ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2021

  • 16 047
  • 355

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaan kylläpä on kakkosviikko kaiken muuttanut. Kenttäpelaajat heräsivät tosissaan taistelemaan voitosta, ja nyt mennäänkin minun 11-9 johdossa. Esim. viime yönä joukkue vetäisi kivat tehot 3+14 ja syöttö- ja ylivoimamaalikategoriat käännettiin johdoksi.

Maalivahtikategoriat tulen voittamaan kaikki, ellei Capitals ensi yönä pelaa nollapeliä... Luultavasti siis pelaa.

Kenttäpelaajissa kuitenkin useampi kategoria on vielä auki, joten viimeiseen yöhön lähdetään hyvinkin jännittävissä asetelmissa.

Maalivahdeille kiitos, niin se vaan noihin 11-9 lukemiin päättyi, eli matka jatkuu semifinaaleihin jossa vastaan @Tombe76 .

Runkosarjassa ei kohdattu, joten kauden avaustaisto käydään nyt. Neljännesvälierissä olisin voittanut 14-7, joten kyllä tässä ainakin kampoihin lähdetään laittamaan, joskaan ennakkosuosikin viittaa en suostu ottamaan. Vaikea nimittäin uskoa, että molarit pystyvät viime viikon tilastot uusimaan...

Trade deadline -hulinoissa Jeff Carter siirtyi Kingsistä Penguinsiin. Saapi nähdä mikä on vaikutus miehen fantasy-arvolle. Hyvän alkukauden jälkeen pistetahti hieman hiipunut, nyt vain toivotaan että pääsee Crosbyn rinnalle ylivoimaan. Siinä olisi paikka tehdä pisteitä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
14-3-4 lukemin tosiaan välieriin ja mukava päästä jatkamaan kisaa mitalipeleissä.

Mulla kävi itseasiassa myös niin että kun mietiskelin kuka tulee vastaan, niin alkuun olin varma että se on Nuppulinna. Vähän myöhemmin huomasin että ei kyllä se taitaa olla sittenkin Ralphin porukka ja nämä jengit jo katsoin läpi. Sitten päivällä huomasin että vastaan tuleekin @Linjatuomari n porukka. Ja sen verran härdelliä ollut koko päivä että ei ole edes ehtinyt vielä vertailla jengejä. No ehkä yöllä töissä.

Vaikea siis sanoa miten tulee päättymään. Ehkä jotain siltä väliltä mitä pelattiin @Mängimies kanssa. 1.ottelu 3-16-2 ja toinen 14-3-4 eikä matsien välillä ollut kuin pari viikkoa.

Parempi voittakoon.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yllättävän hyvin lähtenyt välierä liikkeelle vaikka kovin tykki Draisaitl viettää vielä lomaa, kiitos Vancouverin koronan. 3+13 tehoilla ollaan myös tehokategorioissa kisassa mukana, varsinkin kun noista syötöistä 6 on tapahtunut yv:llä.

Vähän sellainen tuntuma että mv-osasto ratkaisee tämän pelin. Rittich tuli viemään Hutchinsonin startit, mutta ehkä se Rask tekee paluun ensi yönä ja toivottavasti myös Halak joskus. Bernierin meinasin nostaa ylös mutta valinta osui Domingueen, joka ei sitten kuitenkaan saanut peliaikaa edes back to back peleissä... ---> ulos samantien.

9-5-7 johdossa silti jatketaan välierää eteenpäin.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Aikamoista pyristelyä on Rangersin taival tällä hetkellä.

Edelliseen kahteen viikkoon mahtuu kauden päättävät loukkaantumiset / lyhyemmät loukkaantumiset / korona- tai treidikaranteeni sellaisten pelaajien kohdalle kuin ykkösveskari Andersen, kakkosveskari Demko, TOP6-pakit Ekblad, Grzelcyk, Werenski ja Myers sekä hyökkäjät Hall ja Gallagher. Ei meinaa kahden käden sormet riittää laskemaan tuuraaja-statuksella rosterissa pyörivien FA-nostojen määrää, mutta siitäkin huolimatta @Frostburn härkälaumoineen meni nurin pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella tiukan taiston päätteeksi.

Nyt sitten @Ralph vastassa ja pahalta näyttää, vaikka poissaolijoiden lista onkin hieman lyhentynyt. Maalivahteja mulla ei ole juuri nimeksikään ja ainoa toivo lienee yrittää saada kolme laadukasta aloitusta ja näillä voittaa edes kaksi kategoriaa; määrällisissä kategorioissa vastustajan haastaminen on vaikeaa, vaikka kummallakaan ei vielä yhtään starttia olekaan. Kenttäpelaajien lukematkaan eivät kovin lupaavilta tunnu, muutama kategoria näyttää repsahtaneen ja kolmen yön jälkeen sellaiseksi, että eron kiinni kurominen vaikuttaa liian isolta savotalta.

Pyyhettä on kuitenkaan kehään heitä ja loppuun asti väännetään jos ei muuta niin tasapeli mielessä, koska sekin riittäisi jatkopaikkaan paremman runkosarjasijoituksen vuoksi. Kunpa saisi noihin "tuurikategorioihin" (AV-pisteet, nollapelit) pari osumaa, niin kaikki olisi vielä mahdollista.
 

Ralph

Jäsen
Nyt sitten @Ralph vastassa ja pahalta näyttää, vaikka poissaolijoiden lista onkin hieman lyhentynyt.
Joo alku mennyt minun komennossa, mutta eipä kummallakaan ole vielä maalivahdit tehneet mitään eli siellä kuusi kategoriaa aivan auki. Minulla meni yksi maalivahtistartti ohi suun, kun Antti Raanta palasikin yllättäen sairastuvalta pelikuntoon ja kyseinen WIld-Coyotes-ottelu siirrettiin keskellä viikkoa alkamaan todella aikaisin. Onni onnettomuudessa, Raanta ei saanut edes rantapalloa kiinni. Mutta noilla otteilla ei maalille useasti enää pääse.

Ensi yönä olisi Sergei Bobrovskylla ja Semyon Varlamovilla pelit, mutta katsotaan nyt pääseekö kumpikaan maalille. Bobrovsky ei ainakaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Välierä puolessa välissä ja hienoinen etu kun 14-6-1 johdossa. Toki numeröt tässä(kin) hiemsn valehtelevat. Tasaista on.

Tuo Coloradon koronabreikki tasasi tilit, nyt tauolla MacKinnon kun Draisaitl jo oli. Ehkä nämä menivät aika tasan. Ja puuttuu sieltä muitakin pelaajia kun mm. LA ja Stl missaa pelejä.

Alex Lyon tuli ja meni, päästi 5, mutta saalisti 35 koppia ja yhden startin. Saas nähdä oliko hyvä vai huono siirto. Laskeskelin että jos saan maalivahdit edes tasan niin voin olla pelissä vahvoilla. No torjuntaprossat siinä ainakin taidettiin hävitä, varsinkin kun Saros jatkaa hurjassa iskussa. Meidän otteluparissa nyt startit 8-5 kun toisessa 2-2, syystä mitä jo tuossa ylempänä kirjoiteltiin.
 

Ralph

Jäsen
Puolessa välissä välieriä tilanne on 11-6-4 minun johtoasemassa. Sama juttu kuin puolivälierissä eli alusta asti olen ollut johdossa, mutta niin tasaisia ovat kategoriat, ettei tässä todellakaan mitään ole vielä ratkennut.

Eikä se varsinkaan tilannetta auta, että Rangersilla on pelimääräetu edessä tulevalle viikolle. Nykyisillä terveillä rostereilla Rangers saisi kymmenen kenttäpelaajaa enemmän kaukaloon ensi viikolla. Rangersilla on pelaamassa 56 hyökkääjää ja 23 puolustajaa, minulla 48 hyökkääjää ja 21 puolustajaa. Eihän pelimääriä tässä lasketa, mutta enemmällä pelaajamäärällä on helpompi kohentaa tilastoja. Toki tämä tilanne elää, kun loukkaantumisia ja muita poissaoloja voi tulla sekä pelisiirtoja. Plus onhan Rangersilla kaksi ja minulla kolme mahdollisuutta ottaa vapaista uusia pelaajia.

Katsotaan, mitä toinen välieräviikko tuo tullessaan. Antti Raanta tervehtyi, mutta heti perään myös Darcy Kuemper myös ja Raannalle ei enää peliaikaa olekaan luvassa. William Nylander saatiin onneksi kaukaloon. Nyt sivussa on enää Gabriel Landeskog ja Tyson Jost, joista toki Jost ei välttämättä enää mahdu minun terveeseen rosteriini, mutta Landeskog on ykköstykkini.
 

Ralph

Jäsen
Aijai, Rangers teki viimeiset kaksi vaihtoaan ja nyt on saamassa 15 hyökkääjää enemmän tälle viikolle kuin minä! Puolustajia yksi enemmän. Toki pieniä muutoksia luvassa, kun Thatcher Demko tervehtyy ja joku pitää tiputtaa tieltä pois ja samoin Matt Grzelcyk voi muuttaa tilannetta suuntaan tai toiseen.

Pitäisikö minun nyt reagoida tähän 15 hyökkääjän etuun? Olen siis johdossa, mutta ero on niin pieni maaleissa, pisteissä, rangaistusminuuteissa ja aloituksissa, että tuolla hyökkääjämäärällä se voi kääntyä. Minulla on ne kolme vaihtoa käytettävissä ja oikein suunnittelemalla kasvaisi minunkin ottelumäärät, mutta en ajatellut ainakaan heti reagoida. Saan itse tänään kolmannen maalivahtistartin, jonka myötä torjuntaprosentti ja päästettyjen maalien keskiarvo tuo minulle automaattisesti pari kategoriajohtoa lisää, mutta sen ei kannata antaa hämätä, kun Rangersilla nuo on muuten paremmat ja kolmas startti sinnekin on huomenna luvassa.

Ehkä tarkkailen vielä pari päivää. Tänään ja huomenna Rangers saa yhteensä kuusi hyökkääjää enemmän kaukaloon, joten katsellaan sen jälkeen pitääkö minun tehdä vaihtoja.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meillä toinen välieräpari @Linjatuomari n kanssa jatkuu samalla tavalla, eli maalivahdit loistaa... Viime yönä Saros/Khodobin saalisti 2 starttia, 2 voittoa ja päästi 2 maalia mieheen. Omaksi onnekseni myös Greiss pelasi (94,4%) joten siinä meni vastustajalla 1 startti periaatteessa hukkaan. Eikä itseäni haitannut myöskään tuo juuri päättynyt Lehnerin ja Vegasin jatkoaikavoitto. Ja myös tässä tapauksessa 2 omiin.

Joten tilanne nyt 15-6-0, mutta ei tässä vielä auta tuuletella.

6 selkeetä saa mennä vastustajalle:

G: 10-14
PIM 5-58
PPG 3-7
SOG: 114-160
%: 2,66-2,25
GAA: 90,2-92,3

sitten näistä pitäisi saada 2 pistettä

PTS: 42-33
GWG: 2-1
HIT: 105-88
SV 203-193
W: 5-4
SO: 1-0

ja nää pitäs olla kotona:

A: 32-19
+-: +9 - -15
PPA: 12-4
SHP: 2-0
FOW: 226-166
ATOi: 18.33-17.45
BLK: 64-42
DEF: 12-7
ST 9-7

Kyllähän tämä hyvältä näyttää ja mukava olisi päästä pokaalimatsiin, mutta mitä vaan voi vielä tapahtua. Tuleeko Halak heti Bostonin pelaavaan kokoonpanoon, miten menee Toronton mv-peluutus... selviää tämän viikon aikana.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meillä toinen välieräpari @Linjatuomari n kanssa jatkuu samalla tavalla, eli maalivahdit loistaa... Viime yönä Saros/Khodobin saalisti 2 starttia, 2 voittoa ja päästi 2 maalia mieheen. Omaksi onnekseni myös Greiss pelasi (94,4%) joten siinä meni vastustajalla 1 startti periaatteessa hukkaan.

Jostain syystä ollut koko kauden tätä, että nää mun kaverit pelaa samassa rytmissä. Välillä on parhaillaan ollut neljä molaria samaan aikaan askissa. Vastaavasti kerran oli neljällä peli, mutta kaikki availi luukkua. Aika monta starttia joutunut siis jättämään penkille, plus sitten toki ne mitkä on jäänyt sen takia että aloittava maalivahti on ilmoitettu vasta kun olen jo mennyt nukkumaan.

Vähän heikollehan tämä nyt omalta kantilta näyttää, mutta niin se näytti edellinenkin matchup. Ei siis vielä luovuteta. Isoja onnistumisia vaaditaan, mutta kyllä moni kategoria on vielä käännettävissä.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jahas, jäi MacKinnonin 0+3 penkille (tai oikeastaan IR), kun en tajunnut että Colorodan pelit jatkuikin jo viime yönä. ESPN:ssä jostain syystä edelleen Avalanchen miehet OUT.

No, ei taida onneksi tuohon ratketa, vaikka pistekategoriassa nousisinkin tappiolta johtoon noilla kolmella syötöllä.
 

Ralph

Jäsen
Jännäksi menee välierät! Tilanne nyt ennen kahta viimeistä kierrosta 13-7-1, mutta paljon tasaisia kategorioita, jotka voivat kääntyä vielä minulle epäsuotuisasti.

Syöttöjä johdan neljällä ja pisteitä vain yhdellä. Aloitusvoitoissa eroa 21, joten sekin voi kääntyä. Blokeissakin vain yhden johto. Molemmilla mahdollisuus kahteen maalivahtistarttiin tänään, mutta pahimmassa tapauksessa minä en saa yhtään ja Rangers tasoittaa startit ja menee johtoon voitoissa sekä varmaan torjuntaprosenteissakin lopulta. Tai pelaa nollapelin ja tasoittaa sen. Toki toiseen suuntaan myös pari tiukkaa, kun Rangers johtaa rangaistusminuutteja vain yhdellä ja samoin alivoimapisteitä, eikä sitä tiedä milloin sellainen jostain putkahtaa esiin.

Nyt lauantaina minulla pelaa kymmenen hyökkääjää ja kuusi pakkia, kun Rangersilla 12 hyökkääjää ja neljä pakkia. Eli pelimäärät menee tasan. Itse asiassa minulla pelaa kahdeksan pakkia, joten täytyy jännittää etten häviä tätä siihen, että valitsen väärät pakit ja blokkaajat esimerkiksi jää penkille. Sunnuntaina Rangersilla materiaalietu, kun hänellä pelaa seitsemän hyökkääjää ja kaksi pakkia sekä minulla vain neljä hyökkääjää ja yksi pakki. Toki minulla on yksi vaihto käytettävissä, joten voisin Tyson Jostin huomenna vaihtaa johonkin sunnuntaina pelaavaan pelaajaan, jolla on potentiaalia auttaa jossakin tiukassa kategoriassa.

Koko viikon olen johdossa ollut, joten melkoista olisi viimeisessä käänteessä hävitä tämä. Toki samalta tuntui puolivälierissä ja ne päättyi voittoon. Rangers runkosarjaykkösenä on kuitenkin astetta pahempi vastus, joten jännätään.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt taisi varmistua finaalipaikka kun sekä Campbell että Lehner saivat startit ja vastustajan Greiss ei. Tämä olikin Lehnerin ensimmäinen toinen peräkkäinen startti loukkaantumisen jälkeen. Fleuryn kanssa vetäneet vuoron perään varmaan kuukauden. Toivottavasti saa pelata enemmän, ainakin vielä seuraavat 2 viikkoa. Ja toivottavasti taso pitää, tässä välierävaiheessa 4 starttia, 4 voittoa, 94,9% ja GAA 1,22. Sillä joukkueen kakkostähti.

3-tähti annetaan uudelle pelaajalle, välierään nostetulle Tyler Bozakille, joka aloitusten lisäksi nakutti 4 peliin 1+4. Hieno esitys ns. rivimiehelle.

Ja 1-tähti, Lehneriäkin kovempi oli toinen rivimies, Minnesotan Nick Bonino, joka 2vk peleissä painoi tehot 3+8 +9, kaiken muun lisäksi. Teki siis enemmän pisteitä kun kun koko alkukaudella yhteensä.

Muuan Leon Draisaitl tähän välierään 0+3, finaalissa voisi vähän yrittää enemmän. Toki menetti pelejä Vancouverin koronan takia mutta silti, vaatimaton suoritus.

Tilanne siis ennen päätöspäivää 15-6-0 eikä tule kääntymään, vaikka vastustaja vielä joku 10 ukkoa askissa ja itsellä 3. Bostonin veskatkin saavat rokulipäivän, vaikka prosenttit olisi vielä saatavilla. 5 pistetä tuolta mv-osastolta riittää kyllä.

