Herhiläisiä vastaan vissiin kuitenkin voitto vaikka aamulla näytti tasuria? No kumpi vain, niin olen kyllä tulokseen tyytyväinen. Molemmat joukkueet taisi pelata vähän niin ja näin, varsinkin maalivahtiosasto sakkasi pahasti, minun kannalta onneksi oma vähän vähemmän.
Osittain kyseiseen sakkailuun liittyi eilinen trade myös. En ehkä kauden alussa ajatellut, että suurimmat haasteet tulevat olemaan maalivahdeissa, varsinki kun moneen kertaan jo todennut käyttäneeni kolme ensimmäistä varausta maalivahteihin. Noh, Kuemper klesa, Smith klesa ja colon kolmosveska ei saa kiinni mitään. Kuemperin alkukausi muutenkin aiheuttaa huolta. Tämä kaikki aiheutti sen, että Ilotalon palveluihin matkasi Koskinen ja hienosti suorittanut Bergeron vaihtoi Tykin ja riveihin.
Em. trade kirpaisi kyllä aika pahasti, mutta koin todella tärkeänä, että minulla on nyt koko Edmontonin mv-osasto hallussa. Varsinkin kun Koskinen ollut hyvä ja Smithistä ei tiedä mitä sille tapahtuu tällä kaudella. Tämän jälkeen uskon pärjääväni maalivahdeissa yksittäisellä viikolla kenelle vaan. Ellei taas joku loukkaantuminen sotke koko paketin.
Malkin tulee takaisin ja toivottavasti on heti hyvässä kunnossa, tämän pitäisi paikata osittain Bergeronin jättämää aukkoa.
Seuraavaksi Kilimanjaro joka itselleni ollut aina paha.
@Boogey näin jälkikäteen mulla harmittaa, että en taas uskaltanut hyväksyä vaikka tarjous oli pöydällä. Jos sen olisin tehnyt, niin Bergeron olisi vielä itsellä. Mutta ei tässä oikeasti auta liikaa harmitella, uutta matoa koukkuun taas!