Heipä hei ja terve vaan. ESPN Fantasy Hockey -liiga saadaan kuin saadaankin käyntiin, kunhan saadaan drafti järjestettyä ensi tai sitä seuraavalla viikolla. Minulta itseltäni on tullut tänä vuonna heikkoa toimintaa. Joukkuemäärä on laskussa, minua vaaditaan valitsemaan tarkemmin mukaan tulevat managerit, enkä ole saanut kokoon kovinkaan suurta määrää managereita.
Eipä sillä, että itsekään olisin mitenkään innokkaasti niitä metsästänyt. Olen toiminut heikosti, pahoittelut siitä. Joukkuemäärä laskee lukemaan 14 tai 16, riippuen siitä ketä tulee mukaan. Kun uuden kauden avasin liigassa ja vaihdoin joukkuemäärän lukemaan 14, katosikin yli puolet jengeistä ja jäljelle jäi vain yhdeksän. Nämä yhdeksän ovat seuraavat:
1. Ralphies' Ballclub
2. The Unknown Stars
3. Team Tykki5
4. Nuppulinna Rangers
5. Otaniemi Oxen
6. Denver Dekers
7. Läski Byfuglien
8. Peräkylän Pallopojat
9. Kilimanjaro Athetics Club
Ne, keiden joukkuetta ei listassa näy, pitää lähetää uudestaan sähköpostinsa minulle niin voin laittaa kutsun liigaan. En tiedä edes itse joukkuemäärää, millä mennään, mutta viisi ainakin tarvitaan lisää. Jos tuttuja naamoja löytyy kuusi tai seitsemän myös, niin sitten mennään 16 joukkueella.
Pahoittelen omaa toimintaani, toivottavasti saadaan kausi kunniakkaasti käyntiin.
Eipä sillä, että itsekään olisin mitenkään innokkaasti niitä metsästänyt. Olen toiminut heikosti, pahoittelut siitä. Joukkuemäärä laskee lukemaan 14 tai 16, riippuen siitä ketä tulee mukaan. Kun uuden kauden avasin liigassa ja vaihdoin joukkuemäärän lukemaan 14, katosikin yli puolet jengeistä ja jäljelle jäi vain yhdeksän. Nämä yhdeksän ovat seuraavat:
1. Ralphies' Ballclub
2. The Unknown Stars
3. Team Tykki5
4. Nuppulinna Rangers
5. Otaniemi Oxen
6. Denver Dekers
7. Läski Byfuglien
8. Peräkylän Pallopojat
9. Kilimanjaro Athetics Club
Ne, keiden joukkuetta ei listassa näy, pitää lähetää uudestaan sähköpostinsa minulle niin voin laittaa kutsun liigaan. En tiedä edes itse joukkuemäärää, millä mennään, mutta viisi ainakin tarvitaan lisää. Jos tuttuja naamoja löytyy kuusi tai seitsemän myös, niin sitten mennään 16 joukkueella.
Pahoittelen omaa toimintaani, toivottavasti saadaan kausi kunniakkaasti käyntiin.