Täytyypä ruveta katselemaan minkälaisia pumppuja tulossa vastaan. Siitä kyllä jännä tilanne ettei ole tarvetta tehdä hirveästi peliliiikkeitä, koska kaikki ukot terveitä ja IR-osastollakin vielä roikkuu 2 tervettä miestä. Hyvä lähtökohta siis finaaliin. Vielä vaan sekin pitää hoitaa.
 

Ralph

Jäsen
Mitä ilmeisemmin viimeinen matchup tulee kestämään neljä extra-päivää eli viimeinen pelipäivä on torstai 13. päivä. Pelit jatkuu tuosta vielä melkein viikon, mutta niitä ei sitten lasketa mukaan ellei jotain muutoksia tule. Onhan ESPN tuonkin muokannut jälkikäteen, että päättyy vasta torstaina pelit. Minusta järkevää olisi ollut lopettaa sunnuntaihin, mutta sitä ei pysty muokkaamaan itse, joten näillä mennään. Tai siis ehkä mennään, katsotaan muuttuuko vielä tuohon 19. päivään.

ESPN nukkuu nyt, kun uusimmat ottelusiirrot on huomioimatta ja vaikuttaa heti huomenna. Huomenna pelataan siis Blues-Avalanche, mutta ESPN:n mukaan Wild-Blues.
 

Ralph

Jäsen
Niin joo ja jännitetään nyt, että pääsenkö finaaliin Tombe76:n kaveriksi vai en.

Neljä maalivahtikategoriaa voitin jo, joten pitäisi pystyä viimeisellä kierroksella pitämään kiinni myös vähintään seitsemästä kenttäpelaajien kategoriasta. Pakkien pisteet, peliajat, aloitusvoitot, ylivoimasyötöt ja tehotilasto ovat aika selviä, toivottavasti. Voittomaaleissa johdan kahdella ja ei kai se enää käänny, eihän? Siinä olisi kuusi kategoriaa minulle. Sitten johdan kuudella syöttöpisteitä ja tehopisteistä. Jotekin se tuntuu riittävän isolta erolta, mutta pelkään, että Sidney Crosby nappaa yksinään nuo ja homma kääntyy.

No, valmistauduin jo finaaleihin ja kun Antti Raanta loukkaantui vaihteekis, käytin matchupin viimeisen vaihtoni jo finaaleja varten, vaikka olisin voinut vahvistaa tätä viimeistä pelipäivää.

Tomas Tatar ja Ryan Getzlaf loukkaantuivat myös, mutta ovat DTD. Ehkä joudun huomenna käyttämään viidestä viimeisestä vaihdosta heti kolme. Yhden käytän varmasti, kun Zach Sanford putosi katsomoon ja heitän hänet hiiteen. Tässä tilanteessa ei ole varaa roikottaa tuon tason pelaajaa kokoonpanossa odottaen, että ehkä pelaa seuraavalla kierroksella taas.

Toki ensin pitäisi päästäkin finaaleihin. Rangersilla pelaa viimeisellä kierroksella seitsemän hyökkääjää ja kaksi pakkia, kun minulla lukemat ovat vain neljä ja yksi. Ensimmäisessä ottelussa eli alle tunnin päässä alkavassa Penguins-Bruins-ottelussa pelaa Rangersilla viisi pelaajaa eli yli puolet viimeisen kierroksen pelaajista. Se ottelu antaa osviittaa siitä, että onko sieltä viime hetken loppukiriä tulossa vai ei. Minunkin viidestä suurin osa eli kolme pelaa tuossa ottelussa.

Käänsin jo katseen finaaleihin ja pelkään, että sieltä tulee rumaa turpaan, jos sinne siis pääsen. Välierien perusteella Terriers murskaisi ja kun laskin jo pelimääriä valmiiksi, niin niissä häviän, joten ei ole hyvät lähtökohdat minulla. Ja Terriersin kova maalivahtiosasto päihittänee minun venäläiskaksikon.

Mutta niin, katsotaan nyt pelaanko edes finaaleissa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JMT

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ESPN nukkuu nyt, kun uusimmat ottelusiirrot on huomioimatta ja vaikuttaa heti huomenna. Huomenna pelataan siis Blues-Avalanche, mutta ESPN:n mukaan Wild-Blues.

Näyttäs olevan nyt korjattu, ainakin ensi yön otteluohjelma.

15-6-0 välierän lopputulos ja sillä finaaliin, jossa vastaan @Ralph . Kerran jo kohdattiin, runkosarjan päätöksessä ja hävisin. Siinä ei ollut paljon panosta. Nyt on.

Mä oon muuten aika huono säästelemään vaihtoja tai siirtoja, oli mikä fantasypeli tahansa. Katotaan nyt ruvetaanko tänään vielä mylläämään kokoonpanoa. Todennäköisesti.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Oxenin loppusijoitus tulee olemaan joko viides tai kuudes, kun Northern Lights kaatui pudonneiden taiston ensimmäisellä kierroksella luvuin 12-9. Pitkään näytti siltä, että tappio tulee vastustajan oltua huipputehokas, mutta asetelma kääntyi viikonloppuna kulminaatiokohdan ollessa lauantain kierros, jolta Otaniemeen saldona peräti 3 (!) AV-pinnaa. MVP:t olivat silti tällä kertaa maalivahdit, jotka hoitivat osionsa kotiin luvuin 5-1. Etenkin Nedeljkovic oli skarppina ja voitti neljästä startistaan kolme hyvillä tilastoilla. Koska jossittelu on kivaa, jos Oxen olisi kaatanut Nuppulinnan avauskierroksella niin nyt oltaisiin finaalissa. RBC olisi nimittäin kaatunut välierässä luvuin 13-7.

Taistelu vitossijasta käydään runkosarjan kakkosta ja äärimmäisen tehokasta HC Kilysiä vastaan. Edelliskierroksella Oxen olisi ollut parempi luvuin 13-8, joten mahdollisuudet voittoon ovat olemassa. Tämä kuitenkin edellyttää, että koko kauden ailahdelleet maalivahdit pystyisivät pitämään hyvän vireensä toisen kaksiviikkoisen putkeen. Kenttäpelaajissa ollaan hyvin tasaväkisiä, joten tolppien välissä veikkaan ratkaisuiden tässä matchupissa syntyvän.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Onnittelut finalisteille eli @Tombe76 ja @Ralph Ensimmäinen viikko Oxenia vastaan oli huipputehokas ja tehopisteitä taisi olla 50-60 kappaletta. Toinen viikko oli puolestaan aika vaisu eikä taso varsinkaan maalivahdeissa riitä, Kuemper on näistä ainut jota viitsii maalivahdiksi kutsua. Samalla strategialla eteenpäin eli nostoja en tee vapaista vaikka noita outteja onkin, kokoonpanon pidän totta kai kunnossa.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Heti finaalin 1. päivänä pelataan kovilla panoksilla kun ehkä liigan kovin kassari otettiin sisään. Eli Högbergin Marcus, joka vedellyt 86,9% tämän kauden. Turha sitä Halakkia pitää rosterissa kun tippunut 3-veskaksi Bruinsissa. Todennäköisesti siis starttaa huomenna kun nyt tiputin pois.

No Marcukselle ei aseteta kovia paineita. Jos nyt vaikka pysyisi sen 60min tolppien välissä. +20 koppia ja jos max 5 omiin, niin se riittää. Samat tavoitteet siis kuin Lyonin Alexille välierissä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja juuri tuosta syystä ei varmaan kellekään kelvannutkaan. Liigan huonoimman joukkueen selkeä kakkosmolari, joka pelaa maksimissaan kerran viikossa ei ehkä ole se markkinoiden kuumin nimi.

Pakko kaivaa tämä kommentti, niin ne tilanteet muuttuvat. Pari kuukautta sitten näin, nyt Högberg tullut finaaleihin ryminällä.

2 peliä, 2 voittoa, GAA 2.01 ja 91,7%, ajaa kyllä hyvin nelosveskan roolinsa.

Ihan hyvän startin saanut kyllä kun 3/17 päivää pelattu. Veskat vetäneet voitosta voittoon, samalla kun vastustajalla 2 klesana ja yhdellä vähän heikompi kausi menossa. Ja vaikka @Ralph in Fowler taiteili juuri voittomaalin niin hyvin laittaa kenttäpelaajatkin kampoihin. mm. 4 voittomaalia 3 päivän jälkeen.

mutta alussahan vasta tämä, 2vk jäljellä ja mitä vain voi vielä tapahtua.
 

