ESPN Fantasy Hockey – Jatkoaika Mestis 2015–2016

  • 7 716
  • 109

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Avataan myös mestikselle ketju. Eli Jatkoaika Liigan alainen liiga, josta kauden jälkeen muutama nousee ensi kaudeksi liigaan ja sieltä tippuu mestikseen. Tarkka nousioioden määrä ei vielä tiedossa.

Kutsun liigaan saa lähettämällä minulle yksityisviestillä oman sähköpostin.

Draftin vaihtoehdot ovat ennen kauden alkua olevat viikonloput. Ilmoittakaa tässä osoitteessa päivät milloin sinulle ei sovi draftaaminen. Log In - Free Fantasy Hockey - ESPN

16 mahtuu Mestikseen ja 7 on tähän mennessä ilmoittautunut (minä mukaanlukien) ja 4 claimannut joukkueensa.

Kun hyväksytte kutsun, niin katsokaan liigan sääntöjä, että ovatko ne pelikelvollisia.
 
Viimeksi muokattu:

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Yli puoley paikoista mennyt, mutta vielä kaivattaisiin muutamaa peluria mukaan. Sähköposteja vaan tulemaan yksityisviestillä.
 

oxymoron

Jäsen
Nyt nekin teistä jotka empii sen takia ettei kokemusta ole, niin rohkeasti ilmoittautumaan. Liigan ensimmäinen vuosi ja mukaan voi tulla joko harjoittelemaan tai todistelemaan tuolle pidempään pyörineelle liigalle, että jotain osaa ja mikä tärkeintä, ei lopeta kesken kauden. Alkuperäisenä ideana kuitenkin oli perustaa oma liiga meille, jotka ensikertalaisina (koskaan, tai jatkoajan liigoissa) kyseltiin tuon pidempään pyörineen liigan osallistumisten perään.
Toivon kuitenkin, että ne jotka aivan nollataustoilla tule mukaan, niin kävisi muutaman mock draftin (harjoitusdraft) suorittamassa ja tutustuisi peliin vaikka jonkun artikkelin kautta.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Mock draft löytyy sieltä kun kirjannut sisään seuraavasti: ylhäältä valikoista Liva Draft Lobby- sieltä mock draft ja liittyy ensimmäiseen snakeen joita järjestetään 5minuutin välein.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Mock draft löytyy sieltä kun kirjannut sisään seuraavasti: ylhäältä valikoista Liva Draft Lobby- sieltä mock draft ja liittyy ensimmäiseen snakeen joita järjestetään 5minuutin välein.

Ootko saanut tuonne mock draftiin käyttöön tuota pre-draft rankingiä? Eilen testailin, enkä löytänyt miten onnistuisi.
 

TSVA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ootko saanut tuonne mock draftiin käyttöön tuota pre-draft rankingiä? Eilen testailin, enkä löytänyt miten onnistuisi.

Viime vuonna ei ainakaan tämä onnistunut, mutta varsinaiseen draftiin kyllä omat pre-draft rankingit tulivat esiin. Eli vain käyttöliittymän testailuun sopii tuo mock draft jostain käsittämättömästä syystä.

Itse olen jatkoajassa ns. long-time-lurker, eli viestit tänne on laskettavissa varmaan kahden käden sormin, vaikka päivittäin tullut palstaa luettua jo +10v ajan. Jos tällainen ei-sisällöntuottajakin mahtuu mukaan, niin voisin lähteä kokeilemaan. On tullut ESPN;n fantasya pelattua jonkin verran työpaikkaporukassa.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Viime vuonna ei ainakaan tämä onnistunut, mutta varsinaiseen draftiin kyllä omat pre-draft rankingit tulivat esiin. Eli vain käyttöliittymän testailuun sopii tuo mock draft jostain käsittämättömästä syystä.

Itse olen jatkoajassa ns. long-time-lurker, eli viestit tänne on laskettavissa varmaan kahden käden sormin, vaikka päivittäin tullut palstaa luettua jo +10v ajan. Jos tällainen ei-sisällöntuottajakin mahtuu mukaan, niin voisin lähteä kokeilemaan. On tullut ESPN;n fantasya pelattua jonkin verran työpaikkaporukassa.

Hehe. No siinähän on opeteltavaa: klikkaa haluamaasi pelaajaa ja paina draft. Ihmeellistä.

Hyppää mukaan vain. Paikkoja näyttäisi olevan vielä auki. Laita nimimerkille @vallu12 yksityisviesti niin laittaa sulle linkin liigaan.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Se predraft ranking muutetaan siellä tiimin sivulla predraft rankingsista jotka sitten näkyvät draftin ikkunassa muokattuna.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Vielä olisi pari paikkaa vapaana, joten kipinkapin ilmoittautumaan!
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Paikat ovat jo täynnä ja henkilöt jotka eivät ole kutsua hyväksyneet voivat käymässä katsomassa Gmailin roskaposteista ja yms onko kutsu sinne päätynyt. Gmailien kanssa on ollut ongelmia kutsun lähettämisessä.

EDIT: 2 paikkaa vapaana, joillekki kutsu jouduttu lähettämään 2 kertaa siitä laskuvirhe.
 
Viimeksi muokattu:

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Mestis on nyt täynnä. Jossei ens viikon torstaihin joku ole kutsua aktivoinut, voidaan vielä jollekkin kutsu lähettää.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
2 paikkaa avautui vielä mestiksestä. Kipin kapin ilmoittautumaan!
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
2 ukkoa tarttes vielä liigaan. Rohkeasti mukaan vaa! Drafti sunnuntaina
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Haluaako joku ottaa rahasta? Joku mitätön summa kun muutama rahaliiga on jo itsellä eli ei varmaan tule tähän liikoja panostettua.
 

susi

Jäsen
Koskas tää drafti oikeen? Nyt näyttää että sunnuntaina aamulla klo 9? Eikait sentään...

Mulla on mun ykkösliigan drafti klo 20 alkaen sunnuntaina ja jos menee päällekkäin tän kanssa niin täysin ei pysty tähän panostaan.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Koskas tää drafti oikeen? Nyt näyttää että sunnuntaina aamulla klo 9? Eikait sentään...

Mulla on mun ykkösliigan drafti klo 20 alkaen sunnuntaina ja jos menee päällekkäin tän kanssa niin täysin ei pysty tähän panostaan.

Pitäisi olla klo 20 ellei espn ole itse vaihtanut itsestään sitä. Itse en pääse tarkistamaan ennen huomista.

Näyttää siltä että emme kumminkaan saa 16 täyteen, joten huomenna luon liigan uusiksi ja sinne laitan 14 peluria. Palataan asiaan huomenna enemmän.
 

oxymoron

Jäsen
Onko tossa jotain konkreettista hyötyä luoda ESPN Custom, eikä tuota League Manager -muotoista liigaa?
Drafti kun nyt on väärään aikaan, niin uuden joutuu joka tapauksessa luomaan, mutta LM ainakin antaa mahdollisuuden lisätä ja poistaa joukkueita
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Eli mikäs on homman nimi, liiga uusiksi ? Ja muuttuuko draft-aika vai onko vieläkin tuo 20:00 ?
 

oxymoron

Jäsen
Kyllä. Liiga pitää näköjään perustaa uudestaan. Drafti on edelleen klo 20:00, olettaen että tarpeeksi moni on liittynyt siihen uuteen liigaan ajoissa.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
...olettaen että tarpeeksi moni on liittynyt siihen uuteen liigaan ajoissa.
Tämä selvä. Älkää huolestuko jos itse puutun vielä iltaan mennessä (jos vaikka näyttää siltä että olisi yhdestä miehestä täysi liiga kiinni), on kaikkea muuta tuossa päiväsaikaan että luultavasti liityn sarjaan vähän ennen draftia (viimeistään kuitenkin puoli tuntia ennen).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös