosina ja nyt joukkueenjohdolla onkin ollut hyvin aikaa miettiä tulevaa. Uusia suunnitelmia on tehty ja kenties taktiikkaa draftin suhteen päivitetty vastaamaan nykyliigan vaatimuksia.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos @Tombe76 aktiivisuudesta! Johan tässä uutta kautta on odotettukin.

Pari juttua:

Pitäisikö draftiajankohdasta laittaa vielä äänestys, niin mahdollisimman moni pääsisi paikalle? Itselleni tosin kyllä sopii mainiosti tuo Tomben ehdottama aika.

Saatko @Ralph aktivoitua jo liigan ensi kaudelle, niin ei käy samaa hässäkkää kuin viime vuonna (osa ei tuntunut saavan ilmoituksia Jatkoajan kautta, vaan havahtuivat vasta kun liiga aktivoitiin).
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäisikö draftiajankohdasta laittaa vielä äänestys, niin mahdollisimman moni pääsisi paikalle? Itselleni tosin kyllä sopii mainiosti tuo Tomben ehdottama aika.

Jos viitsit tehdä äänestyksen, kuten viime vuonna. Itse vain lisäsin ton ehdotuksen tohon loppuun.

Kausi alkaa ti 12.10, ei tossa varmaan ole muita järkeviä vaihtoehtoja kuin 3.10 ja 10.10. Ja kellonaika lienee se 18 ettei mene pidemmälle yöhön.

26.9 ehkä vähän turhan aikaisin? Sitten taas itse suosin sitä että jää vähän enemmän draftin ja 1.pelin väliin kuin 2vrk.

Mut tosiaan jos viitsit hoitaa tuon äänestyksen ja laittaa siihen ihan mitä tahansa vaihtoehtoja.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos viitsit tehdä äänestyksen, kuten viime vuonna. Itse vain lisäsin ton ehdotuksen tohon loppuun.

Kausi alkaa ti 12.10, ei tossa varmaan ole muita järkeviä vaihtoehtoja kuin 3.10 ja 10.10. Ja kellonaika lienee se 18 ettei mene pidemmälle yöhön.

26.9 ehkä vähän turhan aikaisin? Sitten taas itse suosin sitä että jää vähän enemmän draftin ja 1.pelin väliin kuin 2vrk.

Mut tosiaan jos viitsit hoitaa tuon äänestyksen ja laittaa siihen ihan mitä tahansa vaihtoehtoja.

Tuostapa pääsee äänestämään.

Laitoin nyt myös nuo 26.9. ja 10.10. vaihtoehdoiksi, mutta aikataulullisesti tuo 3.10. olisi varmasti paras.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös