Jos ei muita vapaaehtoisia ole niin minulle ei ole ongelma hoitaa rahojen säilytys. Jonkin verran olen palstalla vetoja lyönyt ja aina rahani maksanut eli sikäli pitäisi luotettavuudesta vähän näyttöjäkin olla, @Romppanen voinee ainakin allekirjoittaa tämän viimekautisen NHL-vetomme osalta. Omalla nimellä olen joka tapauksessa ESPN:n puolella esiintynyt joten sikäli tiedätte jo henkiköllisyyteni.
Itse sanoisin että pidetään panoksena 10€/naama ja kaikki voittajalle.
@Linjatuomari n rahastonhoitajuudelle vahva suositus ja kuten lienee tullutkin sanotuksi, niin kerrataan vielä eli kerätään maksut etukäteen tai kuitenkin siinä heti kauden alettua, ettei rahojen perään tarvi sen kummemmin huudella kenenkään osalta.
10€/naama panoksena käy mulle, mutta itse kyllä pystyn venyttämään haitaria ihan hyvin luokkaa 50€ asti. Pidetään panos kuitenkin sellaisena, ettei ainakaan kovin monen (varsinkaan pitkään mukanaolleen) pelaajan kohdalla asia muutu osallistumista estäväksi tekijäksi.
Palkintostruktuuriksi ehdotin edellä "kaikki voittajalle", mutta olisiko sittenkin järkevää palkita myös runkosarjan parhaita/paras, kuten @Fingerpori ehdotti?
Olisiko tällainen mitään?
Osallistuminen 10€: runkosarjan paras 50€, voittajalle loput (summa riippuu osallistujamäärästä)
Osallistuminen 20€: konferenssien voittajat 50€/joukkue, voittajalle loput
Osallistuminen 30€: konferenssien voittajat 75€/joukkue, voittajalle loput
jne.
Onhan menestys runkosarjassa kuitenkin jonkinlainen taidonnäyte pitkän juoksun onnistumisesta, joten miksei siitäkin olisi hyvä saada palkintoa...?
nimim. neljä peräkkäistä TOP4-sijaa takana ilman ainuttakaan mestaruutta