Itse en mitään kauppoja varsinaisesti etsi, mutta voi mulle ehdotuksia laittaa. Mulla on mennyt mahdollisuudet pudotuspeleihin, enkä saa mitään sellaista kauppaa tehtyä, joka kääntäisi junan näin myöhäisessä vaiheessa. Luovuttaa en aio, laitan rosterini kuntoon joka kierrokselle, mutta vain lillun joukon hännillä loppuun asti.
Mutta jos joku laittaa mulle ehdotuksen jonka koen järkeväksi, hyväksyn kyllä. Mihinkään tyhjennysmyynteihin en rupea, koska se ei ole reilua muiden kannalta jos puoli-ilmaiseksi annan jollekin kelpo pelaajia.
Joo hyvä systeemi. Propsit tästä. Aika vähän muutenkaan on viime viikkoina kauppoja tehty niin että toisena osapuolena olisi mahdollisuudet menettänyt jengi. Melkein kaikilla kaupoissa mukana olleilla on vielä panosta = tod.näk joku syy molemmilla kauppaan.
Itse sain vielä viime hetkillä ison kalan Tavaresin muodossa sisään ja Monahan poistui joukkueesta. Melko aktiivisesti olin miestä kaupannutkin, osasyy siinä että pahimmalla vastustajalla toisessa skabassa on sama herra eikä oikein siksi miehen tehoista päässyt nauttimaan. Lopulta pääsi kuitenkin hyväksymään vastapuolen tarjouksen ja oli iskettävä heti kiinni vaikka Calgary vielä tänään pelaa. Veikkaan ettei huomenna tarjous enää olisi ollut aktiivinen.
Itsellä on kaupan vielä herrat Anisimov, Kronwall, Pulju, Eaves ehkä Vatranokin sitten kuitenkin... eli ei mitään isoja kaloja ellei tule joku veret seisauttava tarjous. Toiveissa tietty että ukkojen roolit paranisivat mahdollisten tosi-elämän kauppojen myötä.
Edit: veskoista Kinkaid myös kaupan.