Ralph

Jäsen
Eka viikko takana finaaleja ja tilanne minun näkökulmasta 8-12-1. Selkeä altavastaaja olen nyt, mutta ei sentään heti ratkennut hommat. Kyllä tuolla on muutama kategoria, jotka pystyn kyllä kääntämään ja vielä voittamaan tämän.

Mietin alussa, että luovutan suosiolla maalivahtien suhteen ja vaihdan kaikkien tilalle kenttäpelaajat, mutta en kuitenkaan siihen ryhtynyt. Semyon Varlamov otti kaksi nollapeliä putkeen ja varmistelee yhtä kategoriavoittoa sieltä minulle. Muutoin häviän maalivahdit, ellei ihmeitä tapahdu, mutta luotan ihmeisiin ja annan Varlamovin sekä Sergei Bobrovskyn jatkaa.

Kolmikko Tomas Tatar, Viktor Arvidsson ja Shea Weber on out-statuksella, mutta vielä en heidän tilalleen uusia pelaajia ota, vaikka voisin kaikki laittaa IR-listalle. Tänään luvassa kuitenkin iso kierros ja saan täyden kokoonpanon ilman heitäkin. Toki toivon, että kaikki pelaisivat. Kenestäkään ei ole tullut tietoa, että olisi pidempään sivussa. Pius Suterin ja Ryan Getzlafin terveenä katsomossa istumiset eivät ole kovin hyvä asia, vaikkeivät isoja ratkaisupelaajia olekaan.

Uskon kyllä, että voin tämän vielä kääntää. Ei ole siis vielä puolessa välissä finaalit, kun neljä päivää enemmän kestää tämä viimeinen matchup. Minulla kolme vaihtoa jäljellä ja Terriersillä yksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JMT

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tiukkaa vääntöä tosiaan. Mv:t tulee todennäköisesti menemään mulle aika hyvin, vaikka Varlamov nollia napsiikin. Kenttäpelaajissa taas on monta todella tiukkaa kategoriaa.

Lisämausteensa (onko sitten positiivinen vai negatiivinen mauste) vielä se että jotkut joukkueet lepuuttavat parhaita pelaajiaan ennen tulevia pleijareita. Viime viikolla ainakin Toronton yli 20min pelaavat pakkini olivat poppareita syömässä. Mutta varmaan nämä menevät tasan. Chabot pelasi viime yönä reilu 2min... tuollainen on aina kiva yllätys, tasoittaa kummasti peliaikatilastoa.
 

Ralph

Jäsen
Kuusi äijää DTD. Olisi nyt edes jotain jämä-äijiä, mutta Evgeny Kuznetsov, Shea Weber, Nick Schmaltz, Viktor Arvidsson, Tomas Tatar ja Cam Fowler, kaikille olisi käyttöä kyllä.

Katsotaan nyt kuka pelaa vai pelaako kukaan näistä yöllä. Toisella pakeista olisi saa korkeintaan huilata, kun seitsemän pakkia muutekin tälle yöllä. Mutta muutoin ei olisi varaa antaa tasoitusta, kun altavastaajana mennään.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
7pv finaalia jäljellä ja 13-8 johdossa mennään. Aika laittaa näkyville miten ajattelin tämän menevän, kuten välierissäkin.

Maalivahdit saalistavat sen 5 pistettä, joten voittoon vaadittavat loput 6 pitää saada näistä.

G: 29-17
PPG: 8-4
SHP: 1-0
GWG: 6-4
FOW: 338-273
T: 18:34-18:06
BLK: 105-88
D: 20-19

Maalit, yv-maalit, aloitukset, peliajan ja ehkä blokitkin olen jo miettinyt tulevan. Se puuttuva yksi pitää tulla siis jostain noista kolmesta muusta.

Toki siellä on pari muutakin kategoriaa mahdollisia, mistä voi tulla piste.

P: 66-70
+-: +18 - +25
SO : 1-2

mutta nämä voi hävitäkin jos suunnitelma muuten pitää.

Näillä siis Fantasyn viimeisiin 7 päivään. Hyvältä näyttää, mutta kaikki on kyllä edelleen mahdollista. Voi tämän vielä hävitäkkin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JMT
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös