ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2021–2022

  • 21 096
  • 556
Jes voitto tuli! Numerot tosin vähän epäselvät. Tämä viikko tulee olemaan tosi vaikea, miesalivoimaa pukkaa niin maalin kuin kentällekkin. Olen tyytyväinen jos häviän alle viidellä koko viikon.

Mutta asiaan, Geno palaa kohta kentälle. Kuuntelisinkin mielelläni hänestä tarjouksia. Maalivahdit etusijalla, mutta eipä taida mitään järkevää irrota.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla Georgiev yhä tarjolla. Rangers pelaa 3.12-17.12 9 peliä, joten tuskinpa veli Shesterkin niitä kaikkia on maalilla torjumassa.

Ei ihan kouralliseen kiekkoja viitsi luovuttaa koska nuo startit saattavat olla ratkaisemassa kategorioita. Sen verran tiukkoja vääntöjä tuolla ollut.

Mutta siis jos jollain on akuuttia tarvetta starteille? Niin tarjouksia otetaan vastaan. Mikään pakkorako ei tässä sarjatilanteessa ole kyllä myydä joukkueen musiikkivastaavaa ja maskottia.

eikä sitä tiedä vaikka mv-kauppojakin olisi tulossa oikeassa elämässäkin. Joten ehkä seuraillaan vielä tilannetta.
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Reilusti aloituksia kaivava sentteri hakusessa, kaikki laiturit kaupan. One for one tai isommat kaupat, kaikki käy. Laatu ei tosin vaihdu määrään.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Pelottelutaktiikka näyttää toimivan fantasypelaajiin; yritin alkuviikolla kaupitella yössä hiihdelleitä Reinhartia ja Lundellia muualle ja nyt sitten iskivät kahdestaan tehot 3+3. Toki vastassa oli Buffalo, mutta ehkä se ketsuppipullo tästä aukeaa.

Nyt on joukkueessa sikäli harvinaislaatuinen tilanne, että ESPN:n edellisten 15 vuorokauden pelaaja-arvioissa ei ole kenttäpelaajista miinuksilla kuin loukkaantuneena ollut Stastny ja COVID:in takia pelaamatta ollut Mayfield. Noiden painotukset eivät tietenkään mene yksi yhteen meidän liigan kategorioiden kanssa (mm. av-pisteillä - olkoonkin että ovat hyvin harvinaisia - on järkyttävän iso painoarvo), mutta aika hyvin ne silti suuntaa antavat pelaajien otteista. En muista, että koskaan olisi Oxenilla ollut kautta linjan noin tasaisen hyvää suorittamista. Toisaalta huippusuoritukset puuttuvat sitten myöskin ja ainoastaan Kellerillä tuo arvio on tällä hetkellä yli 10.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei Georgiev kiinnostanut ketään vähän halvemmalla, vaikka moneen paiķkaan tarjoilin. Tuskin nytkään kun on jo reilusti kalliimpi. Vaikka Rangersin ykkösveskana jatkaa tästä eteenpäin. Myytävänä kuitenkin edelleen, mutta odotellaan tuo Shesterkinin tuomio ensin.

Loukkaantumisesta sanottiin ettei ole niin paha kuin miltä näytti. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Sehän näytti siltä Shesterkin olisi kuukausia sivussa. Ehkä siis vain pari viikkoa tai muutaman pelin?

No ehkä tästä eteenpäin hieman tasaisemmalla peluutuksella Manhattanilla. Sitten kun Igor palaa.

Itse kierroksesta tuli ihan niin vaikea kuin pelkäsin. 8-10-3 tappiolla, mutta katsotaan onnistuisiko tilanteen kääntäminen vielä vklopun aikana.
 
Jos nuo aikaisemmat tarjoukset oli ns. halvemmalla, niin olisi kiva tietää mikä on sitten nykyinen reilusti kalliimpi hinta? Ihan vaan uteliaisuudesta, kauppoja tuskin tulee.

Edit. Mulle tarjous oli siis ihan hyvä ja ymmärrettävä, mutta jäi vain vaivaamaan se, että jos hinta on nyt reilusti enemmän, niin omasta rosterista en enää sais varmaan kellään Rangersin kakkosveskaa yks yhteen kaupoilla.
 
Viimeksi muokattu:

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos nuo aikaisemmat tarjoukset oli ns. halvemmalla, niin olisi kiva tietää mikä on sitten nykyinen reilusti kalliimpi hinta? Ihan vaan uteliaisuudesta, kauppoja tuskin tulee.

Turha kai vastata kun sulta tullut tasan 0 vastatarjousta. Ei siis halpoja eikä kalliita. Ilmeisesti kai pitäisi heti alkuun vaatia pelaavasta maalivahdista (yhden liigan kärkijengin 2-veska) vain jotain vapaan kaverin ukkoa, jotta herättää mielenkiinnon. Siis mv:stä joka varattu vuorolla 192.

Aina toki myös ihmettelen sitä mitä hyötyä niistä IR-ukoista on kun pelit on käynnissä ja pudotuspelitaisto kovimmillaan. Oli selässä nimi mikä tahansa. Malkinikin on ihan pelimies mutta 0+0 on edelleen 0. No mutta pelataanhan niitä pleijareita tietenkin viivan molemmin puolin.

Jos oikeasti kiinnostaa kaupat (mitä epäilen), niin rohkeasti vaan tarjousta. Kyllä mä aina tarjouksiin Yes tai No vastaan niin saat uteliaisuudellesi vastinetta.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Ai että Geno olis pitänyt antaa Georgievista?
En ole tälläkään kaudella Tomben kanssa kauppoja tehnyt ja tuskin tulen tekemäänkään. Olen Tombelta muutaman ehdotuksen saanut ja tulos 0 vastatarjousta. Tähän syy on se että lähtökohtaisesti se ensimmäinen tarjous on ollut niin huono että en jaksa (henkilökohtaisesti) alkaa vääntämään tarjouksia joista kauppoja ei tule syntymään.

Tämä sama toki kaikkien tarjousten kohdalla, eli ei tule vastatarjousta jos siinä ensimmäisessä ei ole mitään järkeä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä sama toki kaikkien tarjousten kohdalla, eli ei tule vastatarjousta jos siinä ensimmäisessä ei ole mitään järkeä.

Olet oikeassa. En edes viitsinyt lähettää vastatarjousta kun sinä tarjosit minulle Scott Laughtonia Blake Wheeleristä. Pelkkä hylätty ja pääpyöritykset kotona riittivät.

Eikä tuota edes muistaakseni edeltänyt mikään muu kuin se että laitoin Wheelerille statuksen, myytävänä. Mutta ehkä se oli reilu tarjous jota vaan en ymmärtänyt? Wheeler ei edes ollut tuolloin louķaantunut.
 
Ai nytkö täällä aletaan ruotimaan julkisesti muiden paskoja treidiehdotuksia ja naureskelemaan niille kimpassa?

Omalla kohdalla tarjouksiin jää yleensä vastaamatta, sillä ne on ehditty vetää pois ennen kuin niihin reagoin. Jälkikäteen käyn sitten toteamassa sähköpostista, että tuollainenkin on tullut. On tullut hyviä ja on tullut todella huonoja tarjouksia, kuten varmaan kaikille. Itse olen kiinnostunut vahvistamaan joukkuettani tottakai kevään pelejä ajatellen. Vaan kukapa ei.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En jaksa alentua moiseen vaikka ehkä tuon Tomben viestin seurauksena vois kaiken paskan tänne laittaakin. Annetaanpa olla , ei maksa vaivaa.

Joo käsi ylös virheet merkiksi, voit kyllä mun puolestani laittaa kaikki ehdotukseni julkiseksi. Et sieltä noin heikkoa tarjousta löydä montaa, yksi ehkä osuu lähelle. Mutta yhtään "sanallista vittuilua", jota olen jälkikäteen huomannut sähköpostin kautta sieltä et löydä. Siinäkin varmaan syy miksi aika harvoin edes sinne suuntaan ehdotuksia lähetän. Meillä tuntuu olevan aika eri käsitykset pelaajista kuten nyt vaikka tuo Wheeler/Laughton.

Sitä paitsi mistä sinä tiedät mitä olen tarjonnut Malkinista kun ei ole sinun pelaaja? Käsittääkseni kirjoitin että IR-pelaaja ei paljon kerää pisteitä. Ja mitä muuten noista: Georgiev varattiin vuorolla 192, silloinkin oli selvää että Shesterkin pelaa valtaosan peleistä. Malkin vuorolla 225. Toki ollut alkukauden pois peleistä mutta niin on sitä edelleen. Erik Haulojako tässä pitäisi vaan havitella maalivahdeilla?

Mutta tosiaan oma virheeni. Hakusin vain tuoda esille että en se MINÄ ole pelkästään se joka lähettää liigassa paskoja tarjouksia ja SINÄ @Fingerpori se joka niitä vastaanottaa.

No jatketaan vääntöä tästä eteenpäin pelikentillä ja ehkä jopa ollaan vastakkain pudotuspeleissä? Päätän tähän. Treidiehdotuksetkin. Heitetään DeSmith tai Georgiev vapaille kun Rask palaa askiin. Treenaa kuulema jäällä jo 5 kertaa viikossa.
 
Viimeksi muokattu:

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Turha kai vastata kun sulta tullut tasan 0 vastatarjousta. Ei siis halpoja eikä kalliita. Ilmeisesti kai pitäisi heti alkuun vaatia pelaavasta maalivahdista (yhden liigan kärkijengin 2-veska) vain jotain vapaan kaverin ukkoa, jotta herättää mielenkiinnon. Siis mv:stä joka varattu vuorolla 192.

Aina toki myös ihmettelen sitä mitä hyötyä niistä IR-ukoista on kun pelit on käynnissä ja pudotuspelitaisto kovimmillaan. Oli selässä nimi mikä tahansa. Malkinikin on ihan pelimies mutta 0+0 on edelleen 0. No mutta pelataanhan niitä pleijareita tietenkin viivan molemmin puolin.
Ei tuo niin kauhean vaikeaa ole katsoa että mistä tuossa tarjouksessa on ollut kyse
omasta rosterista en enää sais varmaan kellään Rangersin kakkosveskaa yks yhteen kaupoilla.

Ja ei, edelleenkään en alennu moiseen että tänne postaisin sinun tai kenenkään muunkaan treidiehdotuksia. Se nyt vaan on aika ala-arvoista paskaa. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei tuo niin kauhean vaikeaa ole katsoa että mistä tuossa tarjouksessa on ollut kyse


Ja ei, edelleenkään en alennu moiseen että tänne postaisin sinun tai kenenkään muunkaan treidiehdotuksia. Se nyt vaan on aika ala-arvoista paskaa. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

Niin sulle riittää se että kommentoit toisten osapuolten tarjouksia, vaikka ne ei edes kuulu sulle millään lailla. Kun ne saa niin helposti salapoliisina selville tulkitsemalla toisten kirjoituksia? Vaikka itse tarjouksen lähettäjä niistä ei ole edes mitään kirjoittanut. Vai kritisoitko nyt Kumisaappaan kirjoituksia?

Sekin on aika ala-arvoista paskaa Kuin myös parempana kauppiaana esiintyminen. Itse sentään myönnän että välillä on tullut paskojakin ehdotuksia lähetettyä. Sinä vain ripität ja ohjeistat niistä muita. Onnea valitsemallasi tiellä. Paskoja molemmat.

Ja sori vielä tästä. Unohdin tuossa yllä sen että minä en enää siis ehdotuksia lähetä. Niitä toki saa lähettää minulle ja tarvittaessa voin tehdä vastatarjouksen. Vaikkakin todennäköisesti paskan sellaisen.
 
Turha kai vastata kun sulta tullut tasan 0 vastatarjousta. Ei siis halpoja eikä kalliita. Ilmeisesti kai pitäisi heti alkuun vaatia pelaavasta maalivahdista (yhden liigan kärkijengin 2-veska) vain jotain vapaan kaverin ukkoa, jotta herättää mielenkiinnon. Siis mv:stä joka varattu vuorolla 192.

Aina toki myös ihmettelen sitä mitä hyötyä niistä IR-ukoista on kun pelit on käynnissä ja pudotuspelitaisto kovimmillaan. Oli selässä nimi mikä tahansa. Malkinikin on ihan pelimies mutta 0+0 on edelleen 0. No mutta pelataanhan niitä pleijareita tietenkin viivan molemmin puolin.

Jos oikeasti kiinnostaa kaupat (mitä epäilen), niin rohkeasti vaan tarjousta. Kyllä mä aina tarjouksiin Yes tai No vastaan niin saat uteliaisuudellesi vastinetta.

Multa ei ole tullut vastatarjouksia osin ajan puutteen vuoksi ja osin siksi, että olen kokenut olevani aika kaukana tyydyttävästä lopputuloksesta juuri avaustarjouksen huonouden vuoksi. Itsekin lähettänyt muutaman huonon tarjouksen, mutta pyrkinyt laittamaan viestiä perään, että saan jonkun neuvotteluyhteyden.

Luulen ymmärtäväni sun taktiikan: paljon kun ampuu, niin joskus myöskin osuu. Eikä siinä mitään, peliä saa tietenkin pelata niin kuin parhaaksi näkee, mutta silloin on myös ymmärrettävä, että se saattaa herättää kyllästymistä kanssapelaajissa.

Ei ole varmaan kovin järkevää nyt tarttua noihin kaikkiin muihin lauseisiin. Sanotaanko loppuun vielä vaikka niin, että minun tämänkin päivän aamunavaukseen vaikutti moni asia, eivät pelkästään nuo pari hassua lausetta mitä siteerasin.
 
Ei Georgiev kiinnostanut ketään vähän halvemmalla, vaikka moneen paiķkaan tarjoilin. Tuskin nytkään kun on jo reilusti kalliimpi. Vaikka Rangersin ykkösveskana jatkaa tästä eteenpäin. Myytävänä kuitenkin edelleen, mutta odotellaan tuo Shesterkinin tuomio ensin.

Ei nyt pahalla, mutta noilla tilastoilla saa Shestjorkin olla aika pitkään sivussa, jotta Georgijeville löytyisi markkinaa, edes sillä aiemmalla halvemmalla hinnalla.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Se minua hieman kummeksuttaa näissä @Tombe76 :n kauppaehdotuksissa eli esim. muinainen Tokarski-vedätys (jota tuskin kukaan otti todesta) ja nyt Georgiev - oletettu Malkin, että miksi treideissä pitäisi hänen antamiensa pelaajien kohdalla katsoa tulevaisuuteen (Shesterkinin loukin takia Allu tovin ykkösenä, luokkaa muutaman pelin), kun hänelle menevissä pelaajissa katsotaan menneisyyteen (Malkin 0+0=0)?

Mitähän jos asetelma olisikin toisinpäin eli Allulla yrittäisi saada häneltä Malkinia? Tulisikohan kieltäytyminen, koska eihän kukaan treidaa yli ppg-hyökkääjää yhteen liigan vähiten pelaavaan ja vielä aika huonosti pelanneeseen kakkosveskaan? Tulisikohan? Vetoaisikohan hän Malkinin tärkeyteen kauden tärkeimmällä hetkellä eli pleijareissa ja lyttäisi Allun arvoa vedoten hänen huonoihin statseihin ja vähäiseen peliaikaan Shesterkinin lähellä siintävän paluun takia? Mitä luulette?

Mulle nämä treidiehdotukset - joita muuten tulee valitettavan vähän - eivät aiheuta minkäänlaista verenpaineen nousua, olivat ne sitten kuinka vinksallaan tahansa. Ainoa tekemäni kauppa lähti vastapuolen tekemästä suhteellisen järkevän kuuloisesta pelinavauksesta, johon sitten lisäilimme muutamia palasia ennen kuin kaupat lyötiin lukkoon. On se aina helpompi lähteä rakentamaan vastatarjousta, jos alkuperäisessä ehdotuksessa on edes jotain tolkkua.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tiukka kierros @Romppanen meillä, parempi voittakoon. Mukavaa kun on tiukkoja kierroksia hyviä pelaajia vastaan. Ei mene peli tylsäksi.

Nyt on tiukka tilanne päättää jättääkö Saroksen vai Jarryn kokoonpanon ulkopuolelle, koska Georgieville on yksi paikka varattu. Sen verran innostunut kun kerroin että poistettu siirtolistalta. Edes McDavid ei treeneissä saanut yhtään kiekkoa Allun selän taakse.

Motivointi toimii aina, siihen uskotaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kierros 8/20 takana ja niin vain joukkue sai lopulta taisteltua kauden 7. voittonsa, kun Nuppulinna kaatui lukemin 12-8-1.

Oli kyllä jälleen numeroita tiukempi koitos, esim. jäähyt kääntyivät lopulta minulle kun kaukaloiden kuulu sikailija McDavid otti yön pelin lopussa 15min jäähyä. Toki sitten +- Nuppulinnalle vasta kun viikon viimeisessä ottelussa pelattiin ilman maalivahtia. Vegasin laittaessa tyhjiin, se olisi tullut mulle. Melko tiukkaa siis siinäkin.

Mv-puolella vastustajalle 5 startista 5 voittoa, mutta silti pisteet 5-1 sieltä kotiin, Saroksen 0-peli kruununa. Mutta ei huonosti pelannut muutkaan. Prosenteissa paras mv oli tällä kertaa Georgiev. GAA 1,60 ja 94,4% ihan ok Allulle.

Kenttäpelaajissa myös tasaista suoritusta. Kun Nuppulinnan Filip Forsberg teki viikolla 5, niin Granlund (0+5) syötti ne kaikki. Guenzel (5+1) ja Letang (0+5) alkavat osumaan myös yv:llä. Toivottavasti siihen saadaan nopeasti Pingviineille vielä aina kova Malkin mukaan. Niin nuo pisteet lisääntyvät entisestään. Lämmittää myös Jetsin herääminen. Blake Wheeler kahteen viime peliin myös 0+5. Rupeaa näyttämään jo vähän miltä pitääkin.

Tästä kohti kierrosta 9 ja Reglementin poikia vastaan. Tällä viikolla olisi tullut melko reilu voitto, mutta ei näistä koskaan tiedä. Peli on niin tasaista. Onneksi sentään pleijariraja pysyy kaukana vaikka siellä näyttää Tuntemattomat Tähdet saavan peliänsä kuntoon.. Ja tutut kaverit jälleen lähestyvät kärkitaistossa, Oxenin ja Tykin johdolla. Koitetaan pitää miehet takana, ainakin vielä joulukuussa.

Se on hienoa, että ainakaan tällä kaudella ei ole vielä kuultu kokoonpanojen heitteillejätöstä. Pidetään loppuun asti tämä. Ja onhan kaikille vielä kaikki auki.. Isolla voitolla nousee komeasti listoilla, se nähdään uudellakin sarjataulukolla Ja pudotuspeleissä taas voi aina käydä mitä vaan kun se on yhdestä pelistä poikki.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Viikot eivät ole veljiä keskenään ja todella nihkeä viikko varsinkin tehopisteiden osalta vaikka 10-9-2 voitto irtosikin, edellisen matchupin tehot olivat muisto vain. Maalivahdit onnistuivat voittamaan taistonsa 4-1 vaikka monenlaista käänteitä mahtui viikkoon, Lehneriä en uskaltanut edes peluuttaa viimeisessä pelissä vaikka voitto ja puolikas piste olisi lopulta tullutkin.

Tuleva viikko on sitten kaikkien kauppojen jälkeen todellinen mittari kun vastaan tulee Oxenin joukko, tehopisteissä todennäköisesti jäädään jalkoihin.

Joukkueesta joutuu pudottamaan pari varsin tasokasta pelaajaa kunhan Giordano ja Faulk viikolla palaavat ja olisin halukas 2--->1 kauppaan. Periaatteessa laadukas pakki+hyökkääjä vaihtuisi yhteen hieman parempaan pelaajaan.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Zambonin konttaus jatkuu. Pari valintaa ois pelastanu kaksi tai kolme kategoriaa lisää mut väärin päin taaskin lottokone.

Kiire meinaa tulla kurssin korjaamiselle mut loppuun asti vedetään oli sijoitus vika tai kahdeksas.

Mitä treidiasiaan tulee niin dialogi, dialogi, dialogi. Jos ehdotukset on mallia win-lose ja toteutustapana shotgun ei sieltä voi montaa vastatarjousta lähtökohtaisesti odottaa.

Mainittakoon kuitenkin tähän myös hyvänä esimerkkinä @Kumisaapas kanssa käyty pitkä dialogi. Se ei realisoitunut treidinä muutamistakin eri teknis-taktisista syistä, mut lopulta molemmat taisi olla tyytyväisiä ettei treidattu ja puhelin on ns. auki jos asiaan halutaan palata myöhemmin. Tällaista dialogia on oikein mukava käydä. :)
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Paluu voittokantaanhan sieltä lopulta tapahtui yllättävänkin selvin lukemin 16-3-2 Zambonia vastaan. Ennen viimeistä yötä oli vielä tasaista ja ei kyllä ollut näköpiirissä kuin mahdollisesti parin kategorian kääntäminen, mutta Quickin hyvä peli ja vastustajan ilmeisesti tilastojen varmistelu maalivahtiosastolla käänsi vielä maalivahtikategoriatkin tänne suuntaan ja mahdollisti suurinumeroisen voiton.

Kenttäpelaajien ja tehopisteiden osalta nähtiinkin sitten kauden paras viikko omalta osalta, vaikka loukkaantumisiakin oli liiaksikin asti. Scheifelen herääminen 6 pisteen viikolla otetaan ilolla vastaan. Lisäksi Pacioretty ja Kaprizov jatkavat hyvää tahtiaan viikosta toiseen. Vielä kuitenkin on varaa parantaa ainakin Petterssonilla, joka toivottavasti Canucksien valmentajanvaihdon myötä löytää taas jostain peli-ilon ja pääsee takaisin isoon rooliin.

Eilen sitten tapahtui myös treidirintamalla. Muutaman viikon muhinut maalivahtitreidi lopulta toteutui, kun Ilotalon suunnalta tuli vastustamaton tarjous Koskisesta. Aiemminkin tullut jo muutama varteenotettava tarjous eri suunnilta maalivahteihin liittyen ja hyviä pelaajia ollut pyödällä, mutta nyt tuli sellainen tarjous ettei voinut enää kieltäytyä ja tämän seurauksena Patrice Bergeron liittyy joukkueen vahvuuteen tuomaan erityisesti aloituksia ja ylivoimatehoja. Iso riski toki myös omalle kohdalle luopua Koskisesta ja heikentää maalivahtiosastoa, joka on tällä kaudella toiminut lähes moitteettomasti ja kantanut monen matchupin voittoon. Viime aikoina kuitenkin mennyt startteja ikävästi päällekkäin ja tuntunut ettei ihan täyttä tehoa saa irti 4 hyvästä maalivahdista, joten koin riskin ottamisen arvoiseksi tällä kertaa. Aika sitten näyttää, että oliko oikea vai väärä ratkaisu ja alkoiko tästä se alamäki vai paraneeko otteet.

Tämän ison treidin jälkeen sitten tuli vielä pientä hienosäätöä tehtyä kokoonpanoon, kun sentteriosastolta Coyle, Sissons ja Larsson matkasivat muualle ja sisään tuli laituripelipaikan omaavia pelaajia Arvidsson ja Namestnikov, sekä puolustukseen Karlssonin Ekin parina hääräävä Middleton. Suht hyvin nyt vaikuttaisi olevan tasapainossa rosteri, ja katsotaan miten lähtee tällä kulkemaan.

Tällä viikolla sitten jatkuu BeeWaspHornetseja vastaan. Viime viikon tilastoilla olisi voitto irronnut lukemin 14-5, eli jos samantason onnistuu joukkue säilyttämään niin hyvät saumat pitäisi voittoon olla.
 
Herhiläisiä vastaan vissiin kuitenkin voitto vaikka aamulla näytti tasuria? No kumpi vain, niin olen kyllä tulokseen tyytyväinen. Molemmat joukkueet taisi pelata vähän niin ja näin, varsinkin maalivahtiosasto sakkasi pahasti, minun kannalta onneksi oma vähän vähemmän.

Osittain kyseiseen sakkailuun liittyi eilinen trade myös. En ehkä kauden alussa ajatellut, että suurimmat haasteet tulevat olemaan maalivahdeissa, varsinki kun moneen kertaan jo todennut käyttäneeni kolme ensimmäistä varausta maalivahteihin. Noh, Kuemper klesa, Smith klesa ja colon kolmosveska ei saa kiinni mitään. Kuemperin alkukausi muutenkin aiheuttaa huolta. Tämä kaikki aiheutti sen, että Ilotalon palveluihin matkasi Koskinen ja hienosti suorittanut Bergeron vaihtoi Tykin ja riveihin.

Em. trade kirpaisi kyllä aika pahasti, mutta koin todella tärkeänä, että minulla on nyt koko Edmontonin mv-osasto hallussa. Varsinkin kun Koskinen ollut hyvä ja Smithistä ei tiedä mitä sille tapahtuu tällä kaudella. Tämän jälkeen uskon pärjääväni maalivahdeissa yksittäisellä viikolla kenelle vaan. Ellei taas joku loukkaantuminen sotke koko paketin.

Malkin tulee takaisin ja toivottavasti on heti hyvässä kunnossa, tämän pitäisi paikata osittain Bergeronin jättämää aukkoa.

Seuraavaksi Kilimanjaro joka itselleni ollut aina paha. @Boogey näin jälkikäteen mulla harmittaa, että en taas uskaltanut hyväksyä vaikka tarjous oli pöydällä. Jos sen olisin tehnyt, niin Bergeron olisi vielä itsellä. Mutta ei tässä oikeasti auta liikaa harmitella, uutta matoa koukkuun taas!
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
@Boogey näin jälkikäteen mulla harmittaa, että en taas uskaltanut hyväksyä vaikka tarjous oli pöydällä. Jos sen olisin tehnyt, niin Bergeron olisi vielä itsellä. Mutta ei tässä oikeasti auta liikaa harmitella, uutta matoa koukkuun taas!

Joo aika kiikunkaakun olin itsekin tuon suhteen mut nyt kävi näin. Ainahan sitä voi jatkokeskustella vaikka palaset olisivat nyt erilaiset. ;)

Mul ois muuten Tokarski vol2 kaupan Saa tarjota. :D
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Oxenin voittokulku jatkui, kun Kilimanjarolta kairattiin yllättävänkin selkeä 14-5-2 -voitto. Tämän myötä kakkossija vankistui ja sarjakärkeäkin saatiin muutamalla pinnalla kiinni. Tällä kertaa vuorossa oli sitten tehokas rupeama, kun pinnoja kertyi viikon suurin lukema eli peräti 52. Näistä 6 tuli Reinhartilta, 5 Aholta ja 4 pinnan miehiä olikin sitten neljä kappaletta. Laajalta rintamalta saatiin siis onnistumisia. Maalivahtiosastolta kiintiönolla jäi tällä kertaa puuttumaan, mutta muilta osin tilastot olivat viimeistä yötä lukuunottamatta mainiot eli sekin osasto on kunnossa.

Seuraavaksi tosiaan vastassa Northern Lights ja voittoputkea pitäisi jatkaa, jotta Terriersin kannassa pysytään. Joukkue on pitkäaikaispotilaita lukuunottamatta suunnilleen terve; ainoastaan Marnerilla on pientä vaivaa, kun joukkuekaveri tosielämässä ja tässäkin liigassa eli Jake Muzzin häntä harkoissa teloi. Luultavasti Mitch palailee tällä viikolla kehiin huilattuaan viikonlopun pelit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös